وقتی قصد خرید یک نوع پارکت برای منزل یا محیط کار خود را داریم اولین عاملی که در انتخاب ما بسیار تاثیر گذار است و به آن توجه می کنیم قیمت یا تعرفه خرید پارکت ها است.

 در تعیین این تعرفه و قیمت ها عوامل مختلفی چون نوع پارکت ها، کاربرد آنها، رنگ و طرح آنها و… نقش دارند. شما می توانید به راحتی با در نظر گرفتن این عوامل پارکت مورد نظر خود را خریداری کنید.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که تعرفه خرید پارکت ها در مکان ها و فروشگاه های مختلف می تواند متفاوت باشد و شما با جستجو در بین فروشگاه های مختلف می توانید مناسب ترین پارکت را با قیمتی به صرفه پیدا کنید.

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید موکت و فرشینه ارزان قیمت میباشد که تمامی فرشینه و موکت ها را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید و به یکی از مشتریان راضی باشگاه هواداران آدین موکت تبدیل بشید؛ هیچوقت برای خرید موکت نو با بهترین برند و قیمتی نازل دیر نیست.

 

پارکت چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

بیایید پیش از بررسی تعرفه خرید پارکت ها، بیشتر با آن ها و ویژگی هایشان آشنا شویم.

در واقع پارکت پوششی از جنس چوب است که امروزه برای کفپوش های خانه از آنها استفاده می شود. پارکت کفپوشی هست که هم عایق خوبی برای محیط ها است و هم زیبایی مناسبی برای ادارات دارد.  استفاده از پارکت ها به دلیل مقاومت کم آنها در برابر آب و برخی از حشرات در بعضی مکان ها ممکن است که مناسب نباشد که این امر باعث شده فناوری های جدید در مورد پارکت ها اضافه شود.

استفاده از پارک در هر مکانی حس طبیعی بودن مکان را به شما الحاق می ‌کند و همچنین گرمای خاصی به محیط می بخشد که بسیار نکته قابل توجه ای است شما برای خرید با انواع تعرفه های خرید پارکت ها مواجه خواهید شد که در ادامه بیشتر به آن ها خواهیم پرداخت.

 

جدیدترین مدلهای پارکت ۲۰۲۱

هر ساله شرکت های تولید کننده پارکت ها برای سال جدید، یک سری پارکت های جدید با رنگ های متنوع تولید می کنند و در اختیار مشتریان می گذارند که تنوع پارکت ها برای مشتریان بسیار افزایش می یابد.

 مشتریان می توانند به راحتی پارکت مورد پسند خود را انتخاب و خریداری کنند. انتخاب طرح های جدید شرکت ها هم تاثیر بسیار بالایی در تعرفه خرید پارکت ها دارد. همچنین شرکت‌های تولید کننده باید به سلیقه مشتریان بسیار توجه کنند زیرا روز به روز سلیقه مشتریان در حال تغییر است.

 

مزایای استفاده از پارکت

می خواهیم در حالت کلی به مزایای پارکت ها بپردازیم ما می ‌توانیم بگوییم که پارکت ها سالم ترین کفپوش های جهان هستند و جنس آن ها از چوب کاملاً طبیعی بوده که معمولاً از چوب درخت هایی مانند بلوط گردو و غیره ساخته می شود. برخلاف سنگ و سرامیک همیشه سرد هستند پارکت ها دارای دمای متناسب و خوبی هستند.

بر اساس تعرفه خرید پارکت ها که در فروشگاه ها در نظر گرفته شده و همچنین نوع آن ها می ‌توان به راحتی آن ها را نصب کرد و حتی این قابلیت را دارا هست که آنها را در یک مکان جمع کرد و مجدد مورد استفاده قرار داد.

دارای مدل ها و طرح های مختلفی هستند.

همچنین دارای عایق صدا و گرما و ظاهری زیبا نیز هستند.

 

پارکت تیره بهتر است یا روشن

 برای خرید پارکت منزل خود در رنگ های روشن با تنوع طرح و قیمت که بسیار هم زیاد هستند، مواجه خواهید شد. زیرا در پارکت های رنگ روشن پارامترهای بسیار زیادی موجود است که از مهم ‌ترین آن ها منطقه آب و هوایی فضای مورد مصرف و سلیقه شما می باشد.

 اما پارکت های تیره فضا را نیز تیره می کنند و برای فضاهایی که دارای نور کم است پارکت های تیره معمولاً برای مشتریان توصیه نمی شود.

پس از پارکت های تیره برای مکان هایی که نیاز به نور کمتری نیاز دارند، در مکان‌های چون اتاق خواب یا فضاهایی که برای شما آرامش بخش است می توانید استفاده کنید و همچنین اگر می خواهید آنها را با مبلمان یا تخت خواب ها و کالای خواب خود ست کنید که زیبایی خاصی به محیط شما خواهد داد. به طور کلی می توان گفت انتخاب رنگ پارکت ها کاملا به سلیقه ی شما بستگی دارد.

  بیشتر افراد اول به قیمت و تعرفه خرید پارکت ها نگاه می اندازند و چون تعرفه پارکت های تیره از روشن کمتر است نظر بیشتر مشتریان و افراد را به خود جلب میکند.

پارکت های رنگ روشن دارای  مزایای بسیار خوبی هستند آنها نور را به خوبی بازتاب می ‌کنند که شما می‌ توانید در فصل‌های سرد و مناطق سرد سیر از این نوع پارکت ها استفاده کنید. پارکت سایه روشن طیف وسیعی از رنگ ها را در خود جای داده اند که طرفداران بسیار زیادی را دارند زیرا گرد و غبار را کمتر نشان می دهند اما یکی از معایب پارکت های رنگ روشن این است که لکه ها را بسیار زود مورد نمایش قرار می دهند.

 

تعرفه خرید پارکت ها بر اساس انواع مختلف آن ها

تعرفه و قیمت پارکت ها بر اساس ویژگی های آن ها تعیین می شود و هر نوع از پارکت ها قیمت متفاوتی دارند. در این قسمت از مقاله به بررسی انواع مختلف پارکت ها و تعرفه های آن ها خواهیم پرداخت.

شما می توانید برای دیدن تعرفه خرید پارکت ها به فروشگاه های مختلفی سر بزنید.

 

پارکت های یک تکه

اگر شما جزء آن افرادی هستید که کاملاً به ظاهر خانه خود اهمیت می دهید و دوست دارید خانه های طبیعی برای خود داشته باشید پارکت های چوبی یک تکه می توانند برای شما یک پیشنهاد مناسب باشد. این نوع پارکت ها نسبت به دیگر مدل های خود مدت نسبتا طولانی تر و مراقبت ‌های پردردسر تری دارا هستند.

 پارکت های یک تکه عمر بسیار بلندی را دارند اما در برابر گرما و رطوبت مقاوم نیستند زیرا چوب در مقابل رطوبت یا گرما منبسط می شود و باد میکند و همچنین گرمای زیاد باعث شکاف پارکت ها خواهد شد‌.

 پارکت های یک تکه بسیار به کار شما می‌آیند. اما باید حتماً به دست استاد کاران حرفه‌ ای و متخصص نصب گردد. تعرفه خرید پارکت های یک تکه ممکن است بیشتر از تعرفه پارکت های معمولی که دارای تکه‌ های بسیار زیادی در کف ساختمان ها است باشد.

 

پارکت تمام چوب

یک نوع دیگر از پارکت ها، پارکت های تمام چوب است که دارای مدل های متنوع و عمر طولانی و ظاهری شیک دارند. این نوع پارکت ها در واقع برای افرادی ساخته شده اند که اکثرا مشکل صدا و گرما دارند چرا که کاملا از چوب درخت ها ساخته می شوند و می توانید به هر اندازه که می خواهید بر روی این نوع کارها سمباده بکشید. بدین ترتیب همیشه می توان پارکت ها را مثل روز اول شان شیک و براق نگهداری کنید.

 این پارک به طور کامل سازگار با محیط زیست هستند و در خانه های مسکونی، ویلا ها، هتل ها، مراکز خرید و غیره می توان از آن ها استفاده کرد. بر روی این پارکت ها رطوبت تاثیر بسیار زیادی نمی گذارد. علاوه بر این ها تعرفه خرید پارکت های تمام چوب به نسبت سایر پارکت ها مناسب است وزبا بودجه شما متناسب خواهد بود.

 

پارکت ضد آب

یکی از بزرگترین و اصلی ترین دشمنان پارکت ها وجود آب در اطراف آن ها است. بسیاری از خریداران هنگام انتخاب پارکت ها ضد آب بودن را در اولویت اول قرار می‌ دهند.

به دلیل نفوذ آب در مکان هایی چون سرویس بهداشتی و آشپزخانه ها استفاده از پارکت زیاد پیشنهاد نمی شود اما به کمک فناوری که در حال پیشرفت است این مشکل به راحتی رفع شده است. پارکت های ضد آب راه جدیدی برای کسانی که بافت چوب را برای فضاهای خود چون سرویس بهداشتی و آشپزخانه ترجیح می‌دهند می باشد. این نوع پارکت ها استفاده راحت و طولانی تری را با خود دارند و از نظر قیمت و تعرفه خرید پارکت ها اختلاف چندانی با پارکت های تمام چوب ندارند، که شما می توانید به راحتی با قیمت مناسب این نوع پارکت را خریداری کنید.

فروشگاه آنلاین آدین یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موکت در سراسر کشور است که شمارا با بهترین برندهای معتبر و کیفیت روبه‌رو میکند تا شما با داشتن انتخاباتی گسترده به انتخاب و خرید آنلاین بهترین موکت مد نظرتان بپردازید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین موکت یا برقراری تماس میتوانید جهت دریافت مشاوره یا تعیین زمان برای مراجعه حضوری به نماشگاه موکت، اقدام نمایید.