احتمالا شما خانم های با سلیقه و آقایان شیک پسند، از افرادی باشید که در انتخاب محصول، خصوصا محصولاتی که مربوط به دیزاین داخلی خانه هست، حساسیت خاصی داشته باشید.  قطعا بازدید از تمامی بازارچه ها و بورس کالاهای مورد نیاز‌‌ کار سخت و دشواری می باشد ضمن این که در حال حاضر با توجه به شرایط کرونا خانه ماندن و اجتناب از بودن در محل های پر تردد مثل بازار برای سلامتی شما بهتر است.به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم داریم شمارا با نمایشگاهی آنلاین آشنا کنیم که با سایر نمایشگاه ها مقداری متفاوت است. این نمایشگاه، نمایشگاه آنلاین موکت است که جهت راحتی شما عزیزان طراحی شده و راه اندازی شده است.
از انواع موکت های ارزان و معمولی در رنگ ها و طرح های مختلف گرفته تا موکت های خاص و گران قیمت را می توانید در نمایشگاه آنلاین موکت مشاهده کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

فروشگاه آنلاین آدین یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موکت در سراسر کشور است که شمارا با بهترین برندهای معتبر و کیفیت روبه‌رو میکند تا شما با داشتن انتخاباتی گسترده به انتخاب و خرید آنلاین بهترین موکت مد نظرتان بپردازید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین موکت یا برقراری تماس میتوانید جهت دریافت مشاوره یا تعیین زمان برای مراجعه حضوری به نماشگاه موکت، اقدام نمایید.

 

مزایای استفاده از نمایشگاه آنلاین موکت

-با خرید از نمایشگاه آنلاین موکت می توانید اطمینان داشته باشید که محصول مورد نظر شما مطابق تصاویر درج شده در نمایشگاه آنلاین تمیز و بدون پارگی هستند‌ و دچار خسارت نخواهید شد.

-در خانه به راحتی می توانید مشخصات تمام محصولات را مشاهده کرده و وقت و انرژیتان را در بازار های شلوغ و پر ازدحام تلف نکنید.

-امکان مقایسه ی محصولات با یکدیگر نسبت به خرید حضوری بسیار راحت تر است.

– به کمک عکس ها میتوانید تناسب رنگ موکت دلخواهتان به سایر وسایل منزلتان را بسنجید تا پس از خرید دچار پشیمانی نشوید.

-در نمایشگاه آنلاین موکت قیمت هر محصول مقطوع و متناسب با کیفیت آن است.

چرا استفاده از موکت پیشنهاد می شود؟

-استفاده از موکت به زیبایی و جان گرفتن فضای خانه کمک میکند علی الخصوص که شما به راحتی میتوانید در رنگ و طرح آن را با سایر وسایلتان تناسب ایجاد کرده و دیزاین زیبایی بوجود آورید.

-موکت از هدر رفتن انرژیی بخصوص در فصل سرما جلوگیری کرده و گرمای فضا را حفظ میکند. همچنین استفاده از موکت در فضای آپارتمان ها بسیار توصیه میشود چرا که از ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای همسایگان طبقه ی پایین می کاهد.

-با توجه به قیمت های بسیار بالا و گزاف فرش، استفاده از موکت میتواند انتخاب مناسبی باشد.
در روستاها سال هاست که موکت ها جایگزین فرش ها شده اند و امروزه شهر نشینان هم در این روند قرار گرفته اند. پس با با انتخابی مناسب و با کیفیت محیط خود را زیبا کنید.

 

پر فروش ترین موکت ها در نمایشگاه آنلاین موکت

 

موکت کبریتی

موکت کبریتی یکی از قدیمی ترین و در عین حال پر کاربرد ترین انواع موکت است که تقریبا در هر خانه ای مورد استفاده قرار میگیرد. موکت های کبریتی طرحی ساده دارند و معمولا برای پوشاندن کف ساختمان به ساده ترین و ارزان ترین شکل ممکن مورد استفاده قرار می گیرند. این موکت ها بافت گره ای سختی دارند بنابراین اگر یک شی سنگین روی آن ها کشیده شود دچار پارگی و تغییر شکل نمیشوند اما به دلیل همین ویژگی نرمی و لطافت انواع دیگر را ندارند.

موکت اولفین

از محبوب ترین و پرفروش ترین موکت ها در نمایشگاه آنلاین موکت، موکت اولفین است. این موکت ها اغلب در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرند اما اخیرا برای مصارف خانگی نیز طرفداران پر و پا قرص زیادی پیدا کرده اند. جنس موکت اولفین به پشم طبیعی شباهت دارد که به همین دلیل بسیار مقاوم است به همین دلیل استفاده از آن ها برای فضاهای پر تردد مثل هتل ها و دفاتر کار پیشنهاد می شود.

موکت پلی استر

موکت پلی استر یا موکت ضد آلرژی که در هر نمایشگاه آنلاین موکتی می توانید آن را بیابید بسیار با محیط زیست سازگار است و از مواد بازیافتی ساخته می شود. موکت پلی استز در برابر رنگ پریدگی بسیار مقاوم است. به دلیل استفاده از مواد بازیافتی در ساخت آن بافت بسیار ظریفی دارد و در برابر سنگینی اشیاء یا کشیدگی آن ها می تواند به سرعت تغییر حالت دهد بنابراین استفاده از آن ها در محیط های پر تردد انتخاب مناسبی نیست و بیشتر برای مصارف خانگی کاربرد دارند.

 

انواع پر فروش دیگر در نمایشگاه آنلاین موکت عبارتند از:

-موکت پشمی

-موکت تافتینگ

-موکت نایلونی

-موکت تایل

از انواع موکت هی نامبرده شده میتوان به عنوان زیر فرشی استفاده کرد. چراکه  موکت یک راه ساده و کاربردی برای ثابت نگه داشت فرش روی سطح زمین است.

 

تنوع طرح های موجود در نمایشگاه آنلاین موکت

در نمایشگاه های آنلاین موکت شما میتوانید انواع مختلفی از موکت ها را در طرح ها نقش های متفاوت بیابید. موکت های ساده، سه بعدی، فانتزی و.. در رنگ ها و طرح های مختلف متناسب با انواع سلیقه ها، موکت های پرز کوتاه یا پرز بلند که هر یک متناسب جایگاه خاص خودش می باشد.

انواع این موکت های جدید که به بازار وارد شده اند جایگزین مناسبی برای استفاده از فرش های ماشینی می باشند.
موکت ها غالباً به صورت متری و تکی استفاده می شوند.

اگر سطح رویه کف پوش زمین شما مقداری آسیب دیده اصلا نگران نباشید. موکت های سراسری راه حل مشکل شماست. میتوانید با استفاده ای این نوع موکت با کم ترین هزینه مشکل کف پوش خود را حل کنید. به ویژه در منازل و ساختمان های اجاره ای که شما امکان تعویض کف پوش منزل را ندارید و  از هزینه های بسیار زیاد تعمیرات و غیره خسته شده اید.

موکت های رولی مخصوص این قبیل مشکلات از جمله کفپوش اسیب دیده هستند که به صورت متراژ بلند به فروش میرسد‌. محصول با عرض دو الی چهار متر و با طول متفاوت برای کف منازل انتخاب مناسبی می باشد.
اما اگر محل مورد نظر دارای کف پوشی تمیز و زیبا است، میتوانید برای خالی نبودن از موکت های زیبا و با عرض کم تر در قسمتی از محل استفاده کنید که بسیار زیبا و چشم گیر است.

دکوراسیونی که در قسمت زیرین فرش اصلی خانه از موکت استفاده شود این روز ها مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. از دیگر کاربرد های موکت آن است که ممکن است علاوه بر فرش که قبلا به آن اشاره شد، مبلمان خانه نیز روی سرامیک کف سر بخورند و به صورت مدام جا به جا شوند که این علاوه بر آزار دهنده بودن، باعث ایجاد خط و خش بر روی کف زمین نیز خواهد شد‌. سطح موکت مانع از حرکت مبلمان خانه شده و از بروز این مشکل جلوگیری خواهد کرد.

 

نکات خرید موکت از نمایشگاه آنلاین موکت

هنگام انتخاب کردن موکت مناسب از نمایشگاه آنلاین موکت توجه داشته باشید که محصول مورد نظر را برای چه محلی انتخاب میکنید و آن را به چه منظور خریداری میکنید. موکت استفاده شده در اتاق کودک بسیار متفاوت از موکت استفاده شده در دفاتر اداری می باشد. علاوه بر ظاهر و طرح از نظر جنس نیز متفاوت هستند. به همین ترتیب موکت دارای انواع مختلفی می باشد.

درمورد انتخاب رنگ موکت و راهنمای آن بهتر است به رنگ حاشیه فرش های خود دقت کنید. رنگ استفاده شده در گل های فرش نیز میتواند ترکیب خوبی با موکت انتخاب شده برای شما به ارمغان بیاورد. موکت هایی با رنگ تیره حالت رسمی دارند اما محیط را کوچک تر از واقعیت نشان میدهند در حالی که موکت های رنگ روشن محیط مد نظر شما را بزرگ تر جلوه می دهد. رنگ های خنثی و مونوکوروم (تک رنگ) انتخابی مناسب برای خانه ها و منازل مینیمنالیستی می باشد که امروز بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته.

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید موکت و فرشینه ارزان قیمت میباشد که تمامی فرشینه و موکت ها را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید و به یکی از مشتریان راضی باشگاه هواداران آدین موکت تبدیل بشید؛ هیچوقت برای خرید موکت نو با بهترین برند و قیمتی نازل دیر نیست.