شرکت تولیدی موکت پارس در واقع یک شرکت در راه تولید موکت و فرش های ماشینی می باشد که در سال ۱۳۷۳ شروع به کار کرده است. این برند یکی از بهترین تولیدی های موکت در ایران است که سالانه تعداد زیادی موکت های نمدی و موکت های چوبی و… را به بازار عرضه می کند

تعداد طرفداران موکت های با کیفیتی که موکت پارس در حال تولید و عرضه آن ها می باشد، هستند و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تولید کننده موکت و فرش ها می باشند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، پیش از اقدام به خرید موکت در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

ابتدا به مفهوم موکت خواهیم پرداخت و سپس در مورد موکت پارس و کارخانه تولیدی آن ها توضیحات مفیدی را ارائه خواهیم داد.

فروشگاه آنلاین آدین یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موکت در سراسر کشور است که شمارا با بهترین برندهای معتبر و کیفیت روبه‌رو میکند تا شما با داشتن انتخاباتی گسترده به انتخاب و خرید آنلاین بهترین موکت مد نظرتان بپردازید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین موکت یا برقراری تماس میتوانید جهت دریافت مشاوره یا تعیین زمان برای مراجعه حضوری به نماشگاه موکت، اقدام نمایید.

 

موکت چیست؟

موکت ها به عنوان یک کفپوش در منازل و محیط های مختلف استفاده می شود و مواد تشکیل دهنده بسیار متفاوتی دارند.

 از انواع موکت ها برای پوشاندن سطح زمین یا عایق حرارتی و عایق در برابر صدا استفاده می شود. همچنین از آن ها برای پوشاندن کف راهروها، اتومبیل ها و غیره نیز بهره می برند.

 بهترین نوع موکت ها به عنوان نوعی فرش کرک دار پشمی که از الیاف پشم ساخته می شوند هستند. موکت و فرش در تاریخ ایرانیان نقش بسیار زیادی را ایفا کرده است که هر یک از ما می توانیم موکت‌ های مورد نظر خود را نسبت به دکوراسیون محیط خود انتخاب کنیم.

 

جنس انواع موکت

هر یک از موکت ها با توجه به قابلیت هایی که دارا هستند در مکان‌ های خاص مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از موکت ها در مکان ‌هایی که پر از تردد هستند و نمونه های دیگری در مکان‌ های کم تردد مورد استفاده قرار می گیرند.

  بعضی از موکت ها قابلیت این را دارند که آن ها را بشویید ولی بعضی از موکت ها قابل شستشو نیستند. این مسئله علاوه بر جنس موکت، به کیفیتی که کارخانه تولید کننده در محصولات خود به کار می گیرد نیز بستگی دارد.

 شرکت تولید کننده موکت پارس در واقع تمام سعی خود را در این زمینه کرده است که به شما بهترین موکت ها را با مناسب ترین قیمت ها عرضه کند تا موجب رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان خود گردد. همچنین شما باید به یاد داشته باشید که درصد بیشتر قیمت موکت ها بسته به نوع الیاف ای است که در آن ها به کار می رود پس باید سعی کنید هر موکت را با توجه به کاربرد آن انتخاب کنید و به جنس آنها نیز توجه داشته باشید.

 

موکت از جنس الیاف پلی آمید

 موکت هایی با الیاف پلی امید یکی از بهترین انواع موکت ها به شمار می روند. از ویژگی های بارز این الیاف می توان به موارد زیر به پردازیم:

 مقاومت در برابر هرگونه آلودگی و کثیفی، دارا بودن حالت ارتجاعی، قابلیت پنهان سازی کثیفی های سطح، دارا بودن مقاومت در برابر سایش ها و …

از پرمصرف ترین الیاف نایلون می توان به پلی آمید ها اشاره کرد که این نوع از موکت ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. تنها وجه تمایز این دو نوع الیاف یعنی نایلون و پلی آمید در ساختار ترکیبی آن ها است.

می توان گفت در گذشته بهترین الیاف پلی آمید ساخته و شناخته شده بود. که با پیشرفت تکنولوژی تفاوت های بین این دو کاهش یافته و کاربرد هایشان نزدیک به هم است.

 فرش ها و موکت پارس در واقع در تولید موکت های مختلف از جمله موکت های پلی آمید یکی از حرفه ای ترین تولید کنندگان در بازار موکت و فرش است که شما با مراجعه به فروشگاه های سطح شهر خود می توانید این کیفیت ها را با چشم خود ببینید.

 

موکت از جنس پلی استر

پلی استر ها مقاومت خوبی در برابر لکه ها دارند و انعطاف پذیری بالایی را در خود جای داده ‌اند اما دامنه تنوع طرح و رنگ این موکت ها محدود می باشد. البته شرکت تولید کننده موکت و فرش پارس با تولید طرح های زیاد و متنوع توانسته که نظر مشتریان خود را به این نوع موکت از الیاف پلی استر جلب کند. برخی از مهم ترین ویژگی های موکت های پلی استر عبارتند از:

مقاومت در برابر رطوبت، ضد حساسیت بودن موکت، ارزان تر از پشم، قابل تمیز کردن و نظافت آسان، قابل شستشو بودن با شامپو و هر مواد شوینده دیگری و …

 

موکت از جنس پلی پروپیلن

در واقع موکت های پلی پروپلین در برابر لکه و کثیفی ها بسیار مقاوم می باشند و همچنین قیمت آنان نسبت به موکت های پشمی بسیار ارزان تر است.

این موکت ها به صورت رنگرزی تولید و عرضه می شوند. شرکت تولید کننده موکت پارس توانسته بهترین موکت ها را به صورت رنگرزی تولید و عرضه کند که در این صورت کیفیت موکت ها هم پایین نیامده است. برخی از مهم ترین ویژگی های این نوع موکت ها عبارتند از:

مقاومت زیاد در برابر رطوبت، مقاومت در برابر فشار زیاد، مقاومت در برابر الکتریسیته ساکن بر روی آن ها و …

 

موکت از جنس و الیاف پشم

موکت های تولید شده از الیاف پشم در واقع گران ترین موکت ها در بازار فرش و موکت هستند اما شرکت تولید کننده موکت پارس سعی در این دارد که مناسب ترین قیمت را بر روی این نوع از موکت ها بگذارد و آن ها را با نازلترین قیمت ها در بازار عرضه کند.

این شرکت سعی دارد که افراد خریدار این نوع از موکت توانایی خرید موکت های پشمی را داشته باشد.

این نکته قابل توجه است که موکت هایی از الیاف پشم با وجود قیمت بالا، دارای طرفداران بسیار زیادی هستند زیرا از نرمی و لطافت بالایی برخوردار هستند. بیشتر موکت های موجود در هتل ها از همین جنس تولید می ‌شوند. لازم است برای نگهداری این نوع موکت ها از روش‌ های مخصوصی کمک بگیرید تا طول عمر آن ها افزایش یابد و استقامت و انعطاف موکت پایین نیاید. لازم به ذکر است که قیمت این نوع موکت ها در برابر قیمت موکت خرید نایلونی دو برابر می باشد.

 

معرفی گروه تولیدی موکت پارس

از لحاظ زیبایی موکت ها می توانند نقش بسیار زیادی در محیط منزل شما ایفا کنند. در واقع موکت ها برای مکان های زیادی ساخت و تولید می شود که به طور مستقیم می تواند بر روی روحیه شما تاثیر بسزایی بگذارد.

 با انتخاب یک موکت مناسب برای شرکت خصوصی یا ویلا های شما می توانید زیبایی منحصر به فردی را به شما و محیط اطراف شما القا کند.

همانطور که گفته شد موکت پارس یکی از برترین تولید کنندگان موکت است که به طور کلی این شرکت تولیدی موکت با ارائه محصولات با کیفیت تلاش می کند که شما رضایت کامل را از موکتی که خریداری می کنید داشته باشید.

 علاوه بر این موضوعات شما در هنگام خرید موکت های خود باید به جنس آن ها توجه کنید که در مکان هایی که می خواهید از آن ها استفاده کنید احساس راحتی را به شما القا کند‌.

اگر به زیبایی منزل و محیط های اطراف خود اهمیت می دهید می توانید از شرکت موکت پارس استفاده کنید این موکت ها به دلیل طرح های بسیار جدید در رنگ های مختلف می تواند شما را شاداب تر از قبل کند.

گروه تولیدی موکت پارس از سال ۱۳۷۲ پیشتاز در تولید موکت های مختلف در ایران بوده است. هنگامی که انواع موکت های نمدی چاپی بافته شده و غیره را از این شرکت انتخاب می کنید می توانید مطمئن باشید که بهترین موکت ها را در پوشش برای منزل خود انتخاب کردید و بدون آنکه هزینه گزافی برای آن ها پرداخت کنید می توانید صاحب موکت های زیبا و کیفیت بالا شوید.

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید موکت و فرشینه ارزان قیمت میباشد که تمامی فرشینه و موکت ها را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید و به یکی از مشتریان راضی باشگاه هواداران آدین موکت تبدیل بشید؛ هیچوقت برای خرید موکت نو با بهترین برند و قیمتی نازل دیر نیست.