قیمت هر متر موکت ساده با توجه به معیارهای گوناگونی محاسبه می گردد که یکی از مهمترین معیارهای لحاظ شده جهت محاسبه قیمت هر متر مربع موکت کیفیت آن می باشد. به هر حال موکت از انواع و اقسام الیاف و نخ الیاف با کیفیت های متعدد تولید و عرضه بازار می شود که این گزینه مهمترین فاکتور تعیین قیمت هر یک متر آن است. البته موکت ساده و فاقد طرح و نقش چون فرایند تولید ساده تری دارد نسبت یا نمونه های طرح دار رنج قیمت ارزان تری دارند. لطفا تا انتها با ما همراه شوید تا در رابطه  با موکت های ساده و قیمت آن اطلاعات بیشتر به دست بیاورید.

 

فروشگاه آنلاین آدین یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موکت در سراسر کشور است که شمارا با بهترین برندهای معتبر و کیفیت روبه‌رو میکند تا شما با داشتن انتخاباتی گسترده به انتخاب و خرید آنلاین بهترین موکت مد نظرتان بپردازید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین موکت یا برقراری تماس میتوانید جهت دریافت مشاوره یا تعیین زمان برای مراجعه حضوری به نماشگاه موکت، اقدام نمایید.

 

موکت ساده چیست؟

همه ما کم و بیش با موکت ها آشنا هستیم و آن ها را به عنوان یک کف پوش و زیر انداز می شناسیم، این نوع کف پوش یکی از قدمی ترین انواع کف پوش می باشد که متاسفانه طی سالیان اخیر با روی آمدن انواع کف پوش سرامیک و لمینت و پارکت آن را با تمام برتری هایی که نسبت به موارد ذکر شده دارد کنار گذاشته و آن ها جایگزین کردیم. همین امر سبب شده است امروزه استفاده از موکت نسبت به چند دهه گذشته کمتر شود. البته نا گفته نماند که طی یکی دو سال اخیر بسیاری از مردم با پی بردن به اشتباه خود موارد جدیدتر را کنار گذاشته و دوباره به استفاده از کف پوش نرم و لطیف موکت روی آورده اند.

موکت یک نوع کف پوش نرم، لطیف و مستحکم است که بافتی کرک دار دارد. موکت های ساده یکی از رایج ترین و مهمترین انواع موکت بوده که از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار می باشند. به همین دلیل دست شما خریداران محترم در انتخاب رنگ موکت ساده کاملا باز است. موکت طرح ساده بر خلاف موکت طرح دار، طرح یکدستی که دارد از تنوع جنس مناسبی نیز بهره مند بوده و قیمت هر متر موکت ساده بسته به نوع جنس و الیاف بکار رفته برای تولید متفاوت می باشد.

این نوع موکت تقریبا معرف حضور همه بوده و کمتر کسی وجود دارد که موکت های ساده را از نزدیک حس و لمس نکرده است.

 

مهمترین خصوصیات موکت ساده

بسیاری از خصوصیات موکت ها در بین همه انواع آن ها یکسان بوده و به عنوان یک ویژگی مشترک موکت ها تلقی می گردد، اما برخی از ویژگی ها نیز وجود دارند که فقط مختص موکت های ساده بوده که در ادامه مطالب به هر دو گزینه اشاره خواهیم کرد.

مهمترین ویژگی های مشترک موکت ها بافت نرم و لطیف آن ها بوده که در کف منازل و یا هر جای دیگر به عنوان یک لایه کاملا ایمن و گرم بین بدن ما و زمین به وجود می آورند. بافت و سطح موکت ها به نحوی است که نه شباهتی به زمختی و زبری سیمان دارد و نه همانند سرامیک وپارکت سفت و سخت است. همچنین به هیچ وجه سر نبوده و احتمال  لیز خوردن از روی آن ها در حد صفر می باشد. به همین دلیل است که تمام انواع موکت ایمن ترین نوع کف پوش مخصوصا برای خانواده های دارای فرزندان کوچک و افراد مسن هست.

دیگر ویژگی مشترک بین موکت ها عملکرد مناسب آن ها در برابر جلوگیری از انتشار صدا از محیط اطراف به داخل منزل می باشد. در واقع موکت به عنوان یکی از بهترین گزینه های عایق صوتی شناخته شده است. همچنین موکت ها یک عایق حرارتی نیز می باشند و به همین دلیل هست که در مناطق سرد بهترین کف پوش محسوب می گردند.

دیگر ویژگی موکت ها که نمی توان آن را از نظر دور انداخت طول مر بالای آن ها است. جالب است بدانید طول عمر موکت به حدی بالاست که به راحتی نه می پوسد و نه پاره می گردد. تا زمانی که خود شما تصمیم به تعویض آن برای ایجاد تنوع منزل و یا محل کار خود بگیرید. و گرنه تا زمانی که بخواهید از آن ها استفاده کنید با همان کیفیت و قابلیت روزهای اولیه این امکان برای شما فراهم است. همچنین موکت ها نیاز به شستشو زود به زود ندارند و حتی شما سالیان سال بدون نیاز به شستشو، می توانید از  موکت کف منزلتان استفاده کنید.

اما خصوصیات اختصاصی موکت ها ی ساده، ساده گی آنها ست که قابلیت استفاده در هر جایی را دارند. همچنین دارای وزنی سبک بوده و استفاده از رنگ های روشن این محصول فضای باز و شادی را به محیط زندگی می بخشد.

قیمت هر متر موکت ساده با توجه به جنس آن متفاوت هست که شما با توجه به توان مالی خود می توانید موکتی با جنس دلخواه خریداری کنید.

 

تفاوت موکت ساده با نمد

موکت های ساده از لحاظ شکل و شمایل ظاهری بسیار شبیه به نمد دارند حتی برخی این نوع موکت را با نمد های ضخیم اشتباه می گیرند. اما باید بگویم که موکت ها بر خلاف نمد ها از بافت مستحکم تری بهره مند بوده و طول عمر بیشتری نیز دارند. البته نا گفته نماند که امروزه نوع دیگری موکت در بین انواع موکت ها وجود دارد که به نام موکت نمدی معروف هست. اما باید یادآوری کنیم که موکت های نمدی نسبت به موکت های ساده انعطاف بیشتری دارند. البته یک سری ویژگی های مشترک بین این دو وجود دارد که برخی از مهمترین آن ها شامل داشتن ساختار منسجم، داشتن الیافی کاملا به هم فشرده، داشتم کیفیت مناسب و لطافت قابل قبولی برای پوشش دادن کف برخوردار هستند. قیمت هر متر موکت ساده در مقایسه با موکت نمدی مقرون به صرفه تر بوده و اگر شما قصد دارید در بین این دو گزینه موکت ارزان قیمت تر را انتخاب کنید گزینه پیش روی شما موکت ساده خواهد بود.

 

آیا می توان موکت ساده را در راه پله هم نصب کرد؟

ما یک جواب کاملا قاطع و واضح برای پرسش مذکور می توانیم ارائه دهیم و آن هم بله می باشد. حتی می توان گفت موکت های ساده یکی از بهترین گزینه ها برای کف پوش کردن راه پله و راهروها هستند. در واقع استفاده از موکت های ساده جهت پوشش دادن و ایمن کردن راه پله ها دارای قدمت زیادی بوده و هنوز نیز موکت های ساده برای این منظور از کارآیی بیشتری نسبت دیگر موکت ها و کف پوش برخوردار هستند.

در حال حاضر در بسیاری از منازل شیک و دوبلکس از انواع مرغوب و درجه یک موکت ساده برای پوشش دادن پله های واقع در نمای داخلی منزل استفاده می کنند. با این انتخاب علاوه بر ایمن کردن پله ها می توان رنگ آن ها ده نیز با دیگر لوازم و مبلمان منزل به صورت یکدست و ست درآورد.

 

مناسب ترین قیمت هر متر موکت ساده

قیمت هر متر موکت ساده به توجه به سطح کیفیت موکت متفاوت خواهد بود. به هر حال اگر شما طالب خرید موکت با کیفیت و تولید شده از الیاف طبیعی نظیر پنبه هستید مسلما باید قیمت بیشتری برای خرید این محصول پرداخت کنید. اما اگر هدف خرید شما یک محصولی با کیفیت متوسط هست هزینه خرید شما چندان سنگین نشده و با پرداخت هزینه نه چندان زیاد برای هر متر مربع موکت ساده می توانید خرید خود را انجام دهید.

منتهی خرید موکت با مناسب ترین قیمت وقتی برای شما ممکن خواهد بود که یک مرکز فروش ایده ال و معتبر برای خود انتخاب کنید. البته خرید آنلاین از نمایندگی های فروش عمده و بی واسطه نیز یک راهکار مناسب و ایده ال برای پرداخت هزینه مناسب جهت خرید موکت ساده می باشد.

 

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید موکت و فرشینه ارزان قیمت میباشد که تمامی فرشینه و موکت ها را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید و به یکی از مشتریان راضی باشگاه هواداران آدین موکت تبدیل بشید؛ هیچوقت برای خرید موکت نو با بهترین برند و قیمتی نازل دیر نیست.