در واقع خرید موکت های تشریفاتی یک نمونه خوب برای کسانی است که می خواهند مکان یا محیط مورد نظر خود را زیبا و خاص جلوه دهند این نوع از موکت ها دارای الیاف متفاوتی با موکتهای معمولی هستند درادامه اطلاعات بیشتری را در مورد موکت های تشریفاتی به شما ارایه خواهیم داد.

اگر در هنگام عبور از پله های هتلهای برخی از منازل دقت کرده باشیم کفپوش های بسیار زیبایی در  آن مکان ها توجه شما را جلب کند که هنگام پا گذاشتن بر روی آنها حس بسیار خوبی به شما القا خواهد شد یا اگر گذارتان  به رستوران ها یا هتل ها افتاده باشد متوجه می‌شوید که آنها برای پوشاندن کف محیط خود از موکت استفاده می‌کنند اما نه هر موکتی! درمکان هایی که ذکر شد یا در برخی اماکن تجاری و برای برگزاری مراسم های خاصی ازموکت های تشریفاتی استفاده می‌شود که فضای محیط را تغییر دهند و احساس تشریفاتی بودن یا لوکس بودن را به آن مکان القا کنند البته بیشتر افراد برای مکان هایی که تجملاتی تر هستند و برای جذب مشتری از این و موکت استفاده می کنند که ممکن است به جای خرید موکت تشریفاتی از از فرش تشریفاتی نیز استفاده کنند.

فروشگاه آنلاین آدین یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موکت در سراسر کشور است که شمارا با بهترین برندهای معتبر و کیفیت روبه‌رو میکند تا شما با داشتن انتخاباتی گسترده به انتخاب و خرید آنلاین بهترین موکت مد نظرتان بپردازید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین موکت یا برقراری تماس میتوانید جهت دریافت مشاوره یا تعیین زمان برای مراجعه حضوری به نماشگاه موکت، اقدام نمایید.

 

به حالت کلی موکت تشریفاتی از سه نوعه الیاف و جنس ساخته می شود:

الیاف نانو

 الیاف پلی پروپیلن

 الیاف پشم

 

این سه نوع جنس از موکت های تشریفاتی هر کدام دارای معایب و محاسن هستند ، به عنوان مثال در بین این موکت های تشریفاتی دور پشمی آنها از همه گران تر و نوع نایلونی آنها از همه ارزان تر خواهد   بود. از محاسن انها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که شما برای خرید موکت های تشریفاتی میتوانید این گذینه ها را در نظر بگیرید:

مانع لیز خوردن افراد هنگام راه رفتن بر روی آنها می شود

حس مهم بودن را به مخاطب القا می کند

همچنین اگر کف محیطی که شما میخواهید بر روی آن موکت تشریفاتی را پهن کنید دارای ترک های شکستگیهای سنگ باشد با پهن کردن این نوع موکت بر روی آن می توانید آنها را به طور کامل پنهان کنید

 

طرح عقل و به موکت های تشریفاتی چگونه است

موکت های تشریفاتی و خرید موکت های تشریفاتی چون در مکان های خواص و بزرگ کاربرد دارد نسبت به بقیه موکت ها کمتر است بنابراین تنوع رنگ و طرح آن ها در بین تولیدکننده های ایرانی نیز کمتر خواهد بود که بیشتر از همه باز باعث تمایز موکت های تشریفاتی می‌شود بیشتر مربوط به ابعاد و اندازه آن ها است که به ویژه تفاوت در عرض آنها در مکان های متفاوت بسیار وجود دارد برای مثال ممکن است که عرض کم آنها که تولید می شود ۸۰ سانتی متر برای راه پله های منازل و زیاد آنها ۳۰۰ سانتیمتر برای لابی های هتل ها باشد. شما برای خرید موکت تشریفاتی نیاز به مشخصاتی دارید .در واقع موکت تشریفاتی معمولاً به رنگ قرمز تولید و توزیع می شوند همچنین دارای تنوع رنگی بسیار بالای دیگری هستند اما طرفداران رنگ قرمز این موج بسیار بالاتر از رنگ دیگر موکت ها است در حالت کلی موکتهای تشریفاتی دارای ارزهای ثابتی هستند که اندازه آنها ۶۰ ۸۰ و ۱۰۰ سانتی متر است که مشتریان می‌توانند از این اندازه‌ها خریداری کنند ولی در صورت سفارشی که شما به شرکت تولید کننده این موکتها می دهید این شرکت می تواند درخواست شما را حتی با عرض ۴ متر نیز تولید کنند نیز معمولاً ۲۰ متر است که در صورت ثبت می توانید اندازه آنها را کمتر یا بیشتر کنید.

 

فرش قرمز هتلی

فرش قرمز هتلی یا همان کناره‌های قرمز پرمصرف ترین موکتهای تشریفاتی هستند که در راهرو و راه پله هتل ها دیده‌اید صاحب هتل ها معمولا برای خرید موکت تشریفاتی از رنگ قرمز استفاده می کنند زیرا هم جذابیت بالایی را دارا هست و هم رنگ شادی برای مراسم های عروسی و غیره بوده.

 

از موکت تشریفاتی در چه فضاهایی استفاده میشود؟

در مراسم ها برای کنترل جمعیت

استفاده از موکت های تشریفاتی در مراسم های بزرگ برای کنترل جمعیت است که نشان دهنده مسیری خاص بوده و افراد باید بر روی آن به سالن اصلی راه پیدا کند که معمولاً برای خرید موکت تشریفاتی تعداد زیادی را سفارش می دهند زیرا به غیر از نشان دادن مکان مسیر به افراد می تواند کاربردهای دیگری هم  داشته باشد.

برای مراسم های عروسی

موکت تشریفاتی را میتوان در باغها و تالار ها برای عبور عروس و داماد و همچنین تزیین به عنوان یک راه برای عکاسی عروس و داماد نیز استفاده می شود که در این خصوص موکت تشریفاتی فقط رنگ قرمز نیست و صاحبان مجلس می توانند خرید موکت تشریفاتی را به رنگ ها و طرح های مختلف انجام دهند.

 

برای فرودگاه ها و سالن های همایش

 این نوع موکت ها برای سالن های کنفرانس در فرودگاه ها و همچنین سالن های همایش هم استفاده می شود ، که بیشتر از فرش و موکت های تشریفاتی قرمز در این مکانها به کار می گیرند زیرا در این مورد هم نشان دهنده مسیر به افراد برای ورود به سالن های نمایش است.

 

جنس موکت های تشریفاتی

موکت تشریفات معمولاً با الیاف پلی استر یا الیاف اکرولیک بافته و تولید می‌شوند که جنس اکرولیک دارای ماندگاری و ظرافت بسیار خاصی است که این موکت عموماً به رنگ قرمز و دارای حاشیه تولید و توزیع می شود اما می توانند رنگ بندی متفاوت درخصوص به استفاده آنها را داشته باشد که افراد برای خرید موکت تشریفاتی آنها را از کارخانه سفارش می دهند ،برای مکان های مورد نظر استفاده می کنند زیرا همچون که در مطالب قبلی گفته شد تولید موکت های تشریفاتی زیاد نیست.

 

تقسیم بندی موکت های تشریفاتی بر اساس نوع بافت

طرح هنگام خرید موکت های تشریفاتی شاید به این نکته توجه کرده باشید که بافت هر نوع ممکن است که شما به آن نگاه می کنید ممکن است با دیگری متفاوت باشد برخی از موکت های تشریفاتی ممکن است بافته نشده باشند یعنی از نمد تولید شوند که بیشتر این نوع موکت ها از نمد تولید میشود ، هم جلوه ی خاصی دارند و هم افراد دارای راحتی بهتری در هنگام قدم برداشتن بر روی آنها هستند.

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید موکت و فرشینه ارزان قیمت میباشد که تمامی فرشینه و موکت ها را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید و به یکی از مشتریان راضی باشگاه هواداران آدین موکت تبدیل بشید؛ هیچوقت برای خرید موکت نو با بهترین برند و قیمتی نازل دیر نیست.