موکت، یکی از ارزانترین گزینه های پوشش کف است که معمولاً با قیمت بسیار کمتری از کفپوش های چوبی یا سنگ طبیعی به فروش می رسد. با این حال ، شکی نیست که هنوز هم صاحب خانه ها برای خرید موکت، نیاز به صرف هزینه های قابل توجهی دارند. برای اکثر صاحبان خانه ها، تامین هزینه های گزاف برای خرید موکت مشکل ساز شده است. اما روش هایی وجود دارد که می تواند هزینه خرید آن را کاهش دهد نگه دارد. در شهرستان هایی مانند کرج که به پایتخت نزدیک تر هستند می توان با دقت برخی نکات موکت هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کرد.  در این مقاله قصد داریم به شما برای خرید موکت ارزان در کرج کمک کنیم. البته اگر این نکات می توانند برای خرید موکت ارزان در هر شهر دیگر نیز کاربردی باشند پس حتی اگر قصد خرید موکت از شهر دیگری را دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

فروشگاه آنلاین آدین یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موکت در سراسر کشور است که شمارا با بهترین برندهای معتبر و کیفیت روبه‌رو میکند تا شما با داشتن انتخاباتی گسترده به انتخاب و خرید آنلاین بهترین موکت مد نظرتان بپردازید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین موکت یا برقراری تماس میتوانید جهت دریافت مشاوره یا تعیین زمان برای مراجعه حضوری به نماشگاه موکت، اقدام نمایید.

راهنمای خرید موکت ارزان قیمت در کرج

۱. الیاف مختلف را در نظر بگیرید.

الیاف ارزان قیمت را برای موکت خود انتخاب کنید.

برای بسیاری از مردم، نایلون اولین الیاف فرش و موکت است که هنگام خرید از بازار به ذهن هر فرد خطور می کند. نایلون دارای سابقه طولانی است که ثابت می کند بسیار محکم و مقاوم است و محبوب ترین الیاف مصنوعی مورد استفاده در موکت است. نایلون با وجود کیفیت بسیار بالا نسبت به الیاف طبیعی یک موکت ارزان در کرج و هر شهر دیگری است. با این حال، نایلون گرانترین الیاف فرش مصنوعی نیز است.

پلی استر یک گزینه مناسب با قیمت متوسط ​​است. این نوع موکت مدت طولانی است که وجود دارد و به لطف نوآوری ها، دوام بیشتری نسبت به گذشته دارد. پلی استر  ضد لک است و در طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ ها ارائه می شود. یک مزیت بزرگ در مورد پلی استر این است که شما می توانید رنگ های پر زرق و برق بیشتری نسبت به نایلون داشته باشید، به دلیل نحوه پذیرش فیبر در رنگ ها. پلی استر دومین گزینه موکت ارزان در کرج با کیفیت بالا است.

اولفین (پلی پروپیلن) یکی از ارزانترین گزینه های الیاف موکت است. هنگامی که به صورت موکت برش داده شده (زاکسن) ساخته می شود، برای مناطق کم رفت و آمد مناسب است، زیرا چندان مقاوم نیست. پلی پروپیلن یکی از ارزان ترین موکت هاست که تا به آسانی تمیز می شود و می توان گفت ضد لک نیز هست. خرید این نوع موکت برای اتاق های کم تردد یک راه حل خوب برای کاهش هزینه هاست.

۲. یک سبک با دوام انتخاب کنید

اگر به دنبال موکت ارزان در کرج هستید باز هم به دوام و کیفیت آن دقت کنید. درست است که اگر به اندازه کافی روی آن هزینه کنید، هر سبکی را که انتخال کنید با دوام و کیفیت بالا خواهد بود. با این وجود، باز هم هنگام خرید گ در حد بودجه، انتخاب سبکی مهم است که حتی در قیمت های پایین تر نیز ماندگار باشد.

به عنوان مثال، بسیاری از موکت های بربر که با قیمت پایین تر ارائه می شوند، هنوز هم نسبتاً بادوام هستند. بربرها اغلب به دلیل محتوای فیبر الفین و فرآیند تولید، هزینه کمتری دارند.

اکنون شاید برای شما سوال باشد که چرا موکت های بربر با وجود قیمت کم  اینقدر با دوام تلقی می شوند؟ دلیل این امر این است که قوی ترین قسمت الیاف، بجای قسمت بالای آن، کناره است. وقتی یک الیاف به دور آن حلقه می شود، آن طرف فیبر است که در معرض ترافیک پا قرار می گیرد (زیرا ” انتهای آن ” در قسمت پشتی جمع می شود). بنابراین ، شما همیشه در حال قدم زدن بر روی قوی ترین قسمت فیبر هستید. و این امر موجب دوام این موکت ها شده است. موکت های بربر از انواع موکت ارزان در کرج هستند که بسیار هم پر طرفدارند.

Frieze یا پرز بلند یکی دیگر از سبک های مقاوم موکت است که به طور کلی دوام خوبی را با قیمت پایین ارائه می دهد. فریزها از الیاف طولانی تری تشکیل شده اند که از سطح پیچشی بالایی برخوردار هستند و این باعث افزایش مقاومت فیبر می شود. علاوه بر این، از آنجا که الیاف بلند تر هستند، آنها تمایل دارند به طرف دیگر متمایل شوند و این امر موجب افرایش مقاومت موکت می شود.

برای کمک به بودجه خود ، از خرید موکت های پشمی و طبیعی خودداری کنید. به طور کلی، این سبک ها گران ترند و به دوام سبک های دیگر که در بالا ذکر شد، نیستند.

۳. به دنبال موجودی باشید

بسیاری از خرده فروشان فرش موجودی دارند، و رولهای بزرگ فرش در انبار نگهداری می شوند. اغلب، خرده فروشان موجودی خود را با نرخ تخفیف خریداری کرده اند زیرا عمده خریداری می کنند. انتخاب یکی از موکت های باقی مانده در انبار خرده فروشان می تواند به شما در کاهش هزینه ها کمک کند. این بدان معنی است که شما از نظر سبک و رنگ ارائه شده، انتخاب محدود تری دارید. با این وجود، این یک روش موثر برای خرید موکت ارزان در کرج است که اگر محصولی را که دوست دارید از قبل موجود باشد پیدا کنید، در عین اینکه مدل دلخواه خود را می خرید، می توانید پس انداز کنید.

اگر به دنبال موکت یک منطقه کوچک مانند اتاق خواب یا یک اتاق خانوادگی هستید، بررسی کنید که آیا نمایندگی فروش بقایای فرش را برمی گرداند یا خیر. اینها معمولاً انتهای رولهای بزرگی است که فروشنده در موجودی انبار نگه داشته و اغلب با كوچك شدن رول، حتی بیشتر تخفیف می یابد و می توان آن را برای مناطق کوچک با قیمت مناسبتری خرید.

۴. موکت های بدون گارانتی نیز گاهی اوقات گزینه مناسبی هستند‌.

اگر همه محصولات موجود کالاهای درجه یک هستند، استعلام کنید. این بدان معنی است که آنها همان کالایی هستند که در اصل توسط سازنده به فروش رسیده اند و دارای ضمانت کامل هستند. اما برای خرید موکت ارزان در کرج، موکت های بدون گارانتی نیز یک گزینه ی مناسب اند. بعضی اوقات، فروشندگان ممکن است کالای بدون گارانتی را نصف قیمت ارائه دهند، این به معنای کالاهای با کیفیت درجه دوم است. اینها لزوماً موکت های بدی نیستند.

رایج ترین دلیل برای موکت با کیفیت درجه دوم ارزیابی می شود رنگ است. اگر فرایند رنگ آمیزی به نوعی صورت بگیرد که موجب شود فرش تولید شده با رنگ نمونه کاملاً مطابقت نداشته باشد، تولید کننده نمی تواند موکت را بفروشد وقتی مشتری از آن نمونه سفارش می دهد دقیقا باید همان رنگ را تحویل بدهد. با این حال، خود موکت هیچ مشکلی ندارد، بنابراین، تولید کننده محصول را با نرخ بسیار ارزان تری به یک فروشنده می فروشد. اگر رنگ برای شما مناسب است، در این صورت می توانید معامله حتی بزرگتری را روی موکت به دست آورید هم رنگ دلخواه خود را داشته باشید و هم هزینه ها را کاهش دهید.

۵. خرید موکت دست دوم

موکت های دسته دوم، در صورتی که سالم باشند و با متراژ مورد نظر شما هم خوانی داشته باشند، می توانند انتخاب مقرون به صرفه ای باشند. برای خرید موکت ارزان در کرج، پیشنهاد می کنیم که به سراغ موکت های دست دوم با کیفیت بالا بروید. به این روش می توانید موکت های با کیفیت را نصف قیمت بخرید. فقط هنگام خرید موکت های دست دوم حتما آنها را کاملا بررسی کنید که کاملا سالم و بی عیب باشند.

 

سخن پایانی

در کلام آخر برای عزیزانی که به دنبال خرید موکت ارزان در کرج هستند توصیه می کنیم که به مراکز معتبر مراجعه کرده و برای خرید یک موکت مناسب اقدام کنند . نکته ی مهم دیگری که هنگام خرید موکت باید در نظر گرفته شود این است که آن را دقیقا برای چه مکانی می خداهید. یرای مکان های کم تردد یک موکت ارزان قیمت با کیفیت متوسط رو به پایین نیز مناسب است اما برای مکان های پر تردد حتما به کیفیت محصول دقت کافی داشته باشید.

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید موکت و فرشینه ارزان قیمت میباشد که تمامی فرشینه و موکت ها را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید و به یکی از مشتریان راضی باشگاه هواداران آدین موکت تبدیل بشید؛ هیچوقت برای خرید موکت نو با بهترین برند و قیمتی نازل دیر نیست.