امروزه با روی کار آمدن انواع کف پوش ها ، بسیاری از افراد در فکر تعویض کف پوش محل زندگی یا کارشان هستند ولی با عدم بودجه کافی برای خرید کف پوش جدید رو به رو هستند . خرید موکت طرح سنگ یکی از پیشنهادات عالی برای این افراد است . چرا که هم هزینه ی کمتری لازم دارد و هم در عین حال به محیط زیبایی منحصر به فردی می بخشد . در ادامه به بررسی و خرید موکت طرح سنگ می پردازیم .

فروشگاه آنلاین آدین یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موکت در سراسر کشور است که شمارا با بهترین برندهای معتبر و کیفیت روبه‌رو میکند تا شما با داشتن انتخاباتی گسترده به انتخاب و خرید آنلاین بهترین موکت مد نظرتان بپردازید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین موکت یا برقراری تماس میتوانید جهت دریافت مشاوره یا تعیین زمان برای مراجعه حضوری به نماشگاه موکت، اقدام نمایید.

درباره ی موکت طرح سنگ :

امروزه در بازار فروش موکت ، مدل های بسیاری دیده می شود . یکی از طرح های موکت ، موکت طرح سنگ است که جز سلیقه بسیاری از افراد می باشد . بنابراین افراد بسیاری به خرید موکت طرح سنگ تمایل نشان می دهند چرا که علاوه بر زیبایی به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز می باشد .

 این نوع موکت از الیاف مختلفی از جمله طبیعی و مصنوعی ساخته می شود که استفاده از هر کدام مزایا و معایب خود را دارد . در عین حال پرز های بلند و لطیف موکت ، باعث احساس آرامش در ذهن شما می شود !

  رنگ موکت طرح سنگ ، شامل همه ی رنگ های تیره و روشن می باشد . به همین دلیل توجه متقاضیان خرید موکت را به خود جلب می کند . علی الخصوص که اگر سرتاسر کف ساختمان را با این طرح از موکت بپوشانید ، بسیار شیک و به روز دیده می شود .

 از مزیت های خرید موکت طرح سنگ می توان به این موارد اشاره کرد که اگر از این طرح از موکت به جای کف پوش هایی مانند سرامیک ، پارکت و… استفاده کنید ، باعث کاهش هزینه هایی مثل هزینه طراحی داخلی ساختمان یا در مواردی کاهش هزینه های بازسازی خواهید شد . همچنین استفاده از این موکت ها ، محیط را متفاوت نشان می دهد که باعث ایجاد یک فضای خلاقانه برای شما می شود .

امروزه با پیشرفت صنعت در همه ی زمینه ها علی الخصوص پیشرفت در زمینه زیبایی اماکن و طراحی ساختمان ها ، صنعت موکت نیز پیشرفت بسیاری را هم گام با دیگر صنایع داشته است . به گونه ای که استفاده از آن ها جلوه ی خاصی را به محیط می بخشد .

  بهترین نوع موکت های طرح سنگ از جنس ابریشم ، پلی آمید و غیره می باشند و در طرح ها و رنگ های مختلف مطابق سلایق گوناگون در بازار در اختیار مردم قرار گرفته اند . طراحی های بی نظیر موکت طرح سنگ باعث تاثیر گذاری بیشتر محیط می شود . علاوه بر این ها به دلیل تراکم بالا می تواند به جای فرش نیز استفاده شود و همچنین در برابر دما و صدا نیز به صورت عایق عمل کند .

نحوه ی خرید موکت طرح سنگ :

همیشه انسان ها به دنبال زیباترین و بروز ترین مدل ها در همه ی موارد زندگی خود هستند . موکت طرح سنگ نیز از مدرن ترین و شیک ترین مدل های موکت است که توجه افراد زیادی که به فکر تنوع بخشیدن به محل زندگی یا کار خود هستند را به خود جلب می کند .

 برای خرید موکت طرح سنگ  هم بصورت خرید آنلاین از سایت های معتبر فروش موکت و هم به صورت حضوری در بازار که برای شما عرضه شده است ، می توانید اقدام کنید . انواع موکت طرح سنگ با بهترین قیمت به همه بازار ها و شهر ها و استان ها از طرف سازنده ی آن ارسال می شود . قیمت این نوع موکت ها در مدل های مختلف و با کیفیت بالا بسیار مناسب می باشد . قیمت موکت های طرح سنگ ، بازرگانی فروش محصول با توجه به میزان مرغوبیت و نوع مواد استفاده شده در آن ، میزان کیفیت ساخت و هم چنین رنگ بندی تعیین می کند و به مردم ارائه می دهد .

  مراکز فروش موکت طرح سنگ ، وابسته به تولید کننده ی اصلی موکت ، در سراسر کشور دارای نمایندگی های فروش می باشد و شما می توانید در این نمایندگی ها ، موکت های طرح سنگ را در طرح ها و رنگ های مختلف مطابق با سلیقه ی خودتان در کیفیتی بی نظیر تهیه نمایید . قیمت این نوع موکت ها با توجه به کارایی و دوام و مزیت های زیاد آن ، بسیار مناسب می باشد .

  اگر نیاز ضروری به این نوع موکت ها به مقدار زیاد داشته باشید ، می توانید این نوع محصول را از نمایندگی های فروش به صورت عمده خریداری نمایید و آن ها برای شما ارسال نمایند . همچنین می توانید از نمایندگی های فروش  اطلاعات کافی را در این زمینه بدست آورید .

بررسی کیفیت موکت طرح سنگ :

هنگام خرید موکت طرح سنگ ، مهم ترین ویژگی که باید بررسی شود ، کیفیت آن است . برای بررسی کیفیت یک موکت خوب طرح سنگ ، معیار هایی وجود دارد . به عنوان مثال ؛ بافت آن دارای تراکم کافی و فشرده باشد ، هر چه متراکم تر باشد ، کیفیت آن نیز بیشتر است . برای فهمیدن این موضوع نیاز به علم خاصی نیست ، شما اگر به پشت موکت توجه کنید ، هر چه گره ها به همدیگر نزدیک تر بودند ، تراکم و فشردگیشان بیشتر است در نتیجه راه رفتن روی این نوع موکت به انسان احساس لطافت و نرمی می دهد و همچنین این ویژگی باعث می شود تا بتوان راحت روی آن ها را جارو برقی کشید و تمیز کرد که خود سبب می شود که نخواهیم روزانه آن ها را بشوییم ! دومین مورد این است که موکت طرح سنگی که مد نظرمان است عایق حرارتی و صوتی باشد . این نوع موکت های برای مکان های پر سر وصدا و ساختمان ها بسیار مناسب است. سومین مورد این است که موکت طرح سنگی را که خریداری می کنیم دارای گارانتی و ضمانت خرید باشد تا بتوانیم از طرف شرکت سازنده ، از خدمات لازم برخوردار شویم .

چهارمین موردی که باید توجه کنیم این است که  موکت های متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه خود انتخاب کنیم . موارد و معیار های دیگری نیز در کیفیت موکت طرح سنگ نقش دارند ولی مواردی که بیان کردیم ، از مهم ترین معیار های سنجش کیفیت ان نوع موکت ها  می باشند .

مزایای خرید موکت طرح سنگ :

خرید موکت طرح سنگ مزایایی را به دنبال دارد که در زیر چندی از آن ها  را برای شما آورده ایم:

  1. قابل استفاده برای دکوراسیون های مدرن در محل زندگی یا کار
  2. تا مقدار زیادی عایق صوتی می باشد ، به خصوص برای کسانی که در آپارتمان زندگی می کنند ، باعث انتقال سر وصدای کمتری به طبقه ی پایین خودشان می شوند در نتیجه رضایت همسایگان از شما را نیز به دنبال دارد !
  3. پرز های بلند و لطیف این نوع موکت ها محافظی برای کودکان شما می باشد .
  4. کمترین میزان پرز دهی را دارد .
  5. دوام بالا و قابل استفاده در سالیان زیاد از موکت طرح سنگ
  6. تراکم بالای موکت طرح سنگ
  7. لطافت و نرمی زیاد
  8. دارای قابلیت ارتجاعی
  9. تمیز شدن آسان موکت طرح سنگ
  10. مقاوم بودن الیاف در برابر پیچ خوردگی
  11. عدم فرسایش

در هنگام خرید موکت طرح سنگ باید به چه نکاتی توجه کرد؟

نکاتی که در ادامه عنوان خواهیم کرد به شما کمک میکند تا در انتخاب موکت طرح سنگی بهترین عملکرد را داشته باشد:

  • کیفیت و دوام موکت: شما میتوانید با بررسی گره های موجود در بافت موکت این مطلب را متوجه شوید.به این صورت که اگر گره ها به هم نزدیک باشند و فشردگی و تراکم بالایی داشته باشند، موکت استحکام بیشتری دارد. هر چقدر هم که گره ها از هم دور تر باشند و فشردگی و تراکم کمتری داشته باشند، طبیعتا به همان نسبت نیز استحکام و دوام موکت کمتر می شود.
  • ابعاد مکان مورد استفاده: قبل از خرید موکت باید حتما ابعاد مکانی که برای پوشاندن آن به موکت احتیاج دارید را اندازه گیری کنید. این کار را می توانید به راحتی با یک متر انجام دهید و در هنگام سفارش متراژ لازم را انتخاب کنید.
  • نور فضای مورد استفاده: بررسی نور محیطی فضایی که در آن میخواهید از موکت طرح سنگ استفاده کنید بسیار حائز اهمیت است چرا که اگر نور محیطی شما در روز کم باشد باید از طرح های روشن تر استفاده کنید تا مجبور نباشید که در روز از چراغ برای روشن تر کردن محیط استفاده کنید. رنگ های تیره ی بکار رفته در بافت موکت طرح سنگی باعث می شود که جذب نور بیشتر و بازتاب کمتری داشته باشند و مناسب فضاهایی که نور طبیعی بالایی ندارند، نباشند.
  • پرز کوتاه یا پرز بلند؟ برای پاسخ به این سؤال باید به نیاز خودتان از خرید موکت نگاه کنید.

موکت های پرز کوتاه غالبا شستشوی راحت تری نسبت به موکت های پرز بلند دارند و لکه گیری آن ها نیز به مراتب آسان تر از موکت های پرز بلند می باشد.

همچنین برای خانواده هایی که دارای فرزند خردسال هستند این موضوع بسیار مهم است که از این نوع موکت یعنی پرز کوتاه خریداری کنند.

سخن آخر :

موکت طرح سنگ یک کف پوش دوست داشتنی مطابق همه ی سلیقه می باشد . جدا از این که محیط شما را زیبا می کند ، مزیت های دیگری چون عایق بودن در برابر صوت و حرارت نیز دارد و از الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته می شود و در قیمت بسیار مناسب به متقاضیان عرضه می شود . به همین علت خرید موکت طرح سنگ امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است .

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید موکت و فرشینه ارزان قیمت میباشد که تمامی فرشینه و موکت ها را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید و به یکی از مشتریان راضی باشگاه هواداران آدین موکت تبدیل بشید؛ هیچوقت برای خرید موکت نو با بهترین برند و قیمتی نازل دیر نیست.