استان همدان در واقع یکی از بزرگترین و قدیمی ترین استان های ایران است .این استان همانند استان های دیگر در ایران به صنعت تولید موکت و کفپوش پرداخته است. تولید کنندگان در این استان محصولات خود را با نام و برند موکت طرح همدان در بازار عرضه می نمایند.

در ادامه این مقاله ما قصد داریم شما را با طرح موکت همدان و همچنین انواع موکت و توضیحات آنها آشنا سازیم.

موکت چیست؟

ما می توانیم از انواع موکت برای پوشاندن سطح زمین و عایق در برابر حرارت و صدا استفاده کنیم و برای پوشاندن کف راهرو اتاق و همچنین اتومبیل و دیگر محیط ها می توان بهره گرفت. موکت ها دارای انواع مختلفی چون طرح دار و پشمی و دیگر انواع تولید و عرضه می شوند. موکت و فروش آن در تاریخ ایرانیان نقش بسزایی داشته که هر یک از افراد با خرید موکت می‌ توانند آن را با دکوراسیون محیط مورد نظر مطابقت دهند.

جنس انواع موکت ها

در زمانی که شما یک موکت را به عنوان کفپوش یا هر چیز دیگری خریداری می ‌کنید آن را با توجه به قابلیتی که دارا است می توانید در مکان های مورد نظر استفاده کنید در مکان های پرتردد و در مکان های کم تردد مورد استفاده قرار می گیرند همچنین بعضی از موکتها قابل شستشو بودن و بالعکس ممکن است شما موکتی را که خریداری می کنید نمی توانید آن را بشویید.

در هنگام خرید موکت شما باید به جنس موکت مورد نظرتان توجه کنید زیرا موکت ها دارای انواع مختلفی چون پلی آمید پلی استرو چشم هستند که در ادامه در مورد آنها بیشتر توضیح خواهیم داد.

در واقعه موکت طرح همدان یکی از انواع بهترین موکت های تولید شده در سراسر کشور است که با استفاده از الیاف پشم پلی آمید پلی استر و دیگر انواع مختلف در استان همدان تولید و به سراسر ایران عرضه می شوند.

موکت از جنس پلی آمید

موکت طرح  همدان که از الیاف پلی آمید ساخته و ارائه می‌ شود یکی از بهترین نوع موکت ها است که ویژگی های بارز این الیاف می‌ تواند مقاومت در برابر هرگونه کثیفی و آلودگی، دارا بودن حالت ارتجاعی و همچنین قابلیت پنهان سازی کثیفی اشاره کرد.

همچنین قابل ذکر است که یکی از پرطرفدار ترین انواع موکت ها الیاف نایلون هستند که این نوع الیاف دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند تنها وجه تمایز این دو نایلون پلی آمید در ساختار ترکیبی آنها است.

موکت از جنس پلی استر

موکت های تولید شده از جنس پلی استر در واقع مقاومت بسیار خوبی در برابر لکه ها دارند و همچنین از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند، به سطح موکت های نایلونی نخواهد رسید در انواع رنگ های مختلف در استان همدان تولید می شود که شما می توانید این نوع موکت ها را با موکت طرح همدان خریداری کنید.

از ویژگی های بسیار خوب این نوع موکت می توان مقاومت در برابر رطوبت، ضد حساسیت بودن، ارزان‌ تر از موکت پلی امید و همچنین قابل شستشو بودن این نوع موکت ها نام برد.

موکت از جنس الیاف پشم

یکی از گران ترین انواع موکت ها موکت هایی هستند که از الیاف پشم تولید می شود این موکت ها دارای نرمی و لطافت خاصی هستند و بهترین الیاف هم نمی ‌تواند جایگزین موکت های تولید شده باشد. موکت های الیاف پشم بیشترین موکت هایی هستند که شما می توانید از آنها در هتل ها و رستوران ها استفاده کنید.همچنین شما برای نگهداری این نوع موکت ها باید از روش‌های بسیار مخصوصی کمک بگیریم تا عمر این نوع موکت ها افزایش پیدا کند.همان طور که گفته شد قیمت این نوع موکت ها بسیار بالا بوده و ممکن است قیمت آن ها دو برابر قیمت الیاف نایلون و پلی استر باشد که شما برای خریداری این نوع موکت می توانید به موکت های طرح همدان مراجعه کنید و آن ها را مشاهده کنید زیرا موکت های طرح همدان یکی از بهترین انواع موکت ها در قسمت الیاف پشم می باشد.

تاثیر موکت ها بر محیط

از لحاظ زیبایی شناسی موکت ها نقش بسیار مهمی در زیبا سازی محیط مورد نظر شما و منازل شما دارد انتخاب یک موکت طرح دار برای اتاق کودک می تواند به طور مستقیم بر روی روحیه فرزندان شما تاثیر بسزایی بگذارد و یا انتخاب یک موکت مناسب برای تالارها، باغ ها، رستوران ها  زیبایی منحصر به فردی را به آن محیط ها می دهد. در واقع موکت طرح همدان یکی از بهترین موکت ها برای زیبا سازی محیط های دلخواه شما است که شما می توانید با خریداری این نوع موکت ها محیط ها را زیبا کنیم اینکه اتاق فرزندان تان را زیبا کنید می توانید از موکت طرح همدان استفاده کنید.

در حالت کلی شما می توانید با انتخاب یک موکت زیبا برای مثال موکت‌ طرح همدان یا هر نوع موکت دیگری مکان های خود را به یک محیط زیبا و با حال و هوای خوب تغییر دهید البته شما در هنگام خرید موکت  برای طراحی دکوراسیون باید به  بسیاری از از عوامل و همچنین مزایا و معایب موکت ها توجه کنید.

موکت ها علاوه بر جنسشان دارای انواع مختلفی بودند که شامل موکت طرح دار یا ساده است که دارای چندین مدل می باشد که ما در اینجا چند نمونه از آنها را معرفی می کنیم برای مثال موکت های پرز بلند موکت های کبریتی موکت های چمن مصنوعی و موکت های طرح دار که هرکدام به محیط مورد نظر شما زیبایی منحصر به فردی را القا می‌ کند که شما باید قبل از هرگونه خرید موکت طرح دار یا موکت های معمولی به کیفیت و همچنین مورد آنها توجه کنید تا هماهنگی بین دکوراسیون محیط شما با موکت برقرار باشد.

انواع موکت ها برای منازل

زمانی که شما می خواهید یک نوع موکت را برای منزل خود انتخاب کنید باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید طراحی دکوراسیون داخلی و رنگ آمیزی دیوارها گرفته تا اتاق مد نظر برای موکت کاری که همه تاثیر بسزایی در خرید موکت دارد  تنوع ایجاد شده در موکت ها به قدر بالا رفته که تمامی افراد با هر نوع سلیقه ای می توانند موکت خریداری کند همچنین قابل ذکر است که موکت ها عایق صدا هستند به همین جهت در محیط‌ های پر سر و صدا می توان موکت  را به عنوان کفپوش استفاده کنید. همچنین موکت های مدرن دارای رنگ بندی و طرح های بسیار بالایی دارند و با انواع دکوراسیون ها می توان آنها را هماهنگ کنید.

موکت طرح دار برای منازل

شما برای خرید موکت طرح دار می توانید از موکت های طرح همدان کالای مورد نظر خود را خریداری کنید و به شرکتهای دیگر مراجعه کنید و طرح مورد نظر خود را از آنجا خریداری کنید.

و در آخر باید گفت که در نظر داشته باشید خرید موکت کفپوش می‌ تواند نسبتاً کار آسانی باشد اما شما در هنگام خرید موکت باید به این نکات توجه داشته باشید که جنس موکت برای محیط مورد نظر شما خوب باشد و همچنین طرح موکت زیبایی خاصی را به دکوراسیون شما بدهد و در هنگام نصب موکت باید نکاتی را رعایت کنیم که بهتر از نصاب های موکت کمک بگیرید و شما می توانید برای خرید یک موکت با کیفیت و طرح زیبا به موکت های طرح همدان نگاهی بیندازید و از آن موکت ها خریداری کنید.

فروشگاه آنلاین آدین یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موکت در سراسر کشور است که شمارا با بهترین برندهای معتبر و کیفیت روبه‌رو میکند تا شما با داشتن انتخاباتی گسترده به انتخاب و خرید آنلاین بهترین موکت مد نظرتان بپردازید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین موکت یا برقراری تماس میتوانید جهت دریافت مشاوره یا تعیین زمان برای مراجعه حضوری به نماشگاه موکت، اقدام نمایید.