معمولا نمایشگاه‌ها به موکت بیشتری برای کفپوش کردن تمام کف زمین نیاز دارند. خرید موکت نمایشگاهی ارزان نیز از همین سو اهمیت بسیار زیادی دارد. موکت‌های نمایشگاهی آن دسته از موکت‌هایی هستند که تنوع رنگی بسیار بالایی داشته و هزینه‌ای مناسب‌تر نسبت به سایر انواع موکت‌ها دارد. این نوع از موکت‌ها معمولا گزینه بسیار مناسبی برای مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد به حساب می‌آیند و می‌توانند به صورت ساده یا طرح‌دار باشند. بسیاری خرید موکت‌های دست دوم را به خرید موکت نمایشگاهی ارزان نو ترجیح می‌دهند و سعی می‌کنند تا حد امکان برای مکان پر ترددی مانند نمایشگاه هزینه کمتری بپردازند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با موکت نمایشگاهی ، انواع موکت نمایشگاهی ارزان، مزایای آن و همچنین قیمت آن با شما در میان بگذاریم.

 

موکت نمایشگاهی چیست؟

موکت نمایشگاهی نوعی از موکت‌ها می‌باشد که از آن‌ها برای کفپوش کردن کف نمایشگاه‌ها استفاده می‌شود. این موکت‌ها به نوعی طراحی شده‌اند که علاوه بر اینکه حالتی رسمی به فضای نمایشگاه می‌بخشند، هزینه‌ای مناسب و دوام و کیفیت قابل قبولی نیز داشته باشند.

زمان نمایشگاه‌ها معمولا محدود می‌باشد و بسثیاری از صاحبان نمایشگاه‌ها ترجیح می‌دهند که به حای خرید موکت نمایشگاهی ارزان، برای نمایشگاه خود موکت اجاره کنند و پس از اتمام نمایشگاه آن را بازگردانند. اما در برخی موارد ممکن است صاحب نمایشگاه بخواهد موکتی باب میل خود خریداری کند و یا بخواهد روی موکت‌های نمایشگاه لوگوی کسب و کارش وجود داشته باشد. بدیهی است که در این صورت فرد نمی‌تواند موکت قدیمی اجاره کند و ملزم به خرید موکت نمایشگاهی خواهد بود.

از آن جایی که معمولا نمایشگاه‌ها متراژ بالایی دارند، پیشنهاد می‌شود که افراد اقدام به خرید موکت نمایشگاهی ارزان نمایند. به طور کلی می‌توان گفت که موکت‌های نمایشگاهی جلوه‌ای رسمی به فضای نمایشگاه می‌بخشد و در عین حال نیز اعتبار و میزان تخصص صاحبان نمایشگاه را بعه دیگران نشان می‌دهد. موکت‌های غیر نمایشگاهی و بی کیفیت به هیچ عنوان مناسب نمایشگاه‌های متخصص و معتبر نمی‌باشند.

 

انواع موکت نمایشگاهی ارزان

به طور کلی موکت‌های نمایشگاهی قیمت مناسبی نسبت به سایر موکت‌ها دارند، اما بسته به طرح و رنگی که شما برای موکت خود در نظر می‌گیرید قیمت آن می‌تواند بیشتر یا کمتر باشد. اگر قصد خرید موکت نمایشگاهی اران را داشته باشید دو راه پیش روی شماست:

  • خرید موکت نمایشگاهی ارزان دسته دوم

موکت‌های دسته دوم معمولا ارزان‌تر از موکت‌های نو می‌باشند. اگر نو بودن کفپوش‌ها اهمیت چندانی برایتان ندارد، می‌توانید اقدام به خرید موکت نمایشگاهی اران دسته دوم نمایید. در نظر داشته باشید که به هنگام خرید موکت دسته دوم آن را به خوبی بررسی کنید تا از سالم بودن آن آگاهی یابید.

  • خرید موکت نمایشگاهی ساده

همانطور که گفتیم صاحبان نمایشگاه‌ها می‌توانند از لوگوی کسب و کار خود روی موکت‌های نمایشگاهی به عنوان طرح استفاده نمایند. اما انداختن طرح لوگو بر روی موکت نمایشگاهی چندان هم اده نیست و البته هزینه چندان پایینی نیز ندارد. پس اگر قصد خرید موکت نمایشگاهی ارزان را دارید، موکت‌های نمایشگاهی ساده گزینه مناسب‌تری برای شما می‌باشند.

  • خرید موکت نمایشگاهی با کیفیت متوسط

طبیعتا موکت‌ها نیز بسته به الیافی که برای تولید آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیمت‌های مختلفی دارند. اگر قصد خرید موکت نمایشگاهی ارزان را دارید، بهتر است کیفیت موکت را معیار قرار ندهید و از موکت‌هایی با الیاف معمولی و کیفیت‌های پایین‌تر موکت نمایشگاهی خریداری نمایید.

 

مزایای خرید موکت نمایشگاهی ارزان

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم موکت‌های نمایشگاهی جلوه‌ای رسمی به فضای نمایشگاه می‌بخشند و همین موضوع نیز می‌تواند به نفع صاحب نمایشگاه باشد. بدیهی است که پایین بودن سطح نمایشگاه غیر متخصص بودن صاحب نمایشگاه را نشان می‌دهد و بالا بودن سطح آن نیز اعتبار و تخصص صاحب نمایشگاه را به رخ می‌کشد. البته مزایای موکت نمایشگاهی محدود به این موضوع نمی‌شود و مزایای دیگری نیز دارد که به شرح زیر می‌باشند:

  • موکت نمایشگاهی عایق بسیار خوبی برای صداست

معمولا صدای ناشی از تشکیل نمایشگاه‌ها بسیار بالاست و موجب نارضایتی دیگران می‌گردد. موکت‌های نمایشگاهی عایق بسیار خوبی برای صدا می‌باشند و در نتیجه کسی از نمایشگاه آزار نخواهد دید.

  • مانع پخش شدن گرد و خاک

تردد بسیار زیاد در نمایشگاه سبب ایجاد گرد و خاک بسیار زیاد در فضای نمایشگاه می‌شود، اما لازم است بدانید که موکت‌های نمایشگاهی می‌توانند گرد و خاک و آلودگی‌ها را به خود جذب کنند و از پخش شدن آن‌ها در محیط جلوگیری کنند.

  • تنوع رنگ بسیار بالا

موکت‌های نمایشگاهی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع موجود می‌باشند و دست طراحان نمایشگاه‌ها را تا حد بسیار زیادی باز می گذارد تا بتوانند گزینه‌ای متناسب با سایر رنگ‌های موجود در دکوراسیون نمایشگاه انتخاب نمایند.

  • نصب ساده

موکت‌های نمایشکاهی معمولا با چسب‌های مخصوصی به زمین چسبانده می‌شوند تا از روی زمین تکان نخورند. زیرا محیط نمایشگاه‌ها پر تردد می‌باشد و ممکن است برای افرادی که روی آن حرکت می‌کنند مشکل به وجود آورد. نصب ساده موکت‌های نمایشگاهی سبب گشته که بسیاری از صاحبان یا طراحان نمایشگاه‌ها ترغیب به خرید موکت نمایشگاهی ارزان شوند.

  • رسمی و تخصصی شدن فضای نمایشگاه

دکوراسیون نمایشگاه تاثیر به‌سزایی بر دید حاضران در نمایشگاه نسبت به صاحب نمایشگاه و تخصص او دارد. موکت‌های نمایشگاهی باعث می‌شوند که فضای نمایشگاه رسمی‌تر، تخصصی‌تر و شیک‌تر جلوه کند در عین حال ساختار موکت به نوعی است که حس صمیمیت را نیز در فضا جاری می‌کند.

 

قیمت موکت نمایشگاهی ارزان

قیمت دقیق و مشخصی برای موکت نمایشگاهی در نظر گرفته نشده است، اما کسانی که قصد خرید موکت نمایشگاهی ارزان دارند باید بدانند که قیمت این نوع موکت‌ها مستقیما وابسته به الیاف مورد استفاده در موکت نمایشگاهی، رنگ و طرح روی موکت دارد. دقت داشته باشید که خرید موکت نمایشگاهی ارزان به معنای خرید موکت نمایشگاهی بی کیفیت نیست. به هنگام خرید دقت کافی را به خرج دهید و موکتی را تهیه نمایید که علاوه بر کیفیت مناسب ئ قابل قبول، قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

آدین موکت از ارائه دهندگان خرید فریشنه ارزان قیمت است که تمامی انواع فرشینه و موکت را با کمترین قیمت، در تمامی متراژ ها با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید، تنها کافیت با ما تماس بگیرید.