با گذشت زمان زیادی از اختراع و عرضه موکت، هنوز هم موکت محبوب ترین کفپوش برای سالن و اتاق هاست که مزایای بسیار زیادی را به همراه داد. خرید موکت اینترنتی ساده ترین روش خرید موکت است که اگر با قیمتی مناسب عرضه شود، ارزش خرید بالایی دارد و شما میتوانید به صورت اینترنتی و کاملا آنلاین موکت را تهیه کنید تا از مزایای آن بهره مند شوید.

خرید موکت به صورت اینترنتی توسط آدین موکت به ساده ترین روش و ارزانترین قیمت انجام میگیرد که کافیست شما با انتخاب طرح و مدل مورد نظر با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید تا از مشاوره رایگان در خرید موکت بهره مند شوید. آدین موکت از بهترین ارائه دهندگان موکت نو و دسته دوم است که این امکان را به شما میدهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، موکت خود را ارزان خریداری کنید.

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید موکت آنلاین است که تمامی انواع فرشینه و موکت را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیت با ما تماس بگیرید.

تعریف دقیق موکت چیست؟

کلمه موکت واژه‌ای کاملا فرانسوی است. این کلمه که در فرانسوی Moquette نوشته می‌شود در اصل نوعی فرش یا کفپوش کرک دار و پشمی یا از الیافی پشم گونه می‌باشد. موکت نوعی کف‌پوش است؛ این محصول از مواد اکریلیک و پلی پروپیلن و پلی استر یا ترکیبی از آنها ساخته می‌شود. از موکت می‌توان هم به عنوان یک پوشش استفاده نمود و هم به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی؛ موکت به عنوان پوشش کف اتاق و راه‌رو در ساختمان، اتومبیل، هواپیما، قطار و سایر وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بسیاری از موارد دیگر نظیر صحنه نمایش تئاتر نیز از موکت استفاده می‌گردد.

روش‌های بسیاری برای پوشاندن کف خانه‌ها وجود دارند و کفپوش‌های متنوع و مدرنی همه روزه وارد بازار می‌شوند. یکی از پرطرفدارترین کفپوش‌های حال حاضر بازار موکت ساده می‌باشد و بسیاری از مردم علاقه دارند که برای پوشاندن کف خانه‌های خود از موکت ساده به جای کفپوش‌های مدرن امروزی استفاده کنند.

خرید موکت اینترنتی امکان پذیر است؟

برای خرید موکت اینترنتی لازم است تا نکات بسیار پراهمیتی را در نظر بگیرید که در این بخش از مقاله به بررسی این نکات در هنگام خرید این نوع از کفپوش ها میپردازیم. برخی از نکات خرید موکت ساده و اینترنتی به شرح زیر هستند:

نکته مهم خرید موکت اینترنتی

  1. یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید این است که، موکت ساده با پرز بلند موجب کوچکتر دیده شدن فضای منزل شما و موکت ساده با پرز کوتاه باعث می‌شوند منزل شما بسیار بزرگتر دیده شوند.
  2. نکته دیگر این است که فرشینه ساده با رنگ روشن موجب بزرگتر دیده شدن منزل شما می‌شود و موکت ساده با رنگ تیره متراژ منزل شما را کوچکتر نشان می‌دهند.
  3. اگر در خانه خود اثاثیه کمی دارید، خرید کفپوش ساده نمی‌تواند انتخاب درستی برای شما باشد و بهتر است از موکت‌های طرح دار برای شلوغ‌تر نشان دادن منزل خود استفاده کنید.
  4. خرید موکت بدون طرح و ساده به دو دسته از افراد بسیار توصیه می‌شود. اول افرادی که فرزند کوچک دارند و سر و صدای فرزندشان ممکن است موجب آزار همسایه‌ها شود و دوم افرادی که در طبقه اول ساختمان زندگی می‌کنند و سردی زمین موجب آزار آن‌ها می‌شود. این نکته را در نظر بگیرید که موکت‌ها یکی از مهم‌ترین عایق‌های صدا و سرما به حساب می‌آیند.
  5. انتخاب رنگ مناسب از موکت ساده می‌تواند موجب تغییرات زیبا و جالبی در منزل شما شود. پس به هنگام خرید بهتر است از انتخاب رنگ درست اطمینان حاصل کنید.
  6. نکته مهم دیگر در ارتباط با خرید موکت آنلاین و اینترنتی، گارانتی اصالت و کیفیت آن است. هرچه موکت ساده خریداری شده توسط شما ضمانت و گارانتی بیشتری از سوی شرکت آن داشته باشد، کیفیت موکت بالاتر است.
  7. برای قسمت‌های پر رفت و آمد منزل خود از موکت ساده با رنگ تیره استفاده کنید. موکت با رنگ تیره اگرچه ممکن است متراژ خانه شما را کوچک‌تر نشان دهد، اما لک‌های حاصل از رفت و آمد زیاد را تا حد زیادی پنهان کرده و نشان نمی‌دهد.
  8. پیش از خرید اینترنتی موکت به بودجه خود توجه داشته باشید. طبیعتا با میزان بودجه بیشتر می‌توانید موکت با کیفیت‌تری خریداری کنید.
  9. در هنگام خرید کفپوش اینترنتی حتما محیط زندگی خود و شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید. اگر در شمال ایران ساکن هستید، موکت‌های با الیاف طبیعی و پشمی انتخاب مناسبی برای شما نیستند زیرا ممکن است تحت تاثیر رطوبت پوسیده شوند.
  10. اگر قصد خریدن موکت برای اتاق خواب را دارید، بهترین انتخاب برای شما موکت‌های پرزدار و ضخیم هستند. این نوع موکت‌ها اگرچه شستشوی سخت‌تری نسبت به موکت‌های بدون پرز دارند، اما به دلیل ضخامت بیشتر می‌توانند از پا درد پیشگیری کنند.

خرید انواع موکت های به صورت اینترنتی برای شما مخاطبان عزیز بسیار ساده شده است؛ شما میتوانید با استفاده از مقالاتی که در زمینه مزایا و معایب خرید هر نوع و مدل از موکت، خرید نوع مورد نظر خود را تعیین کنید و سپس با استعلام قیمتی از سایت های مختلف، به خرید آنلاین بپردازید که آسانترین شیوه خرید موکت میباشد.

ویژگی مختلف هر مدل از موکت ها چیست؟

در این قسمت آموزش خرید موکت به صورت کاملا اینترنتی به این موضوع میپردازیم که ویژگی هریک از موکت ها را برای شما بررسی کنیم، تا شما عزیزان در کنار نکات بیان شده در بالا، از ویژگی های مختلف انواع موکت ها مطلع شوید تا بتوانید برای خرید موکت خود تصمیم درست را بگیرید.

خرید موکت با طرح چمن مصنوعی

ظاهر این نوع از موکتها شبیه چمن و رنگشان هم سبز چمنی است. جدای از اتاق‌ها برای کف سالن‌های ورزشی، بالکن یا تراس‌های سقف دار هم قابل استفاده هستند. انتخاب این موکت با رنگ سبزش فضای اتاق را شاد و متفاوت جلوه می‌دهد.

اگر شما در منزل خود پسر بچه ی نوجوان دارید، بهترین انتخاب موکت برای ساختن یک فضای شاد و ورزشی برای فرزند خود خرید اینترنتی موکت با طرح چمن مصنوعی می باشد.

 

خرید موکت با پرز کوتاه

این نوع موکت به دلیل دارا بودن ضخامت بالا و راحتی شستشو، بیشتر قابل استفاده در کف ادارات و لابی هتل ها میباشد. همچنین برای خانه هایی که عایق کف آن ها ضعیف تر میباشد برای نفوذ کمتر سرما و گرما از موکت با پرز کوتاه استفاده می شود.

 

خرید موکت با پرز بلند

اگر دوست دارید که فضای خانه ی شما دارای کف پوش هایی متنوع و در عین حال طرفدار نرمی و ضخامت بالای فرش هستید، موکت با پرز بلند بهترین انتخاب برای شما می باشد، این نوع موکت ها برای کسانی که در مناطق سردسیر سکونت دارند و میخواهند که در زمستان کف منزلشان گرم باشد، بهترین پیشنهاد خرید اینترنتی این نوع موکت بدون زحمت و خستگی و ترافیک های روزانه ی برای رفت و آمد و دیدن طرح های مختلف آن می باشد.

 

خرید موکت های طرح دار

این نوع موکت ها با طرح های متنوع و مختلفی که دارند متناسب با فضاهای بزرگ خانه و ترکیب رنگ های مناسب با دکوراسیون خانه، هارمونی خاصی را به فضای منزل می بخشند و همچنین فضای خانه را بزرگ تر نشان می دهند.

 

خرید موکت کبریتی

موکت های کبریتی هنوز هم ارزان ترین نوع موکت برای افرادی است که نمیخواهند هزینه ی زیادی برای کف پوش انجام دهند می باشد، اماخب این نوع موکت های قدیمی هنوز هم کیفیت پایین تری نسبت به بقیه ی موکت ها دارند به دلیل زبری زیاد و ضخامت کمتر و تمیز شدن با دردسری که دارند.

مزایای استفاده از موکت

در قسمت بالایی مقاله به طور کامل از مزایای خرید موکت به طور اینترنتی نکاتی را برای شما بیان نمودیم، در این بخش از مقاله به صورت موردی به بررسی این نکات میپردازیم که دانستن آن خالی از لطف نیست.

  1. موکت عایق صدا و حرارت به حساب می‌آید.
  2. شستشوی موکت‌های ساده بسیار آسان است.
  3. موکت تنوع رنگی بسیار بالایی دارد.
  4. موکت از دسته کفپوش‌های بادوام به حساب می‌آید.
  5. موکت موجب بزرگتر دیده شدن فضای خانه می‌شود
  6. موکت قیمت بسیار پایینی نسبت به سایر انواع کفپوش‌ها دارد.
  7. حس راحتی روی موکت ساده نسبت به کفپوش‌هایی از جمله پارکت
  8. موکت از ضربه‌های شدید ناشی از افتادن کودک روی زمین و آسیب‌های دیگر پیشگیری می‌کند.

خرید موکت آنلاین که بهترین کفپوش برای اتاق خواب خانه ، اتاق کودکان و عایق صدا و سرما و گرما می باشند، بسیار آسان شده و شما میتوانید با تماس و انتخاب نوع و متراژ مورد نظر خود، قادر به خرید آنلاین موکت هستید.

09190339330 – 09193292314 – 09192750089