شاید شما هم از افرادی باشید که همیشه به ظاهر منزل، محل کار و … خود اهمیت می دهید و برای شما این مسئله مهم است که از به روز ترین اجناس موجود در بازار استفاده کنید اما در عین حال به قیمت آن نیز اهمیت می دهید. در این صورت اگر به دنبال با کیفیت ترین، جدید ترین و ارزان ترین موکت های موجود در بازار برای کف منزلتان هستید، این مقاله برای شماست؛ در ادامه بهتر است سری به بازار موکت بزنیم و اطلاعاتی از جدید ترین موکت های ارزان قیمت کسب کنیم.

 میدانیم که فرش ایرانی زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد اما در کنار این جلوه همواره کالایی لوکس و گران قیمت بوده و تهیه آن برای اکثریت مردم کمی دشوار است. همچنین با افزایش قیمت ،این‌ روز ها روند استفاده از فرش ایرانی در خانه های ما ایرانیان کم تر به چشم می خورد و درواقع فرش ها به تدریج جای خود را به موکت های زیبا و متنوع داده اند.

از طرفی،کف پوش ها هم از انواع مختلفی بر خوردار هستند  که متناسب با کابرد، کیفیت و الیاف تشکیل دهنده مزایا و معایب خاص خود را دارند. یکی از کف پوش هایی که این روز ها به دلیل قیمت نازل و کیفیت بالای خود مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته موکت ها هستند که شما میتوانید با توجه به موقعیت محل زندگی ، میزان رفت و آمد و غیره ،موکت مورد نیاز خود را انتخاب کنید.به دلیل استقبال فراوان از موکت ها هر روزه مدل های جدید تر و مدرن تری از آن ها روانه بازارها می شوند. موکت ها، کف پوش های سبک و نرمی هستند که به عنوان عایق  در برابر سرما و صدا استفاده می شوند. شما می توانید موکت ها را با مبلمان خانه، قالیچه اصلی خانه، پرده ها یا حتی کابینت ها هماهنگ کنید و جلوه ای جدید و زیبا مطابق سلیقه خود به منزل زیبایتان ببخشید.

چند نمونه از جدید ترین موکت های ارزان

موکت تافینگ

این مدل موکت  که این روز ها در بین مصرف کنندگان محبوبیت زیادی بدست آورده است را باید از جدید ترین موکت های ارزان قیمت دانست. این موکت پرز های بلندی دارد و ظاهر منزل شمارا بسیار شیک و چشمگیر جلوه میدهد. تافینگ ها معمولا از پشم خالص تهییه میشوند اما گاهی ممکن است درصد استفاده از پشم کمتر باشد و درصدی نایلون و مواد مصنوعی در ساخت آن بکار رفته باشد.

 این مدل از موکت ها بسیار ظریف و سبک می باشد و ظاهری طبیعی دارد. در انواع طیف رنگی از روشن به تیره می توانید آن هارا تهیه کنید.

موکت سرامیکی

از دیگر انواع  جدید ترین موکت های ارزان قیمت ، موکت های سرامیکی می باشند. دست شما در انتخاب این مدل موکت ها بسیار باز است. در ترکیب رنگی مختلف می توانید متناسب با چیدمان منزل از آن ها استفاده کنید.

موکت کبریتی

و در نهایت میرسیم به رونمایی از ارزان ترین نوع موکت یا همان موکت کبریتی. حتما شما با بافت جذاب ،ساده و محکم موکت کبریتی آشنا هستید. اگر شما تمایل به خرید موکتی ارزان دارید و طرفدار مینیمالیست یا همان ساده پسندی هستید، این موکت برای شما بهترین انتخاب است.این موکت ها به دلیل بافت سختی که دارند به ندرت ممکن است تا در برابر کشیدگی و اشیاء سنگین دچار پارگی شوند و تغییر شکل دهند. استفاده از این مدل موکت ها برای مکان های پر تردد بهترین انتخاب است.

موکت پلی استر

موکت پلی استر که در بازار به موکت ضد آلرژی هم معروف است،موکتی است با بافت بسیار ظریف که از مواد بازیافتی ساخته شده و بدون آسیب رساندن به طبیعت به سرعت تجزیه میشود. به دلیل بافت ظریفی که دارد در برابر اشیاء سنگین چندان مقاوم نیست و به سرعت میتواند دفرمه شده و شکل اصلی خود را از دست بدهد. استفاده از این موکت برای منازل مسکونی، و نه فضاهای پر تردد، بهترین انتخاب است. این مدل موکت ها به دلیل استفاده از الیاف پلی استر در ساختشان به راحتی قابل شست و شو  هستند

موکت اولفین

از جدید ترین موکت های ارزان قیمت موجود در بازار است که محبوبیت بالایی برای استفاده در دفاتر اداری پیدا کرده است؛ به قدری که حتی برای مصارف خانگی هم طرفداران خاص خود را دارد. جنس این موکت ها مشابه پشم طبیعی است و به همین دلیل برای استفاده در فضاهای پر تردد مثل هتل ها بسیار مقاوم و مستحکم است.

 

انواع دیگری از جدید ترین ارزان قیمت شامل:

-موکت نایلونی

-موکت تایل

-موکت پشمی

اگر از موکت های خیلی ساده استقبال نمیکنید میتوانید موکت های طرح دار را انتخاب کنید. انواع موکت ها که در بالا آن ها را معرفی کردیم، در طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع ساخته می شوند.

 

نکاتی درباره ی موکت

در این مقاله تصمیم داشتیم شما را با مورد پسند ترین طرح ها آشنا کنیم. حتما نباید برای زیبایی منازل از کف پوش هایی با قیمت های گزاف مانند پارکت، چوب، سرامیک، لمینت و غیره استفاده کرد. گاهی می توانید با انتخاب عاقلانه و کم ترین هزینه بهترین جلوه و کارایی را تقدیم منازل خود کنید. شما می توانید با توجه به متراژ ساختمانی که در آن زندگی میکنید، رنگ‌چیدمان خانه و سایر مشخصات کف پوشی ارزان قیمت و جدید، قابل شست شو، راحت، نرم و لطیف، عایق گرما و صدا انتخاب کنید و سالیان سال از آن استفاده کنید.
بسیاری از طرحان داخلی مجرب و کار بلد نیز به خانه دار ها پیشنهاد می کنند در اتاق هایی که رفت و آمد در آن ها زیاد است  از موکت های کم ارتفاع و مستحکم با بافت خشن و ذخیم استفاده کنند. در این صورت نظافتشتن هم بسیار ساده تر از سایر اقلام بوده و جلوه خاصی به چیدمان منزل می دهد. البته اگر فرزند کوچکی دارید بهتر است از موکت های زخیم تر با پرزهای نرم و بلند استفاده کنید تا شرایط مناسب تر‌ و ایمن تری برای بازی و راه رفتن بچه فراهم شود. با آن که موکت های پرز بلند نرم و لطیف هستند اما برای کودکان توصیه میشود از فرش یا کفپوشی با زخامت بیشتر بر روی موکت استفاده کنید.

استفاده از موکت های رنگ روشن فضای منزل شما را گرم و بزرگ‌تر نشان می دهد، اما امکان لک و کثیفی آن بیشتر است، اما استفاده از موکت های تیره علاوه بر شکیل بودن و کاور کردن لکه ها، محیط منزل یا محل پوشش را کوچک‌تر نشان می دهد که تصمیم گیری در انتخاب آن به عهده مشتریان عزیز می باشد.

فروشگاه آنلاین آدین یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موکت در سراسر کشور است که شمارا با بهترین برندهای معتبر و کیفیت روبه‌رو میکند تا شما با داشتن انتخاباتی گسترده به انتخاب و خرید آنلاین بهترین موکت مد نظرتان بپردازید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین موکت یا برقراری تماس میتوانید جهت دریافت مشاوره یا تعیین زمان برای مراجعه حضوری به نماشگاه موکت، اقدام نمایید.