موکت ها از جمله کف پوش هایی هستند که در خانه ی هر فرد ایرانی یافت می شوند . از زمان های قدیم استفاده از موکت ها در ایران متداول و رایج بود و همین سبب شد که تولید کنندگان آن ، هر روزه آن را با تنوع و رنگ های گوناگون تولید و عرضه نمایند تا مشتریان خود را از دست ندهند . این کف پوش ها در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار ها و مراکز فروش وجود دارند . این تنوع باعث می شود تا افراد با سلیقه های متفاوت ، متناسب با دکوراسیون و دیزاین منزل خود آن را انتخاب و خریداری کنند . یکی از انواع موکت های طرح دار ، موکت طرح بهار است که از جمله پر طرفدار ترین آن هاست . می خواهیم در این مطلب شما را با این نمونه از موکت ها و مزایایی که دارند آشنا سازیم ، هم چنین در باره ی نحوه ی خرید این موکت ها با شما سخن بگوییم .

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید موکت و فرشینه ارزان قیمت میباشد که تمامی فرشینه و موکت ها را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید و به یکی از مشتریان راضی باشگاه هواداران آدین موکت تبدیل بشید؛ هیچوقت برای خرید موکت نو با بهترین برند و قیمتی نازل دیر نیست.

 

موکت طرح بهار به چه نوع موکت هایی گفته می شود ؟

امروزه موکت ها با الیاف های مختلف و در نمونه های متنوع توسط بسیاری از برند های معتبر ایرانی تولید می شوند . نمونه های مختلف موکت شامل موکت های کبریتی ، موکت های پرز بلند ، موکت های ساده ، موکت های طرح دار و … می باشند . موکت های طرح دار به موکت هایی گفته می شود که بر سطح خود طرح و نقش های گوناگون دارند . این نمونه از موکت ها خود دارای انواع مختلفی هستند مانند : موکت های طرح سنگ ، موکت طرح بهار ، موکت طرح پارکت ، موکت های طرح سرامیک و … .

موکت  های طرح بهار اغلب به موکت های طرح داری گفته می شود که بر زمینه ی آن ها نقش هایی از جمله برگ و گل وجود دارد و به نوعی نمادی از بهار می باشند . این موکت ها توسط بسیاری از شرکت های معتبر هم چون ظریف مصور ، آرتا ، پارس موکت و دیگر شرکت ها در داخل ایران تولید و در بازار ها عرضه می گردند .

 

ویژگی های این نمونه از موکت ها :

  1. موکت طرح بهار ضخامت مناسبی دارد و بافت و ساختار آن هم چون عایق های حرارتی عمل می کند و اجازه ی عبور سرما از خود را نمی دهد ، در نتیجه محیط خانه را گرم نگه می دارد . پس برای استفاده در مناطق سردسیر بسیار مناسب است .
  2. این موکت ها به حد زیادی صدا ها و صوت های آزار دهنده ی محیط بیرون را کاهش می دهند و هم چون عایق های صوتی عمل می کنند ، به همین دلیل برای استفاده در اتاق خواب ها بسیار مناسب می باشند .
  3. نرمی و راحتی موکت طرح بهار باعث افزایش طرفداران این موکت شده است . به همین دلیل برای استفاده در تمامی مکان ها بسیار مناسب می باشند .
  4. قابلیت شستشوی ساده دارند و به راحتی لکه های روی آن توسط شامپو فرش ها و شوینده های مناسب موکت از بین می رود.
  5. نصب آن ها بسیار ساده و به وسیله ی چسب های موکت امکان پذیر است ، به نحوی که نیاز به مهارت خاصی ندارد و همه ی افراد می توانند انجام دهند . چسب های مخصوص موکت به راحتی در فروشگاه های مختلف در دسترس می باشند و نحوه ی استفاده از آن ها بر روی قوطی چسب ذکر شده است .
  6. در مقایسه با نمونه های دیگر موکت و فرش ها وزن بالایی ندارند و جا به جایی آن ها بسیار ساده می باشد .
  7. با طراحی جذابی که دارند قابل استفاده در تمامی مکان ها از جمله سالن های بزرگ ، منازل ، نمازخانه ها ، مکان های اداری و … می باشند .

 

مزایای خرید موکت هایی با طرح بهار :

این نمونه از موکت های طرح دار دارای مزیت های بسیاری هستند که در زیر چند نمونه از آن ها را بیان می کنیم :

  • موکت های طرح دار به دلیل نقش و طرح بر روی خود جذابیت بیش از حدی به خانه های شما می بخشند و محیط خانه را به مکانی زیبا برای زندگی شما تبدیل می کنند .
  • بافت موکت طرح بهار توسط بهترین الیاف ها صورت می گیرد پس دوام آن ها بسیار بالاست و عمر طولانی مدتی دارند .
  • با نرمی و راحتی خود ، محیطی امن برای شما و فرزندانتان می سازند . هم چنین به دلیل نرمی و راحتی آن ها جهت استفاده در اتاق کودکان و یا آشپزخانه بسیار مناسب می باشند و آسیب های حاصل از برخورد ظروف یا کودکان به زمین را کاهش می دهند .
  • قیمت این موکت ها در مقایسه با نمونه های دیگر کم تر است ، پس از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه جهت خرید می باشند و حتی می توانند جایگزین مناسبی برای فرش های منازل و اتاق ها باشند .
  • با ساختار نرم خود ، قابلیت استفاده ی بدون فرش را دارند و با خرید آن ها دیگر نیازی به تهیه ی فرش برای محیط خود ندارید .
  • در تمامی فروشگاه ها و سایت های فروش اینترنتی موکت و در انوع رنگ ها و طرح ها موجود می باشند و به راحتی برای خرید در دسترس هستند .
  • برای مکان هایی که دکوراسیون ساده تری دارند بسیار مناسب است و فضای محیط را زیباتر نشان می دهد .

 

نحوه ی خرید موکت طرح بهار :

این موکت ها به دلیل داشتن متقاضی در تمامی فروشگاه های موکت و نمایندگی های برند های معتبر موکت ایرانی در تمامی شهر ها در دسترس می باشند . برای خرید حضوری موکت طرح بهار می توانید به نزدیک ترین مراکز فروش آن در سطح شهر مراجعه نمایید و این موکت را در ابعاد و طرح و رنگ دلخواه خود خریداری کنید . علی رغم آن که بسیاری از افراد خرید حضوری را ترجیح می دهند ، اما افراد زیادی هم هستند که دوست دارند خرید های مورد نیاز خود را از خانه انجام دهند. برای این افراد ، امکان تهیه ی موکت طرح بهار از سایت های اینترنتی معتبر فروش موکت و تمامی نمایندگی های فروش اینترنتی آن وجود دارد . به راحتی و در خانه ی خود با مراجعه به این فروشگاه ها می توانید نمونه های مختلف آن را ببینید و قیمت های آن را مقایسه نمایید و پس از تصمیم نهایی در هر لحظه که خواستید آن را سفارش دهید . بسیاری از فروشگاه های اینترنتی قابلیت هایی از جمله پشتیبانی و مشاوره ی رایگان خرید دارند ، پس اگر در انتخاب خود مردد هستید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، می توانید آن را از مشاوران مجرب فروش بپرسید .

 

سخن پایانی :

موکت طرح بهار از جمله موکت های طرح دار است که بر سطح خود طرح و نقش هایی هم چون گل و برگ دارد . این طرح  و نقش ها به وسیله ی دستگاه های چاپ طرح و یا دستگاه های داغی بر روی موکت زده می شوند . تنوع این موکت ها به قدری بالاست که آن را در لیست پر طرفدار ترین نمونه های موکت قرار داده است . برای خرید این موکت ها راه های متعددی وجود دارد که در این صفحه به طور مفصل درباره ی آن ها سخن گفتیم .

فروشگاه آنلاین آدین یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موکت در سراسر کشور است که شمارا با بهترین برندهای معتبر و کیفیت روبه‌رو میکند تا شما با داشتن انتخاباتی گسترده به انتخاب و خرید آنلاین بهترین موکت مد نظرتان بپردازید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین موکت یا برقراری تماس میتوانید جهت دریافت مشاوره یا تعیین زمان برای مراجعه حضوری به نماشگاه موکت، اقدام نمایید.