امروز هم موکت ها و فرشینه های مختلف در همه مکان ها دیده می شود و پیشرفت تکنولوژی شما می توانید انواع موکت های مختلفی را در بازار ببینید- که هر کدام از آنها کارایی های متفاوتی دارد. اما در این مقاله قصد داریم تا شما را با موکت اتاق کودک آشنا سازیم و همچنین به شما بگوییم که چه نوع موکتی برای اتاق کودک شما مناسب است.

 

موکت چیست؟

اما قبل از اینکه در مورد موکت اتاق کودک صحبت کنیم بهتر است که در مورد موکت و اجناس آنها اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.

موکت ها نوعی فرشینه یا فرش برای پوشاندن سطح های مختلف زمین و همچنین عایق صدا و حرارت استفاده می شود  که امروزه برای پوشاندن کف راهرو هتل آشپزخانه قطار هواپیما و دیگر مکان‌ها استفاده می‌شود .

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید موکت و فرشینه ارزان قیمت میباشد که تمامی فرشینه و موکت ها را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید و به یکی از مشتریان راضی باشگاه هواداران آدین موکت تبدیل بشید؛ هیچوقت برای خرید موکت نو با بهترین برند و قیمتی نازل دیر نیست.

 

موکت های مناسب برای اتاق کودک

ممکن است یکی از مهمترین دغدغه های یک مادر برای فرزندان خود موکت مناسب برای اتاق کودک شان باشد که این نوع موکت ها علاوه بر زیبایی ها و نرمی هایی که دارد باعث ایمنی و همچنین بهداشت اتاق می‌شود.نوزادان در سال‌های اولیه زندگی شان ارتباط بسیار زیاد با کف اتاق ها و راهروهای دارند زیرا قادر نیستند که راه برود در این صورت مجبور است که به شکم به خوابند یا به زانو راه بروند که در این صورت انتخاب یک موکت مناسب برای اتاق کودک یکی از پر اهمیت ترین گزینه ها در خرید شما میباشد.

 

مهمترین عوامل در انتخاب موکت مناسب برای اتاق کودک

عایق حرارتی گرمی و نرمی عایق صوتی ایمنی و امنیت به صرفه بودن و تغییر پذیری ساده چرک نشدن آنتی میکروبیال.

 

گرم و نرم بودن موکت

در حالت کلی بچه ها ساعت بسیار زیادی در شبانه روز هم مشغول بازی در اتاق هایشان می باشد این موکت ها برای شما این امکان را فراهم می‌کند که جای نشستن بر روی محیط سرد و سخت را از کودکان تان دور نماید و یکی از مهمترین ویژگی‌های انتخاب کفپوش مناسب برای اتاق کودکان تان به حساب می آید. از همین رو گرم بودن کف پوش کمک می‌کند تا شما دمای بدن کودک تان را به خصوص در فصل های سرد سال حفظ نماید- پس در این صورت می‌توانید از موکت اتاق کودک با ضخامت بسیار زیاد استفاده نمایید.

 

عایق صوتی بودن موکت

علاوه بر عایق حرارتی می‌توان موکت ها عایقی صوتی نیز باشند .در واقع موکت ها  بر خلاف دیگر انواع کفپوش ها بازتاب صدا می دهد که در این صورت درصد بالایی صدا را جذب خود خواهد کرد اما در حالت کلی در زندگی امروز که آلودگی های صوتی پیرامون ما را به طور کامل فرا گرفتند و استفاده از موکت مناسب برای اتاق کودک یکی از مهمترین مزیت ها می باشد که در اتاق کودک باید به غیر از نرمی باید عایق صدا باشد تا دیگر نگران آزار همسایه ها نباشید.

 

ایجاد امنیت و ایمنی با موکت ها برای اتاق کودک

هر متر از موکت ها از تنیدن میلیون ها نخ درست شدند که عموماً این نخ ها به دو حالت کات یا لوپ بافته می‌شود به صورت معمول موکت‌های بالا با نرم تر هستند این موکت ها در عین حال بازی ایجاد حس بسیار خوبی برای آنها می‌شود پس دیگر نگران زمین خوردن بچه هایتان نباشید و به راحتی می توانید با استفاده از موکت های نر جلو آسیب‌دیدگی کودکانتان را پس بهتر است در هنگام خرید موکت اتاق کودک از معجزه‌ای با بافت کات استفاده نمایید.

 

به صرفه بودن و تغییر پذیری ساده

 دوران شیرین کودکی به سرعت می گذرد و البته زمانی که فرزندانتان بزرگ می‌شوند نیاز دارند که دکوراسیون اتاق شان تغییر کند پس منطقی است که هزینه مناسبی برای دکور اتاق کودکان تان استفاده کنید و تغییر های زیادی در اتاق آنها ایجاد کنید. در همین جهت بهتر است که در دوران کودکی از موکت های مناسب برای اتاق کودکان تان استفاده کنید و پس از گذشت آن دوران کودکی و نوزادی می توانید با عوض کردن راحت موکت های اتاق تغییر دکوراسیون بسیار زیادی ایجاد کنید.

 

کثیف شدن موکت ها

یکی از تکنولوژی های بسیار خوب و نوین به کار گرفته شده برایموکت ها تولید موکت چرکین است . در واقع با عدم جذب آب و مایعات در خود باعث شدند که از ریخته شدن مایعات و مواد دیگر بر روی آنها جلوگیری نمایند که در این صورت موکت ها به هیچ عنوان کثیف نخواهند شد و در هنگام خرید موکت اتاق کودک می توان از این محیط ها برای اتاق کودکان خریداری نمایید ها کمتر این موکت ها را بشویید و لکه های بر روی آن ها جمع نشود. اما این گزینه‌ها درمانی و سلامتی و زیبایی این موکت ها به حدی می باشد که دیگر هیچ گونه آسیب به کودکان و تا وارد نخواهد شد.

 

آنتی میکروبیال

امروزه با پیشرفت تکنولوژی محصولات آنتی میکروبیال در بازار بسیار زیاد شدن در واقع در فرایند تولید به گونه‌ای ساخته می‌شوند که میکروب‌ها به هیچ عنوان امکان رشد بر روی موکت اتاق کودک نداشته باشند. در واقع تاییدیه های آزمایشگاهی متوقف نشان خواهد داد که محصولات آنتی میکروبیال یکی از بهترین انواع خود در در حوزه فرش اینها به حساب می آید.

 

تاثیر موکت بر محیط

امروزه از نظر روانشناسی ثابت شده که می‌تواند موکت ها  تاثیر های بسیار زیادی بر روی محیط داشته باشد. انتخاب یک طرح بسیار مناسب برای سالن های پذیرایی و اتاق خواب و دیگر فضاها می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در روحیه شما داشته باشد. در این صورت انتخاب موکت اتاق کودک شما می تواند یکی از مهمترین اثرات در روحیه فرزندتان باشد که بهتر است در هنگام خرید به رنگ طرح و جنس آن توجه کنید. یکی از تاثیرگذارترین عوامل موثر موکت ها و بافت های متفاوت انها است که به  راحتی موکت کاهش آلرژی آرامش بخش بودن قیمت مناسب و دیگر موارد می باشد که هر کدام از آنها دوره مزایا و معایب خاص خود را دارند.

مزایا و معایب استفاده از موکت ها .

موکت ها به همانند دیگر وسایل مورد استفاده در زندگی ما دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه بیشتر در مورد آنها توضیح خواهیم داد.

 

مزایای استفاده از موکت ها

امروز در موکت ها  طرح و رنگ های مختلف وجود دارد تا ظاهر زیباتری به اتاق دکوراسیون خانه شما بدهند های جدید به‌حساب ایند.

در زمانی که شما از یک موکت استفاده می کنید به راحتی می توان نرمی و گرمی آن را حس نمایید و وجود ویژگی های های عایق صدا یکی از مهمترین مزایایموکت ها به حساب می ایند.

موکت جاذب صوت و سراسری صدا در هنگام راه رفتن یا کشیدن مبل بر روی زمین هستند.

موکت های  یکدست با پرزهای کوتاه فضای اتاق شما را می توانند بزرگتر از حد معمول نشان دهند.

 

معایب استفاده از موکت

در زمانی که شما از یک موکت را  در  مقابل نور مستقیم خورشید استفاده میکنید نور خورشید موجب می‌شود که رنگ موجود شما کم رنگ شود و زود تر از حد معمول فرسوده شود.

بافت متراکم موکت رطوبت لکه گرفتن موکت ها می شود و  لکه  بیشتری را در خود جذب می‌کند که این نکته باید بسیار قابل توجه افراد باشد .

اگر شما مرتبا موکت های مورد استفده تان را نکنید می‌توانیم حساسیت و گرد و غبار انرژی را برای آنها تشدید کنید.

شما در آخر باید بدانند که انتخاب موکت اتاق کودک یکی از بزرگترین عوامل در طراحی دکوراسیون خرید موکت ها می باشد. در زمانی که شما یک موکت با کیفیت پایین را برای اتاق کودکان انتخاب میکنید کیفیت پایین ان موجب آسیب زدن به کودک و محیط اطرافتان می شود که می تواند تبعات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. پس بهتر است در هنگام خرید موکت اتاق کودک تان به نکات بسیار زیادی که در مسائل به قبل ارائه شد توجه نمایید تا بتوانید زندگی بسیار خوب و شادابی را برای کودکتان از دوران نوزادی رقم بزنید.

همچنین بهتر است قبل از خرید هرگونه موکتی برای به اندازه و اتاق کودک تا خودتان با مشاورین مختلف در نمایندگی های فروش موکت مشاوره کنید تا بتوانید خرید بهترین نسبت به دیگر اطرافیان تان داشته باشد

 

فروشگاه آنلاین آدین یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موکت در سراسر کشور است که شمارا با بهترین برندهای معتبر و کیفیت روبه‌رو میکند تا شما با داشتن انتخاباتی گسترده به انتخاب و خرید آنلاین بهترین موکت مد نظرتان بپردازید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین موکت یا برقراری تماس میتوانید جهت دریافت مشاوره یا تعیین زمان برای مراجعه حضوری به نماشگاه موکت، اقدام نمایید.