موکت نوعی کف پوش کرک دار و پشمی است که امروزه به یکی از مهم ترین المان های زیبایی دکوراسیون تبدیل شده است. این نوع از کف پوش ها به دلیل قیمت به صرفه، تنوع در رنگ، طرح و بافت، عایق بودن حرارتی و صوتی و نگهداری و شست و شوی آسان جزء محبوب ترین لوازم منزل و دکوراسیون می باشند. اگر شما نیز به خرید اینترنتی موکت مناسب منزلتان فکر می کنید باید بدانید که به دو روش می توانید این کفش پوش زیبا را خریداری کنید:

  1. خرید به روش حضوری
  2. خرید به روش اینترنتی

ما در این مقاله نکاتی را در مورد خرید اینترنتی موکت جمع آوری کرده ایم که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

 

راهنمای خرید اینترنتی موکت

خرید اینترنتی موکت نیز مانند خرید حضوری آن ملزوم به دانستن یکسری نکات مهم و اساسی است. اولین بخشی که در راهنمای خرید اینترنتی موکت به آن می پردازیم این است که چگونه می توانیم سایت جعلی را از سایت معتبرتشخیص دهیم؟

 

  1. فروشگاه اینترنتی معتبری انتخاب کنید:

اکثر برند هایی که در زمینه ی کف پوش به ویژه موکت فعالیت می کنند دارای وب سایتی معتبر هستند که معمولا به شکل زیر است:

WWW. نام برند بدون هیچ کلمه ی اضافی .COM

هنگامی که وارد سایت می شوید، باید در قسمت پایین آن نشان نماد الکتریکی را مشاهده کنید که با کلیک بر روی آن به سایت enamad منتقل می شوید، در صفحه ای که در این سایت می بینید اطلاعات تجاری برند وجود دارد.

دانستن این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه بسیاری از افراد سودجو و کلاهبردار برای رسیدن به مقاصد خود، سایت های جعلی به نام برندهای معروف می سازند که به دلیل وجود دامنه ی نام برند اصلی مجبور می شوند کلماتی را به قبل و بعد از نام آن اضافه کنند و وقتی وارد سایت می شوید هیچ نشانی از نشان نماد الکتریکی مشاهده نمی کنید.

 

  1. به آدرس سایت توجه کنید:

به طور معمول آدرس سایت ها به صورت زیر نوشته می شود:

https://www. نام دامنه .com

بسیاری از سایت های جعلی به جای https از کلمه ی http استفاده می کنند.

 

  1. در هنگام خرید اینترنتی به سایت مبدا پرداخت دقت فرمایید:

فروشگاه های اینترنتی معتبر در ایران برای پرداخت از درگاه اینترنتی شاپرک بهره می گیرند. سایت های جعلی نیز برای اعتبار سازی از درگاه جعلی شاپرک استفاده می کنند. به منظور تشخیص درگاه جعلی از اصلی به این موارد توجه کنید:

  • درگاه اصلی شاپرک به صورت زیر می باشد:

www.shaparak.ir

اما درگاه های جعلی به این صورت ساخته شده اند:

www.shaparak.tk

www.shaaparak.ir

  • درگاه های معتبر شاپرک برای بانک های ایران نیز به این صورت است:

https://asan.shaparak.ir درگاه اینترنتی آسان پرداخت

https://bpm.shaparak.ir  درگاه اینترنتی بانک ملت

https://pec.shaparak.ir درگاه اینترنتی بانک پارسیان

https://pecco.shaparak.ir درگاه اینترنتی بانک پارسیان

https://sep.shaparak.ir درگاه اینترنتی بانک سامان

  https://sep2.shaparak.ir درگاه اینترنتی بانک سامان

https://pep.shaparak.ir درگاه اینترنتی بانک پاسارگاد

https://pna.shaparak.ir درگاه اینترنتی نوین آرین

https://sadad.shaparak.ir درگاه اینترنتی پرداخت الکترونیک سداد

پس از آن که چگونگی تشخیص سایت جعلی از سایت اصلی را فهمیدیم، سراغ اصل مطلب می رویم. در ادامه ی راهنمای خرید اینترنتی موکت به این مبحث می پردازیم که چگونه می توانیم خرید آسانی را تجربه کنیم؟

 

  1. به عکس ها اعتماد نکنید:

یکی از معایب خرید اینترنتی این است که نمی توانید موکت را از نزدیک ببینید و آن را بررسی کنید. به لطف پیشرفت تکنولوژی می توان به راحتی عکس ها را ویرایش کرد و با کمی تغییر نور عکس می توان رنگ را نیز تغییر داد بنابراین سعی کنید از سایت های معتبری خرید کنید که عکس های آن ها ویرایش نشده باشد.

 

  1. ویژگی های موکت را با دقت مطالعه کنید:

سایت های فروش موکت معمولا اطلاعاتی را نظیر رنگ بندی، نام طرح، تعداد لایه، ضخامت موکت، گارانتی و جنس موکت را درج می کنند. ذکر ویژگی های موکت به شما کمک می کند تا اطلاعات نسبی را از موکت مورد نظرتان به دست آورید.

 

  1. نظرات کاربران را فراموش نکنید:

مهم ترین نکته در خرید اینترنتی موکت این است که حتما نظرات کاربران را مطالعه کنید. نظرات کاربران می تواند اطلاعات مهمی را به شما بدهد. ما لیست کوچکی از این اطلاعات آماده کرده ایم:

  • زمان ارسال: معمولا کاربران نظر خود را درمورد زمان تحویل موکت می نویسند، می توانید به راحتی مطلع شوید که آیا سفارشتان سروقت به دستتان می رسد یا خیر؟
  • مسئولیت پذیری: اهمیت مسئولیت پذیری فروشندگان در این است که می توانید مطمئن باشید سفارشتان سالم و سرموقع به دستتان می رسد و گارانتی های لازم را دارد تا درصورت به وجود آمدن هرگونه مشکل با برای رفع مشکل خود با پشتیبانان سایت صحبت کنید.
  • میزان تفاوت موکت با تصویر درون سایت: کاربران حتما به این موضوع اشاره می کنند که به چه میزان سفارششان با تصاویر موجود در سایت هم خوانی دارد و تا چه میزان از خرید خود راضی هستند.

 

مزایای خرید اینترنتی موکت

خرید اینترنتی موکت مزایای زیر را به همراه دارد:

  1. می توانید در هر زمان و مکانی از سایت دیدن کنید و خرید خود را انجام دهید بنابراین لازم نیست ساعت های زیادی را در ترافیک و خیابان ها سپری کنید.
  2. به جای گشتن های طولانی مدت در خیابان ها و پرسیدن از مغازه های مختلف می توانید با یک سرچ ساده تفاوت قیمت ها را مقایسه کنید و موکت مورد نظر خود را با به صرفه ترین قیمت خریداری کنید.
  3. می توانید به راحتی از تخفیف ها، حراج ها و شرایط پرداخت مطلع شوید: امروزه برند ها برای فروش بیشتر محصولات خود با هم رقابت می کنند و برای پیروزی در این رقابت هرکدام تسهیلاتی را برای مشتریان فراهم می کنند مثلا شرایط پرداخت را قسطی می کنند تا همه ی افراد با هر بودجه ای بتوانند موکت مورد نظر خود را بخرند.
  4. در سال های گذشته علاوه بر سپری کردن زمان زیادی در خیابان ها، وظیفه ی حمل موکت بر عهده ی خود مشتری بود اما با خرید اینترنتی شرکت موظف است که موکت را برای شما بفرستد و در صورت لزوم یا درخواست شما آن را برایتان نصب کند.

 

معایب خرید اینترنتی موکت

مهم ترین عیب خرید اینترنتی موکت در این است که شما نمی توانید به صورتی حضوری موکت ها را ببینید اما معایب دیگری نیز دارد:

  • برخی از سایت ها خود را موظف به بروز رسانی سایت خود نمی بینند و مشتری نمی تواند از محصولات موجود و ناموجود مطلع شود.
  • برخی از شرکت ها پشتیبانی مناسبی به مشتریان خود نمی دهند. نه تنها برای رفع مشکلات آن ها اقدام نمی کنند بلکه ضمانت نامه ها را قبول نمی کنند یا شرایط سختی را برای آن قرار می دهند.

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید موکت و فرشینه ارزان قیمت میباشد که تمامی فرشینه و موکت ها را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید و به یکی از مشتریان راضی باشگاه هواداران آدین موکت تبدیل بشید؛ هیچوقت برای خرید موکت نو با بهترین برند و قیمتی نازل دیر نیست.

فروشگاه آنلاین آدین یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موکت در سراسر کشور است که شمارا با بهترین برندهای معتبر و کیفیت روبه‌رو میکند تا شما با داشتن انتخاباتی گسترده به انتخاب و خرید آنلاین بهترین موکت مد نظرتان بپردازید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین موکت یا برقراری تماس میتوانید جهت دریافت مشاوره یا تعیین زمان برای مراجعه حضوری به نماشگاه موکت، اقدام نمایید.