چرا موکت ها و فرش را برای تزئین یک اتاق در خانه انتخاب می کنید؟ دلایل زیادی وجود دارد و می تواند از زیبایی، لزوم پوشاندن هرگونه خرابی در کف و یا محافظت از مناطق پر تردد، تا میل ساده به داشتن یک سطح نرم و گرم که پس از مدت ها کار روی آن استراحت کنید، باشد. در واقع، غیرقابل انکار است که گرما و راحتی منتقل شده توسط یک موکت رقبای کمی دارد. شاید شما هم جزو افرادی باشید که به دنبال انتخاب یک مدل موکت پر فروش با کیفیت عالی هستند ما در این مقاله به شما در این زمینه کمک خواهیم.

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید موکت و فرشینه ارزان قیمت میباشد که تمامی فرشینه و موکت ها را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید و به یکی از مشتریان راضی باشگاه هواداران آدین موکت تبدیل بشید؛ هیچوقت برای خرید موکت نو با بهترین برند و قیمتی نازل دیر نیست.

 

از دیگر دلایل انتخاب موکت برای وسایل خانه می توان به ایجاد نقطه کانونی در یک فضا یا ایجاد تقسیم کننده بین محیط های مختلف، بدون نیاز به دیوار کشی یا استفاده از جدا کننده اشاره کرد. در هر صورت، انگیزه ای که ما را به سمت خرید یک فرش سوق دهد، هدف نهایی همیشه باید تضمین تعادل و هماهنگی باشد. در ادامه نکاتی را که قبل از خرید موکت باید به آنها توجه داشته باشید ذکر خواهیم کرد.

 

نکات قابل توجه قبل از خرید موکت

اغلب خرید موکت می تواند بسیار پیچیده باشد و متغیرهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد از جمله: اندازه، کاربرد، رنگ، وسایل و … بنابراین ما تصمیم گرفته ایم تا با چند ترفند اصلی به شما کمک کنیم که هنگامی که می خواهید یک موکت پر فروش، با کیفیت و محبوب بین مشتریان بخرید از آنها استفاده کنید.

 

از قبل اندازه گیری ها را انجام دهید:

اغلب موکت ها به عنوان یک شی ساده و مفید برای پوشاندن کف درک می شوند. به شرطی که از اندازه مناسبی برخوردار باشد،  موکت بیش از حد بزرگ اصافی و بی فایده است، در حالی که یک موکت بیش از حد کوچک محیط قابل استفاده را تنگ خواهد کرد.

توصیه ما؟ قبل از خرید موکت، فضای موجود را اندازه گیری کنید و از اتاقی که می خواهید موکت را در آن قرار دهید چند عکس بگیرید.

 

هماهنگی با دکور:

احترام به سلیقه شخصی و دکوراسیون منزل برای خرید یک موکت صحیح ضروری است. موکت ها با تنوع بسیار بالایی برای هر محیطی وجود دارد که از نظر طرح، رنگ، اندازه، تزئینات و… متفاوت هستند.

به عنوان مثال، برای استفاده از موکت زیر میز ناهار خوری، احتمالاً بهتر است نوع مقاوم تری از موکت مناسب برای تحمل وزن صندلی ها و هرگونه ریختن مایعات یا غذا را انتخاب کنید. همچنین موکت نیز براساس سبک مبلمان، رنگ مبلمان، کف و… انتخاب خواهد شد.

علاوه بر نوع طرح و بافت موکت ها، عنصر مهم دیگر مربوط به رنگ هاست که باید با محیط اطراف هماهنگی داشته باشد. در واقع، برای ایجاد هماهنگی بین موکت با مبلمان اطراف، توصیه می کنیم که حداقل طرحی را انتخاب کنید که با رنگ مبلمان و یا پرده ها تا حدودی هماهنگ باشد.

 

انواع موکت پرفروش و مزایای آن ها  

از آنجایی که اکثر ما به دنبال بهترین انتخاب ها برای پوشاندن کف محیط کار و یا منزل خود هستیم لازم است که با انواع مدل های موکت آشنایی داشته باشیم و مزایای هر کدام را به خوبی بدانیم. در اینجا به چند مورد موکت پر فروش و محبوب خواهیم پرداخت تا انتخاب را برای شما عزیزان آسان تر کنیم.

 

موکت تایل

نصب راحت و آسان

شست و شو تمیز کردن آسان

رنگ بندی متنوع  و روح نواز

مقاومت  بالا در برابر آب

قطعه قطه

قیمت تقریبا مناسب

 

موکت کبریتی

طرح یکدست

مقاومت بالا

شست و شو آسان

مناسب برای مکان های پر استفاده

 

موکت نایلونی

ماندگاری طولانی

قیمت مناسب

 

موکت اولفین

مقاومت بالا در مکان های پر استفاده

شست و شو آسان

نصب راحت و آسان و بی دغدغه

تنوع بسیار بالا

 

موکت پلی استر

قیمت بسیار مناسب و ارزان

نرم و سبک و راحت

به سختی لک می شود

 

موکت پشمی

مقاومت بالا

شست و شو آسان

به سختی لک می شود

سازگار با محیط زیست

مقاوم در برابر گرما و آتش

 

موکت تافتینگ

راحتی، نرمی و لطافت بالا

رنگ بندی و تنوع مدل ها

ظاهری منحصر به فرد و لوکس

مناسب دکوراسیون خانگی

ضخامت بالا

 

ویژگی پر فروش ترین موکت ها

برای اینکه بتوانید بهترین موکت های در دست تولید و ارائه باب میل باقی عموم را انتخاب کنید، برخی از ملاحظات اساسی را باید در نظر گرفت. در حقیقت، علاوه بر این که باید رنگ، اندازه و موادی را که با آن موکت ساخته می شود در نظر گرفت، باید در نظر گرفت که مثلاً در اثر تماس با آب به دلیل باران چه مدت طول می کشد تا خشک شود. همچنین ممکن است به موکتی نیاز داشته باشید که نه تنها برای استفاده در فضای باز مناسب باشد، بلکه برای استفاده در محیط داخلی نیز مناسب باشد. با گفتن این موارد، بیایید ببینیم مهمترین ملاحظات  برای بررسی بهترین موکت و پرفروش ترین موکت ها کدام است.

الیاف : همانطور که می دانید از متداولترین ویژگی های یک موکت پر فروش و محبوب داشتن استفاده از الیاف با کیفیت برای تولید آن است که این الیاف به دو دسته اصلی تقسیم می شوند، الیاف طبیعی و مصنوعی که نوع مصنوعی آن؛  آب را جذب نمی کند و در برابر لکه ها ، کپک ها و قارچ ها مقاومت است و الیاف طبیعی ظاهری مستحکم به موکت می بخشد، اما بهتر است برای جلوگیری از تماس مستقیم آنها با آب از آنها در مکان های باز و آشپزخانه استفاده نشود.

رنگ: ما می توانیم موکت ها را در تنوع بالایی از رنگ ها و طرح ها بیابیم، تنوع طرح ها و رنگ ها در موکت های پالاز موجب شده تا از آنها به عنوان موکت پر فروش  یاد شود.

ضد باکتری: خواص ضد باکتری در تمام موکت ها معمول نیست و در مدل هایی که این خاصیت را دارند، یک ماده ضد باکتری به آن اضافه می شود تا از رشد باکتری ها، قارچ ها، ویروس ها و انگل ها جلوگیری کند.

ضدآب: موکت هایی که با الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته می شوند، برای نفوذ آب و بدون خیس شدن طراحی و تولید شده اند. یک موکت ساخته شده از مواد مصنوعی باید آب را جذب کند و در کمترین زمان ممکن خشک شود. اگر موکت دارای یک پایه لاستیکی یا لاتکس ضد لغزش باشد، ممکن است آب در کف آن گیر کند و مدت زمان بیشتری طول بکشد تا تبخیر شود.

 

موکت پر فروش

طبق مسایل گفته شده در این مقاله و بررسی ریز جزییات از ابتدا تا انتها برای انتخاب یک موکت عالی برای  انتخاب بهترین مارک موکت ایرانی می توان به: سپاهان موکت، پالاز، ظریف مصور اصفهان، سیزال اشاره کرد. این لیست با توجه نظرات خریداران قبلی و دارا بودن کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا تهیه شده است.

علاوه بر این از نظر ما یکی از بهترین نوع موکت ها که یک موکت پر فروش و بسیار محبوب در بین خریداران است موکت پلی استر است که با محیط زیست سازگاری دارد. در اینجا به بررسی ویژگی های این موکت خواهیم پرداخت.

 

ویژگی موکت پلی استر

از نظر فرسودگی :  با الیاف نایلون ساخته و از بهترین موکت های موجود در بازار محسوب می شوند. از ویژگی های منفی موکت های پلی استر این است که تمایل به جمع شدن دارند و به شکل اولیه خود برنمی گردند که نشان دهنده سایش در مناطق پرتردد است. در صورت تماس با گرمای زیاد، می تواند ذوب شود بنابراین تر طبیعت تجزیه خواهد شد.

 از نظر رنگ آمیزی: فقط  شکل ذوب شده ی آن قابل رنگ آمیزی است. این امر باعث می شود موکت پلی استر عملا در برابر لک شدن مقاوم باشد.

از نظر الیاف: در واقع می توان گفت این نوع موکت پر فروش از الیاف مصنوعی ساخته شده است. در اصل این یک فرآورده نفتی است که به صورت نخ های ریز ریز می شود و سپس به تعداد دلخواه محصولات نساجی از جمله موکت تولید می شود .

فروشگاه آنلاین آدین یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موکت در سراسر کشور است که شمارا با بهترین برندهای معتبر و کیفیت روبه‌رو میکند تا شما با داشتن انتخاباتی گسترده به انتخاب و خرید آنلاین بهترین موکت مد نظرتان بپردازید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین موکت یا برقراری تماس میتوانید جهت دریافت مشاوره یا تعیین زمان برای مراجعه حضوری به نماشگاه موکت، اقدام نمایید.