موکت کبریتی ارزان ، طرح دار و ساده در بزرگترین مرکز فروش انواع موکت مرغوب به فروش می رسد. اگر قصد خرید عمده موکت کبریتی ارزان را دارید  می توانید همین حالا با ما ارتباط برقرار کرده و خرید خود را انجام دهید. موکت کبریتی یکی از قدیمی ترین انواع موکت هست که تقریبا همه ما کم و بیش با آن آشنا هستیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید تا انتها این مقاله با ما همراه شوید.

فروشگاه آنلاین موکت
بررسی، قیمت و خرید موکت کبریتی ارزان

فروشگاه آنلاین آدین یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موکت در سراسر کشور است که شمارا با بهترین برندهای معتبر و کیفیت روبه‌رو میکند تا شما با داشتن انتخاباتی گسترده به انتخاب و خرید آنلاین بهترین موکت مد نظرتان بپردازید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین موکت یا برقراری تماس میتوانید جهت دریافت مشاوره یا تعیین زمان برای مراجعه حضوری به نماشگاه موکت، اقدام نمایید.

بررسی تاریخچه موکت در ایران

منظور از واژه موکت در کشور همان فرشینه است که دارای قدمت تاریخی بسیار زیادی می باشد.  در واقع آبا و اجداد ما در زمان های خیلی دور به استفاده از موکت  روی آورده و از آن زمان تا کنون هنوز هم استفاده از موکت رایج است.

منتهی امروزه استفاده از فرشینه یا موکت بسیار فراتر از قبل رفته و به عنوان یکی از اجزای اصلی و دکوراسیون منازل و حتی هتل ها و تالارهای شیک شناخته شده است. از آنجایی که در تولید موکت از انواع و اقسام الیاف استفاده می گردد رنج قیمت آن در بازار نیز بسیار متنوع بوده و شما می توانید بر حسب بودجه و توان مالی خود یک گزینه مناسب که از نظر طرح و رنگ نیز با دکوراسیون منزل شما هم خوانی دارد را انتخاب کرده و به کار بگیرید.

موکت کبریتی ارزان یکی از قدیمی ترین و در عین حال اقتصادی ترین انواع موکت می باشد  که علی رغم قدمت بالای حضورش در خدمت مردم هنوز از محبوبیت و طرفداران زیادی بهره مند است. البته نا گفته نماند که موکت کبریتی ارزان از تنوع رنگ بالایی برخوردار است و شما می توانید به راحتی رنگ مطلوب خود را از بین انواع و اقسام رنگ های این نوع موکت به راحتی بیابید.

مهمترین کاربرد های موکت کبریتی ارزان

موکت کبریتی نیز همچون دیگر انواع فرشینه یک  کف پوش بوده و مهمترین کاربرد آن نیز همان کف پوش بودن آن است. به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که موکت کبریتی ارزان در بازار دارد تمایل مردم برای استفاده از آن بیشتر بوده و علاوه بر استفاده در کف منازل برای پوشش دادن دیگر نقاط مانند کف انواع کانکس و منازل موقتی از این نوع موکت استفاده می کنند.

یکی از مهمترین ویژگی انواع موکت عایق گرما، سرما و صدا هست که موکت کبریتی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در نقاطی که نیاز به بکار بردن یک عایق مناسب است استفاده از موکت کبریتی ارزان یکی از گزینه های مناسب و قابل اعتماد می باشد.

برخی تصور می کنند که استفاده از موکت در منازلی که کف آن سرامیک می باشد کار درستی نبوده و موکت کردن کف پوش منزل فقط مناسب  منازل  کف سیمان و موزاییک است. در صورتی که منازل کف سرامیک را نیز می توان به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای بابت پایین آمدن کلاس خانه و بر هم ریختن دکوراسیون منازل موکت کرد. اتفاقا کسانی که رابطه خوبی با محیطی که دارای کف پوش سرد و سفتی همچون سرامیک است ندارند می توانند با استفاده از کف پوش موکت به بهترین شکل ممکن از آن حالت نجات یابند.

مهمترین ویژگی های موکت های کبریتی

موکت کبریتی بافتی به هم فشرده و نمد گونه دارد و به همین دلیل در دسته موکت یا فرشینه نمدی قرار دارد. این نوع موکت از استحکام قابل قبولی برخوردار بوده و در حال حاضر مهمترین الیاف مورد استفاده برای تولید موکت های خانواده کبریتی نخ پروپلین می باشد که یکی از الیاف های با کیفیت و مرغوب تولید الیاف موکت است. این نوع موکت دارای پرزهای کوتاه با ضخامت کم بوده و اکثرا دارای طرح ساده و یک رنگ هست.

هرچند که موکت های کبریتی یکی از قدمی ترین طرح های موکت در بازار موکت هستند، اما امروزه موکت های طرح کبریتی نیز نسبت به قبل تغییراتی کرده و در حال حاضر با مدل ها و طرح های مختلفی تولید می شوند که نسبت به مدل های قدیمی تر از کیفیت بیشتری بهره مند هستند.

تولید کنندگان موکت کبریتی ارزان این نوع موکت ها را با رنگ بندی بسیار متنوع روانه بازار فروش کرده و مصرف کنندگان قادر هستند به راحتی رنگ مناسب با دکوراسیون منزل خود را یافته و با پرداخت هزینه مناسب طراحی نمای داخلی منزل خود را با استفاده از این موکت کاملا ست و یکدست نمایند.

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های موکت های کبریتی قیمت اقتصادی آن هاست. به نحوی که هر قشری از جامعه  قادر به خرید و استفاده از این نوع موکت می باشد.

معیارهای تاثیر گذار بر قیمت موکت کبریتی ارزان

تنوع طرح بالای موکت کبریتی ارزان سبب شده است قیمت آن ها نیز متفاوت بوده و هر چقدر طرح و کیفیت موکت کبری بالا باشد شما نیز بر مبنای آن مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای موکت کردن منزل و محل مورد نظر خود خواهید شد.

البته قیمت موکت کبریتی فقط  وابسته به طرح و کیفیت آن نبوده و نوع الیاف و تکنولوژی ساخت و حتی رنگبندی آن نیز از موارد موثر بر قیمت این محصول در بازار هست. به هر حال موکتی که مواد اولیه و الیاف آن پنبه خالص و طبیعی باشد مسلما گران قیمت تر از موکت هایی است که مواد اولیه آن الیاف های صنعتی و پلاستیکی هست.

البته موکت هایی که دارای قیمت پایین و مناسبی هستند نیز کف پوش های قابلی بوده و نسبت به بسیاری از کف پوش ها خرید آن بهتر هست. منتهی در مقایسه با موکت های درجه یک  که از الیاف گران قیمت تولید می شوند در سطح پایین تری قرار دارند.

دیگر گزینه های موثر بر قیمت موکت کبریتی ارزان نحوه خرید و مرکز خرید است که در ادامه مطالب در رابطه با این دو گزینه بیشتر سخن خواهیم گفت.

بزرگترین مرکز فروش موکت کبریتی ارزان

امروزه مراکز فروش بسیاری در سطح کشور وجود دارند که در حال عرضه و فروش انواع و اقسام موکت کبریتی ارزان

قیمت هستند. برخی از این مراکز به صورت فیزیکی در حال فعالیت بوده و برخی دیگر نیز به صورت غیر حضوری و آنلاین در حال خدمت رسانی به مردم می باشند

هر کدام از این مراکز فروش حضوری و غیر حضوری دارای یک سری مزایا و معایب بوده که خریداران بر حسب مصلحت خود قادر هستند گزینه مناسب را انتخاب کرده و برای خرید به آن مراجعه نمایند.

البته برخی از افراد برای کسب نتایج بهتر و خرید موکت کبریتی ارزان و با کیفیت ترجیح می دهند به هر دو شکل بازار سر زده و سپس گزینه ای که از نظرشان بهتره و دربر دارنده منافع بیشتر برای آنان هست را انتخاب می کنند.

خرید موکت کبریتی ارزان

همانطور که در مطالب قبلی متوجه شدید امروزه برعکس گذشته شیوه های مختلفی برای خرید وجود دارد که خریداران می توانند گزین مناسب انتخاب کنند.

اگر شما جزو خریدارانی هستید که می خواهید موکت کبریتی ارزان و درجه یک را با صرف کمترین زمان خریداری کنید بهترین گزینه خرید برای شما خرید آنلاین و غیر حضوری است.

زیرا در این صورت شما می توانید بدون آنکه از منزل خود خارج رفته و وقت خود را هدر دهید به متراژ دلخواه موکت کبریتی را خرید کنید. برای این منظور فقط کافی است از طریق پل های ارتباطی موجود با مجموعه فروش ما ارتباطی بگیرید.