موکت‌ها انواع مختلفی دارند که بدون شک موکت کبریتی یکی از محبوب‌ترین نوع آن‌هاست. فروش موکت کبریتی با افزایش محبوبیت این نوع از موکت‌ها رونق بسیاری گرفت و فروشگاه‌های موکت بسیاری پا به عرصه گذاشتند. این نوع از موکت‌ها معمولا از تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی برخوردار می‌باشند و خرید آن‌ها نیازمند آگاهی نسبت به نکاتی می‌باشد تا بتوانید خرید موفق‌تری داشته باشید. شاید برایتان سوال باشد که کدام فروشگاه و یا سایت فروش موکت کبریتی بهتر است و خرید از کدام یک می‌تواند برایتان موفقیت‌آمیزتر باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با موکت کبریتی، مزایا و معایب موکت کبریتی، قیمت آن و ویژگی‌های بهترین فروشگاه یا سایت فروش موکت کبریتی با شما در میان بگذاریم.

خرید موکت ارزان قیمت
بهترین سایت فروش موکت کبریتی

موکت کبریتی چیست؟

موکت‌های کبریتی اولین موکت‌هایی بودند که در بازار عرضه شدند. این نوع از موکت‌ها به سرعت توانستند به محبوبیت در میان مردم برسند و فروشگاه‌های بسیاری برای فروش موکت کبریتی به وجود آیند. اگرچه با افزایش محبوبیت این نوع از موکت‌ها، موکت‌های مختلف دیگری در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وارد بازار شدند، اما سادگی این نوع از موکت‌ها و همچنین قیمت مناسب آن‌ها سبب گشته که با گذر زمان همچنان محبوبیت خود را حفظ کنند.

موکت‌های کبریتی معمولا گزینه بسیار مناسبی برای کسانی هستند که نمی‌خواهند فضای خانه را با موکت‌های طرح دار، شلوغ نشان دهند و معمولا طرفدار سادگی در وسایل منزل خود هستند. تنوع رنگی بسیار بالای موکت‌های کبریتی همچنین سبب گشته که این نوع از موکت‌ها با هر دکوراسیونی همخوانی داشته و بتواند هر فردی با هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد.

یکی دیگر از نکات مثبت موکت‌های کبریتی این است که رنگ روشن این موکت‌ها می‌تواند باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضا و همچنن بازتاب بسیار خوب نور شود. پس اگر خانه‌ای کوچک دارید، سعی کنید موکتی ساده با رنگ روشن انتخاب کنید تا خانه بزرگ‌تر و دلبازتر دیده شود.

مزایای موکت کبریتی

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، موکت‌های کبریتی مزایا و محبوبیت زیادی دارند، یکی از اصلی‌ترین مزایای موکت کبریتی ساده بودن آن‌ها و امکان ست کردن آن با هر نوع دکواراسیون و هر ترکیب رنگی می‌باشد. برخی دیگر از مزایایی که باعث افزایش فروش موکت کبریتی شده‌اند به شرح زیر می‌باشند:

  • موکت‌های کبریتی به صورت متری به فروش می‌رسند و قیمت هر متر از این موکت‌ها بسیار مناسب می‌باشد و همین موضوع سبب شده که فروش موکت کبریتی پر رونق‌تر باشد.
  • موکت کبریتی به دلیل داشتن ضخامت پایین شستشوی بسیار ساده‌تری نسبت به سایر انواع موکت‌ها دارد.
  • موکت کبریتی تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و می‌تواند با هر دکوراسیونی به سادگی ست شود.
  • موکت‌های کبریتی ساده موجب بزرگ‌تر دیده شدن فضا می‌شوند.
  • موکت کبریتی ساده با رنگ‌های روشن می‌تواند به خوبی نور را منعکس کند.
  • برندها و شرکت‌های بسیاری در زمینه فروش موکت کبریتی فعالیت می‌کنند و به همین خاطر دست خریدار در انتخاب موکت مناسب کاملا باز است.
  • موکت‌های کبریتی معمولا نصب بسیار ساده‌ای دارند.

معایب موکت کبریتی

اگرچه موکت‌های کبریتی مزایای بسیار زیادی دارند، اما معایبی نیز دارند که می‌تواند بر فروش موکت کبریتی تاثیر منفی بگذارد. به هنگام خرید این نوع از موکت‌ها حتما با آگاهی از معایب آن‌ها اقدام کنید. البته معایب آن‌ها باعث کاهش محبوبیت موکت‌های کبریتی نشده و این موکت‌ها کماکان مشتری‌های منحصر به خود را دارند. برخی از معایب موکت‌های کبریتی به شرح زیر می‌باشند:

  • موکت کبریتی دارای ضخامت بسیار پایینی می‌باشد و همین موضوع سبب گشته که موکت کبریتی عایق خوبی برای سرما، صدا و حرارت نباشد.
  • موکت‌های کبریتی معمولا مقاومت و دوام چندان بالایی ندارند. هرچند که موکت‌های کبریتی با کیفیت بالاتر نیز تولید شده و به فروش می‌رسند، اما به طور کلی می‌توان این نوع موکت‌ها را جزء موکت‌های کم دوام دانست.

قیمت موکت کبریتی

موکت‌های کبریتی همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، به صورت متری به فروش می‌رسند و پیش از اقدام به خرید آن‌ها باید متراژ فضایی را که قصد کفپوش کردن آن را دارید، به دست آورید و به اندازه‌ی مورد نیاز خود موکت خریداری کنید. موکت‌های کبریتی معمولا قیمت پایین‌تری نسبت به موکت‌های دیگر دارند، اما به طور کلی عوامل متعددی می‌توانند بر هزینه آن‌ها تاثیرگذار باشند. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • رنگ موکت کبریتی
  • برند و تولیدکننده موکت کبریتی
  • ضخامت موکت کبریتی
  • جنس الیاف موکت کبریتی
  • گارانتی موکت کبریتی

به طور کلی می‌توان گفت قیمت موکت کبریتی، بدون در نظر گرفتن هزینه نصب آن، معمولا از متری 15 هزار تومان شروع می‌شود و ممکن است تا متری 30 هزار تومان نیز افزایش قیمت داشته باشد. دقت داشته باشید که موکت مورد نظر خود را از فروشگاه‌های شناخته‌شده و از برندهای معتبر خریداری کنید. برندهای معتبر موکت‌ها معمولا برای تمام محصولات خود ضمانت‌نامه در نظر می‌گیرند، که همین موضوع می‌تواند شما را از کیفیت و دوام موکت مطمئن‌تر سازد. پس به خرید موکت کبریتی به چشم یک سرمایه‌گذاری بلند مدت نگاه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین سایت فروش موکت کبریتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

برندهای معتبر در حوزه تولید و فروش موکت کبریتی معمولا شناخته شده می‌باشند. به هنگام خرید این نوع از موکت‌ها به صورت اینترنتی باید دقت داشته باشید که سایت فروش موکت کبریتی از اعتبار بالایی برخوردار باشد. برخی از ویژگی‌های سایت‌های فروش موکت به شرح زیر می‌باشند:

  • سایت باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد. سایت‌هایی که این نماد را دارند، تایید شده هستند و می‌توانید برای خرید موکت کبریتی به آن‌ها اعتماد کنید.
  • سایت باید دارای دسته‌بندی صحیح باشد تا شما بتوانید موکت مورد نظر خود را ساده‌تر و در مدت زمان کمتر انتخاب کنید.
  • یکی یگر از خصوصیات مهم بهترین سایت فروش موکت کبریتی، داشتن تنوع رنگی موکت‌هاست.
  • توضیحات دقیق در رابطه با برند موکت کبریتی، ویژگی‌های آن و قیمت آن به ازای هر متر مربع از آن به صورت کامل درج شود تا مشتری بتواند با آگاهی کامل موکت خود را انتخاب کند.
  • امکان گرفتن مشاوره آنلاین در ارتباط با موکت‌ها از دیگر نکاتی است که می‌تواند برای سایت فروش موکت کبریتی مفید واقع شود.
  • عکس‌های واضح و با کیفیت نیز می‌تواند به مشتری برای خرید موکت کبریتی مناسب کمک شایانی کند.

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید فریشنه ارزان قیمت است که تمامی انواع فرشینه و موکت را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیت با ما تماس بگیرید.