تنوع بسیار زیاد موکت‌ها منجر گشته که خرید این کفپوش پرطرفدار سخت‌تر شود. بسیاری از افراد سخت پسند معمولا به تمام فروشگاه‌های موکت مراجعه می‌کنند تا پس از بازدید از تمام موکت‌ها یکی را برگزینند. مراجعه به فروشگاه‌های مختلف علاوه بر اینکه نیازمند زمان بسیار زیادی است، می‌تواند منجر به دشوارتر شدن انتخاب موکت مناسب نیز باشد. زیرا این امکان وجود دارد که شما با مراجعه به هر فروشگاه، موکت‌های فروشگاه قبلی یا اطلاعات آن‌ها را فراموش کنید. به همین خاطر خرید موکت از فروشگاه موکت آنلاین می‌تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که قصد خرید موکت دارند. خرید از فروشگاه موکت آنلاین دارای نکاتی می‌باشد که پیش از خرید باید آن‌ها را در نظر بگیرید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا این نکات را با شما در میان بگذاریم و مزایای خرید از فروشگاه موکت آنلاین را بیان کنیم.

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید فریشنه ارزان قیمت است که تمامی انواع فرشینه و موکت را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیت با ما تماس بگیرید.

 

فروشگاه موکت انلاین چیست؟

کاهش تمایل مردم به خرید حضوری اجناس و کالاهای مختلف منجر به پدید آمدن و افزایش تعداد فروشگاه‌های آنلاین شده است. فروشگاه‌های آنلاین موکت نیز از این قاعده مستثنی نمانده و اقدام به فروش اینترنتی موکت نموده‌اند. در واقع فروشگاه موکت آنلاین بستری اینترنتی است برای فروش اینترنتی موکت‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه‌های موکت نمیاز خود به کفپوش و موکت را رفع نمایند.

بدیهی است که خرید از فروشگاه اینترنتی موکت مزایا و معایبی دارد که البته در شرایط کنونی مزایای خریدهای اینترنتی به حدی زیاد است که معایب آن‌ها چندان به چشم نمی‌آید. پیش از بررسی مزایای خرید موکت از فروشگاه موکت انلاین، بد نیست مختصرا به معرفی انواع موکت بپردازیم.

 

انواع موکت

موکت‌ها می‌توانند در طرح‌ها و جنس‌های مختلف به انواع گوناگونی تبدیل شوند. به طور کلی انواع موکت به شرح زیر می‌باشند:

  1. موکت کبریتی: این نوع از موکت‌ها از اولین موکت‌های تولید شده بودند که ضخامت پایینی داشته و معمولا راه رفتن روی آن‌ها به دلیل ضخامت کم و سفت بودن آن‌ها چندان خوشایند نیست. اما می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای برخی از دکوراسیون‌ها باشند.
  2. موکت طرح دار: این نوع از موکت‌ها تنوع بسیار بالایی دارند و به همین خاطر از محبوب‌ترین نوع موکت‌ها به حساب می‌آیند. طرح‌های مختلف این نوع از کفپوش‌ها می‌تواند برای هر دکوراسیونی گزینه‌ای مناسب داشته باشد.
  3. موکت نمدی: این نوع از موکت‌ها در حال حاضر تولید چندان بالایی ندارند. استفاده از الیاف پشم در تولید موکت‌های نمدی منجر به کاهش دردهای رماتیسم، کمر درد، پا درد و سایر دردها می‌شود.
  4. موکت چمن مصنوعی: این نوع موکت‌ها بیشتر در زمین‌های بازی کودکان،تراس، روف گاردن و حیاط مورد استفاده قرار می‌گیرد و استفاده از آن‌ها در دکوراسیون داخلی منزل چندان رایج نیست. مگر اینکه از این نوع موکت‌ها برای اتاق بچه‌های کوچکتر استفاده کنید.
  5. موکت پرز بلند: داشتن ضخامت بالا، پرزهای بلند، دوام بالا و پرزهای بلند از ویژگی‌های این نوع از موکت‌هاست. پرزهای بلند این موکت‌ها منجر می‌گردد که راه رفتن، نشستن و خوابیدن روی آن‌ها خوشایند باشد. از سویی برخی افراد از این نوع موکت‌ها به دلیل داشتن پرزهای بلند، به عنوان فرش استفاده می‌کنند.

 

مزایای خرید از فروشگاه موکت آنلاین

خرید موکت از فروشگاه اینترتی موکت دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • راحتی در خرید موکت از فروشگاه موکت آنلاین
  • صرفه‌جویی در زمان
  • دسترسی 24 ساعته به فروشگاه موکت آنلاین
  • امکان مقایسه‌ی موکت‌های مختلف
  • جستجوی آسان موکت‌های مختلف
  • آگاهی نسبت به دقیق‌ترین اطلاعات موکت‌ها
  • دور ماندن از شلوغی‌ها و ترافیک درون شهری
  • آگاهی از تخفیفات فصلی و دوره‌ای مخصوص فروشگاه موکت آنلاین
  • قیمت‌های بهتر در فروشگاه موکت آنلاین
  • امکان خواندن نظرات کاربران در فروشگاه موکت آنلاین

 

نکات خرید از فروشگاه آنلاین موکت

خرید از هر فروشگاه اینترنتی نیازمند آگاهی از نکاتی منحصر به آن کالا و آن فروشگاه است. آگاهی نسبت به این نکات می‌تواند علاوه بر اینکه منجر به انتخاب موکت مناسب می‌شود، شما را در انتخاب یک فروشگاه موکت آنلاین قابل اعتماد نیز یاری خواهد داد. در ارتباط با فروشگاه اینترنتی موکت به نکات زیر دقت کنید:

  • توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی مورد نظر حتما دارای نشان اعتماد الکترونیکی باشد. این نشان ثابت می‌کند که فروشگاه موکت آنلاین مورد نظر قابل اعتماد است.
  • از خواندن نظرات کاربران دیگر در فروشگاه اینترنتی موکت غافل نشوید. این نظرات می‌توانند به شما نشان دهند که فروگاه اینترنتی مورد نظر چگونه و با چه کیفیتی خدمت رسانی می‌کند.
  • برخی از برندهای موکت در کشور شناخته شده‌تر می‌باشند. خرید اینترنتی موکت از این فروشگاه‌ها می‌تواند قابل اعتماد باشد.

 

در ارتباط با انتخاب موکت مناسب نیز نکات زیر را در نظر داشته باشید

  • اگر فرزند کوچک دارید، از خریدن موکت پرز بلند بپرهیزید. شستشوی و تمیز کردن این نوع از موکت‌ها بسیار دشوار بوده و از آن‌جاییکه کودکان می‌توانند دائما موکت را کثیف کنند، تمیز کردن آن برای شما به معضلی بدل خواهد شد.
  • برای فضاهای کوچک از موکت‌های روشن و ساده استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های روشن در دکوراسیون داخاپلی منحر به بزرگ‌تر دیده شدن فضا می‌شود. سادگی موکت نیز تاثیر به سزایی در بزرگتر دیده شدن خانه‌ها دارد.
  • برای فضاهای بزرگ با اثاثیه کم از موکت تیره و طرح‌دار استفاده کنید. موکت‌های طرح دار موجب می‌گردند که کم بودن اثاثیه منزل شما تا حد بسیار زیادی کمتر دیده شود. و همچنین رنگ‌های تیره باعث کوچک‌تر دیده شدن فضا می‌شوند.
  • پیش از خرید بودجه‌ای که برای خرید موکت از فروشگاه موکت آنلاین در نظر گرفته‌اید را مشخص کنید. میزان بودجه شما تاثیر زیادی در کیفیت و هنوع موکت انتخابی شما خواهد داشت. بئیهی است که با داشتن بودجه کم نمی‌توانید موکتی با کیفیت بسیار بالا تهیه کنید.
  • برای مکان‌های پر تردد موکت ضخیم بخرید. ضخامت بالای موکت‌ها منجر به افزایش طول عمر آن‌ها می‌شود. به همین خاطر اگر قصد خرید موکت برای مکان‌های پر تردد را دارید، باید برای پیشگیری از پوسیدگی زود هنگام آن، موکتی با ضامت و طول عمر بیشتر تهیه کنید.
  • دقت داشته باشید که هر موکت قیمت بالایی لزوما کیفیت بالایی نیز ندارد. برخی مواقع ممکن است قیمت بالای موکت صرفا به دلیل طرح‌ها و یا رنگ آن باشد. پس به هنگام خرید جنس الیاف موکت و ضخامت آن را نیز در نظر بگیرید.