موکت‌ها کفپوش‌های محبوبی هستند که از زمان‌های گذشته مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از موکت‌ها برای کفپوش کردن منازل یا ادارات کاری قدیمی و از مد افتاده به نظر می‌رسد. در حالی که به هیچ وجه اینطور نیست. با محبوبیت موکت‌ها در بین مردم انواع موکت جدید با طرح‌ها و رنگ‌های جدید وارد بازار شدند که تفاوت بسیار زیادی با موکت‌های قدیمی و از مد افتاده داشتند. انواع موکت جدید در طرح‌های مدرن و کلاسیک مطابق با هر سبک سلیقه و هر مدل دکوراسیونی به فروش می‌رسند و مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا موکت‌های جدید بیشتری را به شما معرفی کنیم و نکاتی در ارتباط با خرید موکت با شما در میان بگذاریم.

خرید موکت ارزان قیمت می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای کسانی باشد که قصد ندارند هزینه زیادی صرف کفپوش کردن محیط مورد نظر خود کنند. شاید برایتان سوال پیش آید که کدام نوع از موکت‌ها قیمت ارزان‌تری دارند و می‌توانند گزینه مناسبی باشند؟ پاسخ این سوال را برای شما در مطلب اختصاصی آماده کرده‌ایم.   کاملا مشخص است که با آگاهی و دانش بیشتر نسبت به هر کالایی می‌توانید خرید بهتری در آن زمینه داشته باشید.

موکت‌های جدید موجود در بازار

موکت‌های بسیار زیادی با طرح، رنگ، جنس و طول پرز متفاوت تولید و روانه بازار شده‌اند. برخی از طرح‌های جدید وارد شده در بازار به سرعن مورد استقبال قرار می‌گیرند و به محبوبیت در میان مردم می‌رسند و برخی دیگر بر خلاف طرح‌های پرطرفدار مورد استقبال زیادی قرار نمی‌گیرند.

انواع موکت جدید موجود در بازار به شرح زیر می‌باشند که به معرفی هر یک به صورت جداگانه می‌پردازیم:

 

انواع موکت جدید طرح دار

موکت‌های طرح دار از پرطرفدارترین نوع موکت‌ها می‌باشند. تنوع طرحی در این نوع از موکت‌ها بسیار بالاست و می‌تواند افراد مختلف با هر سلیقه‌ای را از خود راضی نگاه دارد.

  1. موکت ترمه

یکی از جدیدترین طرح‌ها در بین موکت‌های جدید طرح دار موکت‌های طرح ترمه می‌باشند. این نوع از موکت‌ها که دارای طرح‌های ترمه رویشان می‌باشند مناسب خانه‌های ایرانی با دکوراسیون‌های نسبتا سنتی می‌باشند. موکت ترمه از آن دسته طرح‌های انواع موکت جدید می‌باشد که به سرعت بین مردم به محبوبیت رسید. در انتخاب موکت طرح ترمه دقت داشته باشید که رنگ طرح‌های موکت و رنگ پس زمینه موکت با دبگر لوازم موجود در دکوراسیون خانه و یا محل کارتان تطابق داشته باشد. هماهنگی رنگ‌های موجود در موکت با رنگ‌های موجود در دکوراسیون جذابیت و جلوه‌ی خاصی به فضای مورد نظر خواهد بخشید.

  1. موکت طرح پارکت

یکی دیگر از موکت‌های طرحدار پرطرفدار موکت طرح پارکت می‌باشد. این دسته از موکت‌ها به دلیل داشتن شبهت ظاهری بسیار بالا به کفپوش‌های پارکت مورد توجه و محبوبیت بسیاری قرار گرفتند. این نوع از موکت‌ها نیز در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت موجود می‌باشند که می‌توانید با انتخاب رنگ و طرح درست موکت طرح پارکت جلوه‌ی زیبایی به دکوراسیون منزل یا محل کار خود ببخشید.

  1. موکت طرح کودک

یکی دیگر از مدل‌های محبوب بین موکت‌های طرح دار انواع موکت طرح کودک می‌باشد. موکت‌های طرح کودک که بیشتر برای کفپوش کردن اتاق کودک استفاده می‌شود، در طرح‌های کارتونی و کودکانه جدید هرروز روانه بازار می‌شوند تا جذابیت بیشتری برای کودکان داشته باشند.

 

انواع موکت جدید پرز بلند

موکت‌های پرز بلند جزء دسته انواع موکت جدید به حساب می‌آیند. این نوع از موکت‌ها به دلیل داشتن پرزهای بلند بسیار نرم هستند و  رتاه رفتن و خوابیدن روی آن‌ها بسیار لذتبخش است. به همین خاطر به محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم دست یافته است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت موکت‌های پرز بلند شباهت این نوع از موکت‌ها به فرش می‌باشد. برخی از انواع موکت پرز بلند به حدی ضخیم و زیبا هستند که به عنوان فرش در برخی از خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

انواع موکت جدید چمن مصنوعی

یکی دیگر از انواع موکت‌ها که اخیرا به محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم دست یافته است، موکت چمن مصنوعی می‌باشد. موکت‌های چمن مصنوعی برای پوشاندن کف تراس‌ها و حیاط برای ایجاد فضای سبز زیبا مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسیاری نیز از این نوع از موکت‌ها برای کفپوش کردن سالن‌های ورزشی استفاده می‌کنند. شباهت زیاد موکت چمن مصنوعی به چمن حقیقی موجب گشته است که بسیاری از پسر بچه‌ها علاقه‌مند به کفپوش کردن اتاق خواب‌هایشان با موکت چمن مصنوعی شوند زیرا موکت چمن مصنوعی می‌تواند تداعی کننده زمین فوتبال برای آن‌ها باشد.

موکت متری چنده؟ این سوالی است که به صورت تخصصی در مقاله‌ای مجزا برای شما تهیه نموده ایم که با مطالعه‌ی آن میتوانید به سوال موکت متری چنده با کمک متخصصین آدین موکت، پاسخ دهید. پیشنهاد میکنیم این مطلب تخصصی را قبل از خرید موکتتان مطالعه نمایید.

 

نکاتی در ارتباط با خرید انوع موکت جدید

موکت‌های جدید در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های متفاوتی در بازار موجود می‌باشند. انتخاب موکت درست و متناسب با دکوراسیون و منزل شما می‌تواند موجب گرم‌تر و صمیمی‌تر دیده شدن خانه شما شود. لذا بهتر است پیش از اقدام به خرید انواع موکت جدید این نکات را خوانده و با آگاهی کامل نسبت به خرید انواع موکت جدید اقدام نمایید. نکات خرید به شرح زیر می‌باشند:

  1. اگر متراژ خانه شما کوچک است سعی کنید تا حد امکان از خرید موکت پرز بلند خودداری نمایید. موکت‌های پرزبلند موجب کوچک‌تر دیده شدن متراژ محیط می‌شوند و موکت‌های پرز کوتاه موجب بزرگ‌تر دیده شدن محیط می‌شوند.
  2. اگر در خانه فرزند کوچک دارید از خرید موکت پرز بلند بپرهیزید. تمیز کردن این نوع از موکت‌ها نسبت به موکت‌های دیگر دشوارتر بوده و معمولا مناسب خانه‌هایی با فرزند کوچکتر نیست.
  3. برای مکان‌های پر تردد از موکت‌های با ضخامت بیشتر استفاده کنید. موکت‌های با ضخامت دارای دوام بیشتری هستند و دیرتر پوسیده و یا خراب می‌شوند.
  4. موکت‌های طرحدار برای خانه‌هایی که دکوراسیون شلوغی دارند توصیه نمی‌شود. اگر اثاثیه منزلتان کم است حتما از موکت طرح دار برای شلوغ‌تر دیده شدن منزل‌تان استفاده کنید.
  5. موکت طرح پارکت بهترین گزینه برای کفپوش کردن مراکز دولتی، ادارات و شرکت‌ها می‌باشد. پس اگر قصد کفپوش کردن این مراکز را دارید، پیشنهاد ما به شما موکت طرح پارکت از انواع موکت جدید می‌باشد.
  6. اگر در خانه افرادی دارید که به پا درد مبتلا هستند، پیشنهاد می‌کنیم از موکت پرز بلند برای کفپوش کردن منزل خود استفاده کنید. این موکت‌ها تا حد بسیار زیادی از پا درد پیشگیری می‌کند.
  7. دقت داشته باشید که موکتی که انتخاب کرده‌اید و قصد خرید آن را دارید، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. هرچه مدت گارانتی محصول موردنظر بیشتر باشد، آن محصول با کیفیت‌تر و دارای طول عمر بیشتری می‌باشد.
  8. بودجه خود را پیش از اقدام به خرید موکت معین کنید. بسیاری از انواع موکت جدید قیمت بالاتری دارند. اگر قصد دارید برای خرید موکت هزینه زیادی نکنید، پیشنهاد ما به شما این است که به جای خریداری انواع موکت جدید اقدام به خرید موکت‌های ساده‌تر و قدیمی‌تر مانند موکت‌های کبریتی کنید که قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به موکت‌های جدید دارند.

 

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید موکت ارزان قیمت است که تمامی انواع فرشینه و موکت را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید.