امروزه با پیشرفت تکنولوژی موکت هایی در حال تولید می باشند که شما می توانید هر نوع از آنها را برای محیط های مختلف خریداری نمایید. امروز موکت های مختلفی در بازار وجود دارند که شما می توانید برای مثال در راهرو اتاق خواب هتل ها باغ ها رستوران ها و مکان ها استفاده کنید که هر کدام از آنها زیبایی خود را دارد- اما در این مقاله قصد داریم شما را با انتخاب موکت هتل آشناسازیم و اطلاعاتی را در این باره بدهیم تا بتوانید موکتی بسیار خوب برای هتل های ارزان خریداری نمایید.

 

موکت چیست

اما قبل از آن که به مباحث مختلف انتخاب موکت هتل بپردازیم قرار است که شما را با موکت و انواع آنها آشنا سازیم تا بتوانید انتخاب راحت تری در مورد انواع موکت ها داشته باشید.

در موقع در توسعه موکت می‌توانم بگویم که موکت وسیله‌ای برای پوشاندن کف ساختمان ها و انواع فضاها میباشد که با موادی چون  پروپلین و پلی استر پلاستیک پشم و دیگر مواد تولید می‌شود. شما امروز می‌توانید از موکت برای پوشاندن کف راهرو اتاق ها اتومبیل قطار هواپیما و دیگر موارد بهره بگیرید .امروزه موکت ها را به عنوان فرشینه های با دوام به حساب می ایند که کاربردهای بسیار زیادی دارد اما  موکت ها در تاریخ ایرانیان نیز نقش بسیار زیادی را ایفا کرده است.

 

فروشگاه آنلاین آدین یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موکت در سراسر کشور است که شمارا با بهترین برندهای معتبر و کیفیت روبه‌رو میکند تا شما با داشتن انتخاباتی گسترده به انتخاب و خرید آنلاین بهترین موکت مد نظرتان بپردازید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین موکت یا برقراری تماس میتوانید جهت دریافت مشاوره یا تعیین زمان برای مراجعه حضوری به نماشگاه موکت، اقدام نمایید.

 

موکت های مناسب هتل ها

در واقع رفت و آمد در اتاق خواب ها و هتل ها می توانند نسبت به دیگر فضاها کمتر باشد. در این صورت نگرانی در مورد فرسایش موکت ها در این باره نخواهد بود بهتر است که در این باره به فکر سطحی نرم و راحت برای راهرو های هتل ها و دیگر موارد باشید در انتخاب موکت قطر یکی از بهترین گزینه ها برای بسیاری از افراد است.

موکت های پروپلین در اتاق خواب ها یکی از گزینه های بسیار عالی و مقرون به صرفه به حساب می آیند: زیرا این موکت ها در دو نوع نمدی و تافتینگ در کشور در حال ارزیابی می باشند که در این صورت های نمدی ها ضخامت کمتری نسبت به دیگر مدل ها و طرح های خود دارد اما برعکس تنوع بسیار بالایی نسبت به دیگر اجناس خود در این نوع از موکت ها وجود دارد.

برعکس آن موکت های تافتینگ نیز نسبت به دیگر موقعیت‌ها بیشتر بوده و در این صورت راه رفتن بر روی آنها بسیار خوشایند می باشد. در نتیجه می‌توانم بگویم که در صورت تمایل به  انتخاب موکت هتل شما می‌توانید موکت تافتینگ را برای راهرو ها یا راهرو اتاق ها انتخاب نمایید تا احساس بسیار خوشایندی را در مورد راه رفتن برای آنها حس کنید. بیشتر موکت ها مخصوص هتل پرز های بلندی دارند که که در صورتی که زیر پایه های تخت یا میز قرار بگیرد کوبیدگی نخواهد شد و شما با خیال راحت می توانید پایه های میز مبل تخت و دیگر موارد را برای آنها قرار دهید.

اما یکی دیگر از گزینه های مختلف در مورد انتخاب موکت و هتل این می باشد که موکت تافتینگ جزو وسوسه انگیز ترین گزینه‌های برای مشتریان به حساب می آیند زیرا آنها بسیار نرم می باشد که شما به راحتی می توانید آن را جارو بکشید و به راحتی آنها را تمیز کنید بعد از این موارد در واقع این روزها عایق صدا و حرارت می باشند و می توانند رطوبت را به خوبی به خود جذب نمایند.

 

جنس انواع موکت ها

همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم. موکت های مختلفی در حال تولید می باشند که از اجناس مختلف تولید میشوند. بعضی از موکت ها در مکان های پرتردد و دیگر موکت ها در مکان‌های کم تردد استفاده می‌شوند. و انتخاب موکت هتل جز این نکات بسیار مهم به حساب می اید. اما بعضی از موکت ها قابل شستشو می باشد و بعضی دیگر برعکس آن می‌توان آنها را به طور مداوم بشورید که در این صورت درصد بیشتر قیمت آنها به الیاف آنها بستگی دارد اما در مورد جنس آنها در ادامه بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد.

 

موکت از جنس پلی امید

امروز یکی از پر طرفدارترین موکتها موکتهای پلی آرمین هستند که به موکت های نایلونی نیز مشهور اهستند. این موکت ها در واقع  دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد تنها وجه تمایز این موکت نایلونی بودن و قیمت پایین آن ها است که در گذشته بهترین الیاف نایلونی پلی آمید ۶۰۶ ساخته می شده که با پیشرفت تکنولوژی تفاوت های بسیار زیادی نسبت به قبل برای این نوع موکت ها قائل شده اند.

 

موکت از جنس پلی استر

 این نوع موکت ها مقاومت بسیار خوبی در برابر لکه ها دارند و از نظر انعطاف پذیری دارای انعطاف بسیار بالایی می باشد به جز های نایلونی نخواهند رسید. در واقع در انواع طرح های مختلف در حال تولید می باشد که شما میتوانید برای خرید آنها به بازار مراجعه نمایید.

 

موکت از جنس پروپلین

یکی دیگر از الیاف تولید شده برای موکت ها الیاف پروپیلن می باشد که شما می توانید برای گزینه های انتخاب موکت هتل نیز این گزینه را قرار دهید. در واقع موکت هایی که از الیاف پروپیلن تولید می‌شوند در برابر لکه مقاومت بسیار بالایی دارند و قیمت ارزانتری در خود جای داده‌اند. از ویژگی‌های بارز این الیاف مقاومت در برابر رطوبت و مقاومت در برابر فشارهای الکتریسیته و دیگر موارد می باشد.

 

تاثیر موکت در محیط

در زمانی که شما به دنبال انتخاب موکت خوب می باشید باید بدانید که از لحاظ روانشناسی و زیبایی که در هتل ها و دیگر منزل تاثیر های بسیار زیادی را بر محیط خواهد گذاشت و برای انواع اتاق ها راهروها و لابی‌ها می‌تواند بر دکوراسیون و روحیه آن محیط تاثیر مثبتی بگذارد. اما در حالت کلی شما می توانید با استفاده از یک محیط زیبا در عین حال شاداب زندگی خود را تغییر دهید- برای طراحی دکوراسیون با موکت بسیاری از عوامل وجود دارد تا شما بتوانید یک محیط بسیار زیبا و شیک بسازید تا بتوانید با دیدن آن لذت ببرید.

نکته قابل ذکر است که بدانید موکت ها بر خلاف جنسشان انواع مختلفی دارد که شامل موکت های طرح دار و ساده می شود. تا دوره مدا های نظیر موکت های پرز بلند مدت برای پرس کوتاه موکت های چمن مصنوعی موکت های طرح دار و دیگر عوامل می‌شوند که شما می توانید نسبت به محیط مورد نظرتان هرکدوم کسی را انتخاب نمایید. اما شما اگر می خواهید را در مکان های پرتردد پهن نمایید به شما پیشنهاد می شود که از موکت های پرز بلند استفاده نکنید زیرا شستشوی آنها به شدت سخت است و شما نمی‌توانید به راحتی آنها را بشویید در این صورت می‌توان از موکت های کبریتی یا کسی پرس کوتاه برای مکان های مختلف استفاده نمایید.

 

موکت هایی از جنس پشم

موکت های تولید شده از جنس پشم جزو گرانترین و همچنین ارزشمندترین موکت ها به حساب می‌آید.  موکت های پشمی دارای لطافت بسیار بالایی می باشند که بهترین الیاف هم نمی‌تواند جایگزین الیاف پشم شود. بیشتر موکت های موجود در هتل ها نیز از همین جنس تولید شدند که شما می‌توانید در مورد انتخاب مو که حاصل این گزینه‌ها را در انتخاب‌های خود قرار دهی.د باید از روش های مخصوص کمک بگیرید تا عمر موکت های تان افزایش پیدا کند و استقامت و انعطاف آنها در برابر دیگر موکت ها دوبرابر به حساب می‌آید که شما می توانید با داشتن بودجه خوب این موکت ها را برای هتل ها و دیگر فضاها خریدار نمایید.

اما در آخر شما باید بدانید که موکت های مختلف امروز در حال تولید می باشد که هر کدام دارای مزایا و معایبی است. اما شما برای استفاده از یک نوع موکت در مکان های پر تردد بهتر از موکت های کم قیمت اما با کیفیت استفاده کنید تا بتوانید موکت های مختلف آنها را پهن کنید. در مورد انتخاب موقعیت باید بگویم که شما به غیر از موکت های تافتینگ می توانید دیگر موقعیت‌ها را برای هتل های خود خریداری کنید اما از نظر موکت های تافتینگ نوعی بهتر برای انتخاب موکت‌های هتل شما به حساب می‌آیند. پس بهتر است که قبل از خریداری هرگونه موکتی اطلاعات کاملی در مورد آن‌ها کسب نمایید تا بتوانید خرید راحت تر داشته باشید و بهتر است قبل از خرید در مورد مزایا و معایب هر موقع اطلاعاتی را کسب نمایید.

 

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید موکت و فرشینه ارزان قیمت میباشد که تمامی فرشینه و موکت ها را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید و به یکی از مشتریان راضی باشگاه هواداران آدین موکت تبدیل بشید؛ هیچوقت برای خرید موکت نو با بهترین برند و قیمتی نازل دیر نیست.