موکت نمدی یکی از محبوب‌ترین انواع موکت می‌باشد که از الیاف پشمی تولید شده و طی زمان‌های مختلف محبوبیت خود را حفظ کرده است. خرید آنلاین موکت نمدی یکی از ساده‌ترین روش‌های خریدن این موکت محبوب و با کیفیت می‌باشد. موکت‌های نمدی گزینه بسیار مناسبی برای خانه‌هایی هستند که در آن‌ها افراد مسن زندگی می‌کنند، زیرا الیاف پشمی این موکت‌ها از درد مفاصل، رماتیسم، کمر درد و پا درد جلوگیری می‌کند. اگر چه این موکت‌ها یکی از اولین موکت‌هایی بودند که وارد بازار شدند، اما هنوز هم یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای دکوراسیون داخلی می‌باشند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با موکت نمدی، خرید آنلاین موکت نمدی، مزایای خرید آنلاین موکت نمدی و همچنین نکاتی در رابطه با خرید این نوع از موکت به صورت آنلاین در اختیار شما قرار دهیم.

موکت نمدی چیست؟

نمد یکی از قدیم‌ترین کفپوش‌هایی است که در طول تاریخ در بسیاری از شهرها مورد استفاده قرار می‌گرفته است. نمدها در مدت بسیار کوتاه‌تری نسبت به فرش تولید می‌شدند و همچنین هزینه مناسبی نیز داشتند، به همین خاطر بسیاری از افراد ترجیح می‌دادند که به جای فرش از نمدها استفاده کنند.

محبوبیت بسیار زیاد نمدها در میان مردم سبب به وجود آمدن موکت‌های نمدی شد. موکت‌های نمدی تمام ویژگی‌های مثبت نمدها را داشتند. از الیاف پشمی تولید می‌شدند و از درد مفاصل، درد رماتیسم، کمر درد و پا درد جلوگیری می‌کردند. این ویژگی‌ها به سرعت موکت نمدی را به یکی از محبوب‌ترین موکت‌های موجود در بازار بدل کردند. انواع موکت نمدی دو لایه و تک لایه یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون‌های داخلی به حساب می‌آیند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های موکت نمدی، قیمت بسیار مناسب آن‌ها بود. موکت‌های نمدی معمولا به صورت متری به فروش می‌رسند و برای خریدار به‌صرفه هستند. همچنین این موکت‌ها از طول عمر بالایی برخوردار بوده و به سادگی فرسوده نمی‌شوند. موکت نمدی در ۳ نوع رایج موکت نمدی ساده، موکت نمدی کبریتی و موکت نمدی طرح‌دار وجود دارد که هر یک از این انواع برای دکوراسیون‌های مخصوصی مناسب می‌باشند.

به طور کلی دو روش اصلی برای خرید موکت نمدی وجود دارد. خرید حضوری موکت نمدی و خرید اینترنتی موکت نمدی. هر دو روش به نوبه‌ی خود مزایایی دارند. بدیهی است که در شرایط کنونی و با وجود بیماری‌ها در کشور، خرید آنلاین موکت منطقی‌تر می‌باشد و مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرد. در ادامه به دیگر مزایای خرید اینترنتی موکت نمدی اشاره خواهیم کرد.

خرید آنلاین موکت نمدی چگونه است؟

از آن جایی که گسترش علم و تکنولوژی سبب گشته که هر فروشگاه و یا شرکتی، به صورت آنلاین و اینترنتی نیز قادر به فروش و ارائه محصولات یا خدمت خود باشد، به همین خاطر موکت‌ها نیز از این قاعده مستثنی نماندند. همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، خرید آنلاین موکت نمدی یکی از بهترین روش‌های خرید موکت نمدی می‌باشد.

خرید آنلاین موکت نمدی می‌تواند افراد را از بیماری‌ها و آلودگی‌ها مصون داشته همچنین در زمان او صرفه‌جویی بسیاری نماید. بهتر است سایت‌هایی را برای خری آنلاین موکت نمدی انتخاب کنید که به طور حرفه‌ای به فروش آنلاین موکت می‌پردازند و اصطلاحا در این امر به طور کامل جا ا فتاده‌اند.

خرید آنلاین موکت نمدی چه مزایایی دارد؟

موکت نمدی ضخامت بسیار قابل قبولی داشته و از الیاف پشمی تولید می‌شود. این موضوع سبب گشته موکت‌های نمدی از دوام و طول عمر بالاتری برخوردار باشند. از اصلی‌ترین مزایای خرید آنلاین موکت نمدی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

صرفه‌جویی در زمان

بدیهی است که شما برای رسیدن به فروشگاه موکت، برای خرید موکت نمدی به صورت حضوری، مسیری را طی می کنید که این مسیر زمان کمی از شما نمی‌گیرد. خرید آنلاین موکت نمدی این مشکل را در پی ندارد و افراد می‌توانند از خانه و با بررسی آن‌ها در تصاویر، موگت نمدی مورد نظر خود را سفارش دهند.

مصون ماندن از بیماری و آلودگی

بسیاری از شهرهای بزرگ با آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کنند، با شرایط کنونی که کرونا نیز به این آلودگی‌ها اضافه شده است، خرید آنلاین موکت نمدی منطقی‌تر به نظر می‌رسد.  با خرید موکت نمدی به صورت اینترنتی می توانید از خانه، موکت نمدی مورد نظر خود را یافته و سفارش دهید.

امکان مقایسه کالاها

ممکن است در خرید حضوری امکان مقایسه یک یک کالاها با یکدیگر وجود نداشته باشد. این در حالی است که افراد در خرید آنلاین موکت نمدی قادر به مقایسه تک تک محصولات با یکدیگر و قیمت آن‌ها می‌باشند.

تنوع بیشتر در خرید آنلاین

معمولا سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی تنوع بیشتری نسبت به فروشگاه‌های حضوری دارند و همین موضوع نیز سبب گشته که افراد بیشتری موکت نمد ی را به صورت آنلاین خریداری نمایند.

خواندن نظرات کاربران

معمولا سایت‌ها دارای بخشی به نام نظرات کاربران می‌باشد. در این بخش شما قدر خواهید بود که نظرات دیگر مشتریان را در رابطه با سرویس‌دهی، کیفیت موکت‌ها و همچنین برخورد کارکان با مشتریان خوانده و از آن‌ها آگاه شوید.

نکاتی درباره خرید آنلاین موکت نمدی

به خاطر داشته باشید، از آن جایی که موکت های نمدی با استفاده از الیاف پشمی تولید می‌شوند، گزینه چندان مناسبی برای شهرهایی که در معرض رطوبت هستند، نمی‌باشند.

موکت‌های نمدی دولایه از ضخامت بیشتری برخوردار بوده و عایق بسیار مناسب‌تری برای سرما، حرارت و صدا می‌باشند. در نتیجه می توان گفت که خرید آنلاین موکت نمدی دو لایه گزینه بسیار مناسبی برای اتاق خواب کودکان می‌باشد.

سعی کنید موکت نمدی را از برندهای معتبر و شناخته شده خریداری کنید تا موکت‌ها دارای گارانتی باشند. برندهای معتبر از ترکیبی به نام آنتی استاتیک استفاده می‌کنند که این ترکیب باعث می‌شود که گرد و غبار کمتری توسط الکتریسیته ساکن جذب موکت نمدی شود و در نتیجه موکت سالم‌تر و پاکیزه‌تر خواهد ماند.

پیش از انتخاب فروشگاه اینترنتی مورد نظر و پرداخت هزینه موکت نمدی، از معتبر بودن سایت مطمئن شوید تا کیفیت بالایی از کتاب‌ها را شاهد باشید.

قیمت خرید آنلاین موکت نمدی

همانطور که اشاره کردیم، پروسه تولید موکت نمدی، کوتاه و سریع‌تر از تولید سایر موکت‌هاست و همین موضوع نیز سبب گشته که قیمت موکت نمدی پایین‌تر از سایر موکت‌ها باشد. طبیعی است که قیمت موکت نمدی دولایه کمی بیشتر از موکت نمدی تک لایه است. دقت کنید که موکن انتخاب شما تمام ویژگی‌های موکت نمدی خوب را داشته باشد و فراموش نکنید که قیمت موکت نمدی رابطه مستقیم با کیفیت آن دارد.

موکت متری چنده؟ این سوالی است که به صورت تخصصی در مقاله‌ای مجزا برای شما تهیه نموده ایم که با مطالعه‌ی آن میتوانید به سوال موکت متری چنده با کمک متخصصین آدین موکت، پاسخ دهید. پیشنهاد میکنیم این مطلب تخصصی را قبل از خرید موکتتان مطالعه نمایید.


آدین موکت از ارائه دهندگان خرید کفپوش و موکت ارزان قیمت است که انواع موکت و فرشینه و کفپوش را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید. برای مشاهده تمامی محصولات و اطلاع از قیمت ها میتوانید از طریق همین سایت، اقدام کنید.