با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کل کشور، چنانچه قصد خرید این موکت های جذاب را دارید اما برای حفظ ایمنی و سلامت تمایلی به خرید حضوری ندارید و یا اگر مشغله تان زیاد است و فرصت خرید در بازار های شلوغ و پر ازدحام را ندارید اما نمیدانید که خرید آنلاین موکت طرح دار به چه صورت است و چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشید، ما در این مقاله در کنار شما هستیم.

فروشگاه آنلاین آدین یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موکت در سراسر کشور است که شمارا با بهترین برندهای معتبر و کیفیت روبه‌رو میکند تا شما با داشتن انتخاباتی گسترده به انتخاب و خرید آنلاین بهترین موکت مد نظرتان بپردازید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین موکت یا برقراری تماس میتوانید جهت دریافت مشاوره یا تعیین زمان برای مراجعه حضوری به نماشگاه موکت، اقدام نمایید.

 

خرید آنلاین موکت طرح دار

موکت ها کف پوش های گرم و نرم راحتی هستند  که از گذشته های دور تا به امروز در هر سبک خانه ای و متناسب با هر رنگ و طرح و دکوراسیونی مورد استفاده و استقبال بوده اند که قطع به یقین حتما همه شما با آن آشنا بوده و حداقل یک بار از آن استفاده کرده اید.

این کف پوش های دوست داشتنی و گرم به دلیل قیمت مناسب و تناسب با هر المان دکوراتیو و عایق سر و صدا بودن نسبت به پارکت و لمینیت  در سال های اخیر بسیار پر فروش بوده اند و به همین دلیل هر روز با رنگ ها، طرح ها و مدل های جدید تر و به روز تر روانه بازار میشوند.

یکی از انواع این مدل ها موکت های طرح دار هستند که در صورت بهره گیری درست از آن ها فضای بسیار زیبا و آرامش بخشی را به وجود می آورند.

 

جنس موکت، عاملی تاثیر گذار در هنگام خرید

به هنگام خرید آنلاین موکت طرح دار یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت آن، جنس الیاف به کار رفته در موکت طرح دار است.

موکت های طرح دار با توجه به کاربرد و قابلیتشان و با توجه به مکانی که در آن جا مورد استفاده قرار میگیرند از الیاف متفاتی ساخته میشوند. در اینجا به برسی تعدادی از پرکاربرد ترین مواد به کار رفته در الیاف موکت های طرح دار میپردازیم.

 

نایلون

از پرکاربرد ترین مواد به کار رونده در ساخت موکت های طرح دار را باید نایلون دانست ، به این علت که نایلون ماده بسیار مقاومی است و همچنین بافت بسیار نرم و یک دستی به موکت های طرح دار میبخشد. موکت های نایلونی برای استفاده در هر شرایط آب و هوایی مخصوصا در آب و هوای گرم و مرطوب بسیار مناسب هستند چرا که نیازمند مراقبت خاصی نبوده و دچار کپک زدگی نمیشوند. موکت های نائلونی به آسانی در تمام فروشگاه ها چه به صورت حضوری و چه به منظور خرید آنلاین موکت طرح دار یافت میشوند.

 

پلی استر

از پرفروش ترین موکت های طرح دار در نمایشگاه های آنلاین در جهت خرید آنلاین موکت طرحدار، موکت های پلی استر هستند. موکت های طرح دار پلی استر از مواد بازیافتی ساخته شده و تجدید پذیر هستند و در صورت دور انداخته شدن به سرعت به طبیعت برمیگردند. همچنین در ساخت الیاف موکت های پلی استر از مواد طبیعی و غی مصنوعی استفاده میشود و این موکت ها به نوعی ارگانیک هستند، بنابراین ایجاد حساسیت و آلرژیی نمیکنند. موکت های پلی استر الیاف بسیار قدرتمندی دارند و برای استفاده در محیط های پر تردد مثل دفاتر و ادارات گزینه بسیار مناسبی هستند. خبر خوش درباره این موکت ها آن است که این موکت ها از قیمت بسیار مناسب و مقطوعی برخوردارند و میتوان گفت تقریبا ارزان محسوب میشوند.

 

پشم

موکت های طرح دار پشمی چه در خرید آنلاین موکت طرحدار و چه در خرید حضوری جزو گران قیمت ترین و لوکس ترین انواع موکت ها هستند. جنس این موکت ها از پشم طبیعی است و همانند موکت های پلی استر ایجاد حساسیت و آلرژیی نمیکنند. اما بر خلاف موکت های پلی استر، موکت های پشمی بافت بسیار نرم و ظریفی دارند و نیازمند مراقبت جدی هستند، در غیر این صورت به سرعت دچار کپک زدگی خواهند شد. استفاده از این موکت ها تنها در محیط های کم رفت و مصارف آمد خانگی توصیه میشود.

 

در هنگام خرید آنلاین موکت طرح دار چه نکاتی را باید مد نظر داشت؟

در این قسمت مهم ترین نکاتی را که در خرید آنلاین موکت طرح دار باید مد نظر قرار داد برای شما بازگو میکنیم:

1-تناسب با دیگر اشیاء

اگر قصد خرید آنلاین موکت طرح دار را داشته باشید باید فضا را به گونه ای طراحی کنید تا آنچه که بیشتر به چشم آمده و دیده میشود موکت شما باشد نه سایر وسایلتان، بنابراین اگر قصد خرید موکت طرحدار داشته باشید سایر وسایل شما باید ساده و ترجیحا رنگ خنثی داشته باشند، مخصوصا مبلمان

2-تناسب با دیوار ها: اگر در خرید موکت طرحدار جدی هستید پیشنهاد میشود که دیوار های منزلتان را ساده نگه دارید. از انتخاب کاغذ دیواری های طرح دار و شلوغ و همچنین استفاده از قاب عکس های زیاد و اکسسوری های دکوراتیو بپرهیزید.

3-تناسب رنگ

در نهایت مهم ترین نکته ای که در رابطه با انتخاب و خرید آنلاین موکت مطرح میشود تناسب رنگ موکت با سایر وسایلتان است. اگر به دکوراسیون های ساده و مینیمال علاقه مند هستید بهتر است رنگ وسایل و موکتتان را خنثی و ملایم انتخاب کنید به طوری که رنگ طرح های روی موکت با یکی از وسایلتان مثل مبلمانتان متناسب باشد. اما اگر به دکوراسیون های ماکسیمال و کلاسیک علاقه مند هستید بهتر است تا تند ترین رنگ موجود در آن فضا، رنگ موکتتان باشد.

 

سایر نکات:

-مساحت فضایی که میخواهید برای آن موکت تهیه کنید

-کاربرد فضای مد نظر، به عنوان مثال طرح موکت طرح داری که برای اتاق خواب انتخاب میشود باید با طرح موکت پذیرایی متفاوت باشد.

-جنس الیاف و مواد بکار رفته در ساخت آن و همچنین مدل موکت

-قیمت

-اصالت کالا و داشتن ضمانت نامه

 

از کجا باید به طور آنلاین موکت طرح دار بخریم؟

اگر به دنبال خرید آنلاین از برندی معتبر و معروف هستید باید بدانید که متاسفانه امروزه نمونه های تقلبی این موکت ها در بازار بسیار زیاد هستند بنابراین پیشنهاد ما برای خرید آنلاین موکت طرح دار آن است که حتما به نمایندگی ها و وب سایت رسمی هر برند مراجعه  و فرآیند خرید خود را تکمیل کنید. به خاطر داشته باشید که گارانتی کالا به اندازه ی پروسه خریدتان اهمییت دارد پس از خرید کالای بی اصالتی که ضمانت نامه ندارد بپرهیزید.

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید موکت و فرشینه ارزان قیمت میباشد که تمامی فرشینه و موکت ها را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید و به یکی از مشتریان راضی باشگاه هواداران آدین موکت تبدیل بشید؛ هیچوقت برای خرید موکت نو با بهترین برند و قیمتی نازل دیر نیست.