موکت‌های نمایشگاهی نوعی از موکت‌ها هستند که به متراژ بالا برای کف نمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. فروش موکت نمایشگاهی ارزان با افزایش محبوبیت این موکت‌ها در میان صاحبان و طراحان نمایشگا‌ها افزایش یافت. به طور کلی دو روش برای بدست آوردن موکت نمایشگاهی ارزان وجود دارد. روش اول اجاره کردن موکت‌ها می‌باشد و روش دوم خرید موکت‌های نمایشگاهی است. از آن جایی که بسیاری از میزبانان نمایشگاه‌ها تمایل دارند که نام و یا لوگوی شرکت‌شان بر روی موکت‌های نمایشگاه درج شده باشد، به همین خاطر امکان اجاره موکت برای این افراد فراهم نمی‌باشد و لازم است طرح مورد نظر خود را سفارش دهند تا مخصوص نمایشگاه آن‌ها این موکت‌ها آماده شوند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با موکت نمایشگاهی، روش‌های بدست آوردن موکت نمایشگاهی ارزان، مزایای موکت نمایشگاهی ارزان و همچنین فروش موکت نمایشگاه ارزان  با شما در میان بگذاریم.

 

موکت نمایشگاهی چیست؟

برای کفپوش کردن کف نمایشگاه‌ها، موکت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که جلوخ‌ای رسمی و تخصصی به فضای داخلی نمایشگاه‌ها می‌بخشند. این موکت‌ها می‌توانند طوری طراحی شوند که نام و لوگوی شرکت میزبان نمایشگاه روی آن چاپ شده باشد. چاپ شدن نام و لوگوی شرکت‌ها روی موکت نمایشگاهی می‌تواند باعث شود که فضای نمایشگاه تخصصی‌تر دیده شود. به همین خاطر بسیاری از میزبانان نمایشگاه ها و همچنین طراحان داخلی نمایشگاه‌ها تمایل بیشتری به استفاده از این موکت‌های نمایشگاهی دارند.

موکت های نمایشگاهی در جنس‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارند. اما معمولا توصیه می‌شود که از رنگ‌های خنثی و سنگین برای کفپوش کردن نمایشگاه‌ها استفاده شود تا فضای نمایشگاه کاملا تخصصی دیده شود. همچنین از آن جایی که موکت نمایشگاهی به صورت متری به فروش می‌رسد، بهتر است سراسر نمایشگاه و تمام قسمت‌هایی که قرار است کفپوش شوند را به خوبی اندازه‌گیری کنید تا مقدار کم یا زیادی از موکت‌های نمایشگاهی را خریداری و یا اجاره ننمایید.

 

روش‌های بدست آوردن موکت نمایشگاهی ارزان کدام است؟

موکت‌های نمایشگاهی معمولا در قیمت‌های مختلفی نیز وجود دارند. موکت‌های نمایشگاهی ارزان معمولا جنس‌های ضعیف‌تری دارند و احتمال پوسیدگی آن‌ها در مدت زمانی کوتاه، بیشتر است. برای بدست آوردن موکت‌های نمایشگاهی دو راه اصلی پیش روی شماست. راه اول خریدن موکت از فروشگاه‌هایی که به فروش موکت نمایشگاهی ارزان می‌پردازند و راه دوم اجاره کردن موکت‌های نمایشگاهی، از همین فروشگاه‌های فروش موکت نمایشگاهی اران، برای مدتی محدود می‌باشد.

در صورتی که قصد خرید موکت نمایشگاهی ارزان را دارید، می‌توانید موکت‌های نمایشگاهی دست دوم را خریداری نمایید. اما به هنگام خرید از فروشکاه فروش موکت نمایشگاهی ارزان باید در نظر داشته باشید که موکت انتخابی تمام ویژگی‌های یک موکت زیبا و سالم را داشته باشد. در نظر داشته باشید که کفپوش‌های یک نمایشگاه، نشان‌دهنده میزان تخصص میزبان نمایشگاه می‌باشد.

سایت‌ها و یا فروشگاه‌هایی که به فروش موکت نمایشگاهی ارزان می‌پردازند، دارای موکت‌های نمایشگاهی با جنس‌های نازک‌تر و یا موکت‌های دست دوم هستند. موکت‌هایی که ضخامت کمتری دارند معمولا زودتر پوسیده می‌شوند. به همین خاطر گزینه چندان مناسبی برای مکان‌های پر رفت و آمد مانند نمایشگاه‌ها نمی‌باشند.

 

مزایای موکت نمایشگاهی ارزان

به طور کلی موکت‌های نمایشگاهی تاثیر به سزایی بر جلوه نمایشگاه‌ها و همچنین تخصصی‌تر دیده شدن آن دارند. نمایشگاه‌هایی که از سطوح پایین‌تر هستند و یا میزبان آن‌ها افراد غیر متخصص می‌باشند، موکت‌های نمایشگاهی سطح پایین‌تری دارند و هزینه آن‌ها نیز ارزان تر است. در نتیجه می‌توانیم بگوییم که موکت نمایشگاهی میزان تخصصی بودن یک نمایشگاه را نشان می‌دهد. موکت‌های نمایشگاهی ارزان نیز مزایای بسیار زیادی در پی دارند که برخی از آن‌ها به شرح زیر می باشند:

  • موکت‌های نمایشگاهی مانع پخش گرد و خاک در فضا می‌شوند

یکی از اصلی‌ترین مزایای موکت نمایشگاهی، که موجب افزایش فروش موکت نمایشگاهی ارزان شده است، هیمن ویژگی جذب گرد و خاک فضا می‌باشد. از آن جایی که نمایشگاه‌ها پر رفت و آمد هستند و این رفت و آمدها می‌توانند گرد و خاک و آلودگی‌های بسیاری را وارد فضای نمایشگاه کنند، استفاده از موکت‌های نمایشگاهی ارزان سبب می‌گردد که این آلودگی در فضا پخش نشوند.

  • موکت‌های نمایشگاهی تنوع رنگ بالایی دارند

تنوع رنگی در موکت‌های نمایشگاهی بسیار بالا می‌باشد و طراحان داخلی نمایشگاه‌هامی‌توانند رنگ موکت را بسته به سایر اجزای موجود در دکوراسیون نمایشگاه انتخاب نمایند. این هماهنگی رنگی میان اجزا می‌تواند حس صمیمیت میان بازدیدکنندگان ایجاد نماید.

  • موکت‌های نمایشگاهی عایق خوبی برای صدا هستند

رفت و آمد و تردد زیاد در فضای نمایشگاه‌ها می‌تواند سر و صدای بسیار زیادی را ایجاد نماید. موکت‌های نمایشگاهی می‌توانند از خارج شدن صدا از فضای نمایشگاه پیشگیری کنند و به نوعی عایقی برای صدا به حساب آیند.

  • قیمت مناسب دارند

از آن جایی که موکت‌های نمایشگاهی برای مدت مشخص و کوتاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند، منطقی‌تر این است که موکت را از فروشگاه‌های فروش موکت نمایشگاهی ارزان تهیه نمایید. موکت‌های ارزان قیمتی که از کیفیت کافی برخوردار هستند، می‌توانند گزینه بسیار خوبی برای کفپوش کردن نمایشگاه‌ها با هزینه کم باشند. پس می‌توان گفت هزینه موکت نمایشگاهی ارزان یکی از مزایای اصلی آن به حساب می‌آید.

  • نصب ساده‌ای دارند

موکت‌های نمایشگاهی با استفاده از چسب‌های مخصوصی نصب می‌شوند و می‌توان گفت که نصب آن‌ها بسیار ساده و سریع صورت می‌پذیرد. همین موضوع نیز بر فروش موکت نمایشگاهی ارزان تاثیر گذاشته است.

 

بهترین فروشگاه برای فروش موکت نمایشگاهی ارزان چه ویژگی‌هایی دارد؟

فروشگاه‌های بسیاری به فروش موکت نمایشگاهی ارزان می‌پردازند، اما سوال این است که کدام یک از این فروشگاه‌ها معتبر می‌باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بهترین فروشندگان موکت نمایشگاهی ارزان، معمولا تنوع طرح و رنگ بالایی دارند و انتخاب را برای خریداران ساده می‌کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین فروشگاه موکت نمایشگاهی ارزان این است که فروشگاه موکت‌های نمایشگاهی خود را علاوه بر به فروش رساندن، اجاره نیز بدهد. اجاره موکت نمایشگاهی ارزان گزینه مناسبی برای کسانی است که مدت نمایشگاه آن‌ها بسیار محدود بوده و یا توانایی مالی خرید موکت نمایشگاهی را ندارند.

فروشگاه‌های معتبر موکت نمایشگاهی، در کنار موکت‌های خود ضمانت‌نامه نیز به مشتریان می‌دهند تا مشتریان، در صورت وجود مشکل بتوانند موکت مورد نظر را به فروشگاه برده و آنرا تعویض نمایند.

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید فریشنه ارزان قیمت است که تمامی انواع فرشینه و موکت را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیت با ما تماس بگیرید.