موکت نمایشگاهی یکی از عناصر اصلی دکوراسیون نمایشگاه‌ها به حساب می‌آید. اجاره موکت نمایشگاهی ارزان نیز از همین رو به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های صاحبان و میزبانان نمایشگاه‌ها بدل شده است. از آن جایی که موکت‌های نمایشگاهی معمولا با قیمت‌های نسبتا بالا به فروش می‌رسند و خرید موکت با متراژ بسیار بالا چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، بسیاری از صاحبان نمایشگاه‌ها ترجیح می‌دهند موکت‌های نمایشگاهی را اجاره و کرده و پس از اتمام نمایشگاه تحویل دهند. موکت‌های نمایشگاهی خود در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار موجود بوده و اجاره داده می‌شوند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه موکت نمایشگاهی، اجاره موکت نمایشگاهی ارزان، مزایای آن و همچنین قیمت آن با شما در میان بگذاریم.

 

موکت نمایشگاهی چیست؟

موکت‌های نمایشگاهی نوعی از موکت‌ها می‌باشند که برای مدت مشخصی در نمایشگاه‌ها نصب شده و به عنوان یکی از اصلی‌ترین عناصر دکوراسیون نمایشگاه به حساب می‌آیند. این موکت‌ها معمولا یک هفته پیش از آغاز نمایشگاه‌ها خریده و یا اجاره می‌شوند تا در نمایشگاه‌ها نصب گردند. طراحان داخلی سعی می‌کنند که طرح و رنگ این موکت‌ها را طوری انتخاب نمایند که همخوانی کافی با موضوع نمایشگاه را داشته باشد.

موکت‌های نمایشگاهی می‌توانند با لوگوی شرکت میزبان نمایشگاه طراحی شوند، اما این موکت‌ها قابل اجاره کردن نیستند و میزبان نمایشگاه باید هزینه خرید آن را تماما پرداخت نماید. اما اجاره موکت نمایشگاهی ارزان منطقی‌تر به نظر می‌رسد و بسیاری از میزبانان نمایشگاه‌ها ترجیح می‌دهند که موکت نمایشگاهی را با قیمت ارزان و برای مدتی محدود اجاره نموده و سپس آن را تحویل دهند. بدیهی است که روش دوم هزینه‌های کمتری را به همراه خواهد داشت و کاملا به صرفه‌تر می‌باشد.

البته به هنگام اجاره موکت نمایشگاهی ارزان باید دقت شود که موکت نمایشگاهی مورد نظر حتما از کیفیت و ظاهر مناسب برخوردار باشد. زیرا این کفپوش‌ها یکی از بخش‌های مهم نمایشگاه به حساب می‌آیند و تاثیر کاملا مستقیم بر روی بازدیدکنندگان نمایشگاه و حسی که دریافت می‌کنند خواهد داشت. نمایشگاه‌های معتبر و تخصصی به هیچ عنوان از موکت‌های نمایشگاهی بی کیفیت استفاده نمی‌کنند، زیرا می‌دانند که همین موکت‌ها می‌توانند روی اعتبار آن‌ها تاثیر بد بگذارند.

 

اجاره موکت نمایشگاهی ارزان به چه معناست؟

موکت‌های نمایشگاهی را به دو روش می‌توانید تهیه نمایید. یا آن‌ها را خریداری کنید و یا آن‌ها را اجاره نمایید. از آن جایی که نمایشگاه‌ها مدت زمان محدود و مشخصی برگزار می‌شوند، اجاره موکت‌های نمایشگاهی عقلانی‌تر می‌باشد. همین موکت‌های نمایشگاهی خود دارای جنس‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت می‌باشند. برخی از آن‌ها قیمت پایین‌تری دارند و برخی دیگر ممکن است گران‌تر باشند.

اجاره موکت نمایشگاهی ارزان باید با دقت بسیار بالایی انجام شود. زیرا برخی از موکت‌های نمایشگاهی ارزان دارای کیفیت پایینی می‌باشند و این کیفیت پایین می‌تواند بر زیبایی و اعتبار نمایشگاه تاثیر منفی داشته باشد. برخی از موکت‌های نمایشگاهی علی‌رغم داشتن قیمت‌های پایین و ارزان از کیفیت مناسب‌تری نیز برخوردار می‌باشند.

به طور کلی موکت‌های نمایشگاهی بهترین گزینه برای کفپوش کردن نمایشگاه‌ها به حساب می‌آیند. علت انتخاب این گزینه مزایای بسیار زیاد اجاره موکت نمایشگاهی ارزان می‌باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم.

 

مزایای اجاره موکت نمایشگاهی ارزان

اصلی‌ترین مزیت اجاره موکت نمایشگاهی ارزان این است که برای صاحبان نمایشگاه‌ها به‌صرفه‌تر بوده و منطقی‌تر به نظر می‌رسند. البته مزایای اجاره این موکت‌ها محدود به همین یک مورد نمی‌باشد و اجاره آن‌ها مزایای دیگری را نیز به همراه خواهد داشت. برخی از اصلی‌ترین مزایای اجاره موکت نمایشگاهی ارزان به شرح زیر می‌باشد:

  • موکت نمایشگاهی عایق صداست

موکت‌های نمایشگاهی و به طور کلی تمامی موکت‌ها، عایق بسیار خوبی برای صدا هستند. از آن جایی که نمایشگاه‌ها معمولا مکانی شلوغ می باشند و تردد و رفت و آمد در آنها بسیار بالاست، پس موکت‌های نمایشگاهی می‌توانند مناسب‌ترین گزینه به حساب آیند.

  • موکت نمایشگاهی عایق حرارت است

بازدیدکنندگان زیاد نمایشگاه می‌توانند موجب ایجاد گرما و حرارت در یک محیط شوند. موکت‌های نمایشگاهی عایق بسیار خوبی برای حرارت هستند و اجازه ورود گرمای بشتر به داخل نمایشگاه را نمی‌دهند.

  • انتخاب طرح و رنگ متنوع

موکت‌های نمایشگاهی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی به فروش رسیده و یا اجاره داده می‌شوند. معمولا آن دسته از موکت‌هایی که اجاره داده می‌شوند، دارای تنوع بسیار بالایی هستند که طراحان داخلی نمایشگاه‌ها می‌توانند بسته به سایر المان‌های موجود در نمایشگاه و همچنین موضوع نمایشگاه، بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

  • موکت‌های نمایشگاهی گرد و خاک را جذب می کنند

رفت و آمد و تردد تعداد زیاد افراد سبب می‌گردد که گرد و خاک و آلودگی بسیار زیادی وارد نمایشگاه‌ها شود. با اجاره موکت نمایشگاهی ارزان می‌توانید از انتشار این آلودگی‌ها در فضای نمایشگاه‌ها جلوگیری کنید. زیرا الیاف و بافت این موکت‌ها می‌تواند منجر به جذب آلودگی‌ها شود.

  • موکت‌های نمایشگاهی نصب ساده‌ای دارند

موکت‌های نمایشگاهی نسبت به سایر کفپوش‌هایی که می‌توانند در نمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرند، نصب ساده‌تری دارند. این موکت‌های با چسب‌های به خصوصی روی زمین چسبانده می‌شوند و پس از اتمام کار نمایشگاه به سادگی جدا شده و تحویل داده می‌شوند.

 

قیمت اجاره موکت نمایشگاهی ارزان

بدیهی است که قیمت اجاره موکت‌های نمایشگاهی مختلف با یکدیگر متفاوت می‌باشند و این قیمت‌ها بسته به جنس موکت، طرح موکت، رنگ موکت، ضخامت موکت، متراژ موکت و تولیدکننده موکت تعیین می‌گردد. موکت‌های با کیفیت معمولا قیمت بیشتری دارند. بهتر است پیش از اجاره موکت نمایشگاهی ارزان، با فروشنده یا اجاره‌دهنده موکت مشورت نمایید تا بهترین گزینه‌ها را به نسبت بودجه مشخص‌شده به شما پیشنهاد دهد.

موکت نمایشگاهی ارزان، قیمت پایین‌تری دارد و می‌تواند باکیفیت یا بی کیفیت باشد. به همین خاطر بهتر است قیمت موکت نمایشگاهی را اولویت قرار ندهید و کیفیت، جنس و همخوانی آن با سایر المان‌های دکوراسیون را نیز در نظر بگیرید. موکتی را اجاره نمایید که در عین زیبایی از کیفیت بالایی نیز برخوردار بوده و قیمت مناسب‌تری داشته باشد.

این موکت‌ها معمولا به صورت متری به فروش و یا اجاره می‌رسند. از آن جایی که متراژ سالن نمایشگاه نسبتا بزرگ به حساب می‌آید، بهتر است از موکت‌های با کیفیتی استفاده شود که در عین داشتن زیبایی هزینه اجاره ارزانی نیز داشته باشند. هرگز فراموش نکنید که بی کیفیت بودن موکت نمایشگاهی شما می‌تواند نشانگر بی کیفیت بودن نمایشگاه‌تان باشد و بر دیدگاه بازدیدکنندگان تاثیر منفی بگذارد.

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید فریشنه ارزان قیمت است که تمامی انواع فرشینه و موکت را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیت با ما تماس بگیرید.