در زمان خرید ما معمولاً بهترین مکان ها را برای خرید اجناس  مورد نظر انتخاب می کنیم. این اجناس می توانند از نمایندگی های مختلفی باشند. موکت یکی از اقلام ضروری در منازل ما ایرانی هاست که هنگام خرید آن باید دقت لازم را داشته باشیم تا محصول خریداری شده در کنار کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. به همین دلیل لازم است ما نمایندگی معتبر خرید موکت را بشناسیم و از جای مطمئن خرید خود را انجام دهیم.

در این مقاله ما قصد داریم  در مورد بهترین نمایندگی معتبر خرید موکت اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید موکت و فرشینه ارزان قیمت میباشد که تمامی فرشینه و موکت ها را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید و به یکی از مشتریان راضی باشگاه هواداران آدین موکت تبدیل بشید؛ هیچوقت برای خرید موکت نو با بهترین برند و قیمتی نازل دیر نیست.

موکت چیست؟

در این بخش از مقاله قبل از معرفی نمایندگی معتبر خرید موکت، به شما خواهیم گفت که اصلا موکت چیست؟

موکت نوعی کفپوش هست که برای پوشاندن کف منازل ساختمان ها و غیره استفاده می شود. همچنین برای گرم نگه داشتن محیط در سال های سرد و برای ایجاد نرمی و راحتی کف یک محیط اداری نیز استفاده می شود.

نمایندگی های معتبر خرید موکت در سراسر کشور وجود دارند که شما می توانید با مراجعه به آن ها و یا از طریق سایت های فروش اینترنتی معتبر، موکت مورد نظر خود را در هر طرح و رنگی خریداری کنید. همچنین موکت های مورد نیاز برای مکان های عمومی را می توانید با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه با خرید از نمایندگی ها تهیه کنید. البته این نکته قابل توجه است ک موکت هایی ک برای استفاده در مکان های عمومی است با نوعی که برای استفاده در منازل وجود دارد کاملا متفاوت است ، پس هنگام خرید توجه لازم را داشته باشید.

 

معرفی بهترین نمایندگی معتبر خرید موکت

در این قسمت از مقاله چند نمایندگی معتبر برای خرید موکت را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

نمایندگی موکت ارتا:

نمایندگی فروش موکت آرتا یکی از بهترین نمایندگی ها  جهت خرید موکت می باشد. موکت هایی که در نمایندگی های آرتا به فروش می رسند از بهترین الیاف مصنوعی بافته شده اند و همچنین برای تولید آن ها از بهترین و جدید ترین ماشین ها و دستگاه های پیشرفته روز دنیا استفاده می شود. موکت های آرتا دارای بافت های مناسبی هم هستند که همین موضوع سبب شده دارای نرمی و لطافت بسیار زیادی باشند و به دلیل استفاده از الیاف بسیار خوب در تولید این موکت ها هیچگونه حساسیت برای کف پاها و پوست ایجاد نمی کند و برای اتاق کودکان بسیار مناسب می باشند.

یکی دیگر از مزایای نمایندگی معتبر آرتا  داشتن تنوع رنگ و طرح بسیار زیاد می باشد تا بدین وسیله رضایت مشتریان خود را جلب کند.

نمایندگی موکت سیزال :

یکی از نمایندگی های معتبر فروش موکت شرکت نوین سیزال است این شرکت نماینده انحصاری محصولات سیزال آلمان است که در ایران از سال ۱۳۸۴ با بالاترین کیفیت کار خود را آغاز کرده است.

از نظر تنوع نمایندگی موکت سیزال از بزرگترین نمایندگی های معتبر خرید موکت در ایران می باشد که بالغ بر صدها هزار مترمربع را با تنوع مدل های مختلف در خودش جای داده است. از ویژگی های مهم نمایندگی فروش سیزال می توان به زیبایی مدل ها و همچنین راحتی و لطافت کارها و کیفیت بالای کار اشاره کرد.

در اینجا به دو مورد از محصولات بسیار محبوب شرکت سیزال اشاره خواهیم کرد:

کفپوش و موکت نسوز

یکی از چندین نوع موکتی که شرکت سیزال در حال تولید آن می باشد موکت یا کفپوش نسوز است.

موکت و کفپوش نسوز یا ضد حریق  یک نوع موکت بسیار منحصر به فرد در نوع خودش است که توجه بیشتر افراد را به خود جلب کرده است. البته لازم به ذکر است که که موکت یا کفپوش ضد حریق وجود ندارد ولی می‌توان گفت میزان واکنش آن نسبت به آتش سوزی در برابر موکت های معمولی و کفپوش های معمولی کمتر است.

موکت با الیاف پلی آمید

یک نمونه دیگر از محصولاتی که شرکت سیزال در حال تولید آن می باشد، موکت با الیاف پلی آمید هست. در اینجا این سوال پیش میاد که  پلی آمید  و مزیت های آن چیست؟

در سال ۱۳۹۰ یک نوع جدید از موکت تولید شد به نام پلی آمید که آن را به نام  موکت نایلون هم می ‌شناسند که حدود ۶۵ درصد از موکت ‌های دنیا را تشکیل می‌ دهد و همچنین موکت پلی آمید دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که دز اینجا چند مورد از آن را ذکر خواهیم کرد:

  • حالت ارتجاعی بسیار بالا مقاومت زیاد در برابر کثیف شدن
  • مقاومت در برابر سایش
  • قابلیت پنهان سازی کثیفی و چروک قابلیت شویندگی و تمیز شوندگی بالا

در نمایندگی های معتبر خرید موکت جنس های مختلف موکت با الیاف مختلفی در حال تولید است اعم از پلی آمید پلی پروپیلن و پلی استر که هر کدام از این ها  مخصوص محیط خاصی است، مانند اداره ها منازل هتل ها و غیره . هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هم هستند که هنگام خرید لازم است با انها آشنایی کافی داشته باشید.

نمایندگی نگین موکت :

یکی دیگر از نمایندگی های معتبر خرید موکت در ایران موکت نگین می ‌باشد که در شهرهای مشهد و تهران نمایندگی فروش هم دارند. شرکت تولید کننده موکت نگین در مشهد یکی از برترین تولید کننده ها برای کفپوش هست و محبوبیت خاصی برای افراد و اقشار مختلف جامعه دارد و همچنین در مرکز نمایندگی موکت نگین در مشهد قیمت ها بسیار مناسب و با تمام بودجه ها همخوانی دارد.  تنوع بسیار بالای طرح و رنگ در این فروشگاه موجب جذب افراد زیادی شده و همچنین برای خرید از نمایندگی موکت نگین افراد می توانند به صورت غیر حضوری محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. بدین منظور خریدار می تواند با مراجعه به سایت شرکت به صورت غیر حضوری از قیمت و چگونگی شرایط خرید اطلاع پیدا کند.

نمایندگی خرید آذران دکور :

شرکت آذران دکور، یک نمایندگی معتبر تولید انواع مختلفی از موکت ها و کفپوش ها شامل موکت اتاق کودک، موکت پرز بلند، موکت چمن مصنوعی و… هستند که هر کدام به نوبه خود دارای ویژگی‌ های خاصی هستند.

در شرکت آذران که  دارای مشاوره رایگان برای سهولت خرید است که مشتریان می توانند برای دریافت مشاوره رایگان به شرکت مراجعه کرده و یا از طریق تلفن های تمای اقدام کنند وبا توجه به شرایط و نوع منزل انتخاب خود را انجام دهند. برای مثال اگر در منزل شما میز و مبلمان و غیره دارای رنگ  تک و خنثی هستند دست مشتریان برای انتخاب کفپوش باز هست اما برای داشتن یک فضای شیک لازم است که از قوانین دکوراسیون پیروی کنید.

شرکت آذران برای دکوراسیون داخلی موکت را به عنوان یک لباس برای منزل در نظر می گیرد و در این زمینه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

فروشگاه آنلاین آدین یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موکت در سراسر کشور است که شمارا با بهترین برندهای معتبر و کیفیت روبه‌رو میکند تا شما با داشتن انتخاباتی گسترده به انتخاب و خرید آنلاین بهترین موکت مد نظرتان بپردازید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین موکت یا برقراری تماس میتوانید جهت دریافت مشاوره یا تعیین زمان برای مراجعه حضوری به نماشگاه موکت، اقدام نمایید.

نکاتی که قبل از خرید موکت باید در نظر داشته باشید.

 قبل از خرید موکت از نمایندگی ها، متراژ محیط را باید بدانید.

وضعیت  طرح: یعنی چه طرحی مورد پسند شما است قبل از اینکه موکت مورد نظر خود را خریداری کنید می توانید عکس مورد نظر خود را برای شرکت ارسال کنید و موکت مورد نظر را که متناسب با خواست و سلیقه خود و بسته به نیازتان تهیه کنید.

 انتخاب رنگ: گزینه دیگر که مشتریان باید به آن توجه داشته باشند انتخاب رنگ قبل از اینکه هر نوع موکتی را انتخاب کنند می باشد. مطمئن شوید آیا با رنگ محیطی که می خواهید برای آن محصول خریداری کنه همخوانی  دارد یا خیر؟!

الرژی زا بودن موکت : و آخرین نکته ای که مشتریان عزیز باید به آن توجه داشته باشند، آلرژی زا بودن موکت هاست. همیشه این بحث وجود داشته که آیا موکت برای افراد آلرژی ایجاد می کنند یا خیر بر اساس تحقیقات انجام شده جواب درست این است که آلودگی بر روی کفپوش ها معلق می ماند و موجب آلرژی می شود. بنابراین اگر آلرژی دارید یک محصول ضد حساسیت تهیه کنید.

سخن پایانی

در آخر می‌توان گفت در سراسر کشور شرکت های معتبر و نمایندگی های معتبر خرید موکت وجود دارد که شما می توانید از آنها بهترین نوع از موکت‌ها و پارکت ها را خریداری کنید. خرید از یک شرکت نامعلوم می تواند احتمال خرید یک محصول بی کیفیت را افزایش دهد و موجب ایجاد مشکل شود، بنابراین همیشه انتخاب یک شرکت معتبر شما را در داشتن یک خرید مطمئن یاری می کند.